GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan een foto maken maar je ziet alleen chromen binnenpoten.alleen zijn deze zonder beschadigingen.ik heb ze gekocht bij HK suspension die ze weer bij promoto inkoopt.deze zijn volgens mij net zogoed zoniet beter als origineel en ik heb er nu 2 voor de prijs van 1
 
Jij weet nu ook hoe onze voorvork in elkaar zit Aart !

Ik heb gisteren ook weer een Suzuki "gedaan". Nieuwe keerringen, veren en olie.
De voorvorkveren kan ik nu voor een zeer aantrekkelijke prijs aankomen....
Het is wat werk, maar wat een verschil! Dit keer een Suzuki GS 500 uit 1991, nog nooit uit elkaar geweest.
full
 
he kerel ja de motor rijd supper echt
lekker strak en stuiterde niet meer
ik werk bij toyota-kia suzuki gs500e
en herman met die suzuki gsxr1000 werkt bij volvo
en die kerel met de schopper daalderop
 
Krijg je met die wave disks ook het trillen weg ? Wat kan er nog meer gedaan worden om het trillen van de voorrem weg te krijgen? Het is wel minder geworden met de nieuwe schijven , maar trilt toch weer ....................!
 
Ik ken nog zo'n "probleemgeval" waarbij de voorkant bleef trillen.........
2 x nieuwe schijven, voorwiellagers gewisseld, waveschijven, balhoofdlagers gecontroleerd Banden gecontroleerd op "cupping" Volgens de berijder bleef hij trillen....
Ik kon er weinig aan ontdekken, rijd nog steeds met mijn originele schijven en balhoofdlagers.
Maar het zijn wel allemaal zaken die je kunt controleren evenals je vering goed instellen.
Voor advies mag je altijd langskomen.......


@ Siegie; zit er goed uit man!!
 
Krijg je met die wave disks ook het trillen weg ? Wat kan er nog meer gedaan worden om het trillen van de voorrem weg te krijgen? Het is wel minder geworden met de nieuwe schijven , maar trilt toch weer ....................!
Bij het plaatsen van mijn waveschijven heb ik mijn remklauw eens zuiver gemaakt en daar zag ik dat er maar twee remcilinders werkten,bij de middelste was er een dichtingsring mee naar buiten geschovenen er komt wat smurrie met de tijd in de remklauwen,misschien als ik dat eerst had gedaan,de remklauwen eens goed uit eengehaald,was de wissel van de schijven niet nodig geweest :o :o :o
Maar mijn achterste schijf was wel degelijk ingesleten!!!
 
ja hallo je weet hoe groot mijn laptop is sieg |( |( |( de band word dan zo klein dat ik niet kon lezen dat het een michelin was :$ :$

ik heb het ff een beetje uitvergroot,maar volgens mij is het een bridgestone,boef _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ken nog zo'n "probleemgeval" waarbij de voorkant bleef trillen.........
2 x nieuwe schijven, voorwiellagers gewisseld, waveschijven, balhoofdlagers gecontroleerd Banden gecontroleerd op "cupping" Volgens de berijder bleef hij trillen....
Ik kon er weinig aan ontdekken, rijd nog steeds met mijn originele schijven en balhoofdlagers.
Maar het zijn wel allemaal zaken die je kunt controleren evenals je vering goed instellen.
Voor advies mag je altijd langskomen.......

Langskomen is altijd leuk , ook zomaar om te kletsen en een bakkie te doen!
 
Bij het plaatsen van mijn waveschijven heb ik mijn remklauw eens zuiver gemaakt en daar zag ik dat er maar twee remcilinders werkten,bij de middelste was er een dichtingsring mee naar buiten geschovenen er komt wat smurrie met de tijd in de remklauwen,misschien als ik dat eerst had gedaan,de remklauwen eens goed uit eengehaald,was de wissel van de schijven niet nodig geweest :o :o :o
Maar mijn achterste schijf was wel degelijk ingesleten!!!


De monteur heeft alles gangbaar gemaakt en netjes ingespoten dus daar zal het niet aan liggen.................
M'n balhoofd is nagekeken en ze zeggen dat die goed is, volgens mij afgesteld(voorzover dat kan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan