te laaaaaaatMooie, OP, maar mijn plaatje moet echt nodig veranderd worden, heb die kuip er al laaang af
Stond in het vorige deel ook al,
Ehmz...als het goed is kun je hem toch gewoon weer zo afstellen zoals je had??Hoe hebben jullie trouwens de koppeling afgesteld?
Had eerst mn koppeling perfect staan maar heb hem vandaag weer terug na een beurtje en nu is het aangrijppunt echt heel laat, je moet de hendel echt helemaal naar voren laten komen om weg te rijden.
vandaag in de regen een bijna highsider gehad wel effe schikken.
Geen idee. Misschien sowieso er uit halen, ivm werkruimte die je dan creeert?Als je een andere schockbreker monteert moet dan je achterwiel eruit? Of is het ook nog redelijk te doen met het wiel erin.
Als je een andere schockbreker monteert moet dan je achterwiel eruit? Of is het ook nog redelijk te doen met het wiel erin.
Mooie, OP, maar mijn plaatje moet echt nodig veranderd worden, heb die kuip er al laaang af
Als je een andere schockbreker monteert moet dan je achterwiel eruit? Of is het ook nog redelijk te doen met het wiel erin.
Mooie OP trouwens Dré!!
Hehe, ik heb een bod geplaatst op de volgnde bike
http://link.marktplaats.nl/268943770
Als ik 'm koop (voor die prijs), koop ik die yoshimura uitlaat erbij!
Als je een gsx600f schokdemper monteert, kan het wiel erin blijven volgens mij. (kan me niet herinneren dat ik het wiel eruit heb gehaald). Is wel even prutsen, zeker als je een wat ouder model GS hebt; daar zit geen extra gat in het frame om de bovenste bout van de schokdemper aan te draaien...
Let wel op de spanning van de ketting: de motor komt wat hoger te staan achter en daardoor is de kettingspanning net even anders.
p.s. mooie OP Dré! (Ik zou alleen de mooiste GS in het midden zetten)
Als het meezit kan ik over 3 weken ook in de OP
@ArvidWillem, die ziet er wel gelikt uit
Als het meezit kan ik over 3 weken ook in de OP
@ArvidWillem, die ziet er wel gelikt uit