GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
klein verandering: ik kom in solo ;( voor de rit van zaterdag 4/9/2010. Het is ietske te ver voor haar :X

*O* Nu nog een adresje om te kunnen rijden naar de startpunt in Genk aub

Laat het maar snel zaterdag worden :] :] :]

sinds wij toch samen op rijden volg mij maar want gij kunt al niet meer zo goed zien en mschn volgen ook ni O-) 8-) _O-
 
Laatst bewerkt:
gister toen ik thuiskwam keek ik ff naar m'n olieglaasje en tot mijn verbazing zag ik daar een soort luchtbelletjes is de olie.... geen schuim maar wel belletjes !!!
Iemand een idee of dat dat hoort of wat het anders kan zijn! Er zit net nieuwe olie in en verbruiken doet ie het ook nie !
 
gister toen ik thuiskwam keek ik ff naar m'n olieglaasje en tot mijn verbazing zag ik daar een soort luchtbelletjes is de olie.... geen schuim maar wel belletjes !!!
Iemand een idee of dat dat hoort of wat het anders kan zijn! Er zit net nieuwe olie in en verbruiken doet ie het ook nie !

je moet er wel geen zeep in doen e B|
 
gister toen ik thuiskwam keek ik ff naar m'n olieglaasje en tot mijn verbazing zag ik daar een soort luchtbelletjes is de olie.... geen schuim maar wel belletjes !!!
Iemand een idee of dat dat hoort of wat het anders kan zijn! Er zit net nieuwe olie in en verbruiken doet ie het ook nie !

No worries Hotze !

De belletjes die je ziet in het oliepeilglaasje zijn een mengsel van jouw nieuwe motorolie en een beetje condens (en misschien nog wat oude motorolie). Na de België-rit is dit volledig verdwenen via de carter-ontluchting. :] :] :] :]
Nu weet je gelijk waarom ik geen groot kijkvenster in mijn koppelingsdeksel hebt gemaakt....
Of...je zou voor de ontluchting van Wolfsoes moeten kiezen....dan heb je hier geen last van.
 
Woensdag is een nieuw lid van ons GSX 1400 gezelschap bij me langs geweest: Willem Prinse uit Veldhoven met zijn mooie GSX uit 2003. Bos dempers, powercommander3 aan boord, blauw superbike stuur (Tomaselli) met mijn blauwe knopjes.
Nogmaals: Welkom Willem !!

In de Motoplus van deze week staat de Icon Sheene, een zeer exclusieve fiets met......een gsx 1400 blok !!! Een slordige 257 PK en 180Nm koppel dankzij de Garrett-turbo.
Goed, over het design en de kleur valt te twisten, maar wat een beul van een motor !!
Het is een eerbetoon aan Barry sheen en er worden er slechts 52 van gebouwd.
Als ik de Lotto won......
5073979.jpg


5073982.jpg


5073983.jpg


5073984.jpg
 
Woensdag is een nieuw lid van ons GSX 1400 gezelschap bij me langs geweest: Willem Prinse uit Veldhoven met zijn mooie GSX uit 2003. Bos dempers, powercommander3 aan boord, blauw superbike stuur (Tomaselli) met mijn blauwe knopjes.
Nogmaals: Welkom Willem !!

In de Motoplus van deze week staat de Icon Sheene, een zeer exclusieve fiets met......een gsx 1400 blok !!! Een slordige 257 PK en 180Nm koppel dankzij de Garrett-turbo.
Goed, over het design en de kleur valt te twisten, maar wat een beul van een motor !!
Het is een eerbetoon aan Barry sheen en er worden er slechts 52 van gebouwd.
Als ik de Lotto won......
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



hou jij de leden bij :?

tot nu toe, geen willem aangemeld hoor, bij de gsx1400 club.eu


maar goed als jij alles overneemt hoeven wij dat niet meer te doen.


maar goed er schijnt nog een sluimerclub van 1400's te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Neuh, neuh, neuh. Even niet zo fel reageren graag. Ik houd niks bij.

Ik heb Willem slechts leren kennen en hem vertelt dat er een GSX 1400 club bestaat. Of hij daar lid van wil worden moet hij zelf weten, daar bemoei ik me niet mee. Ook over het bestaan van een Suzuki Owners Club weet hij ws nog niets.

Er bestaan ook geen "sluimerende, duistere, andere" GSX 1400 clubjes, daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. Ik ga onder niemand zijn duiven schieten.
Ik ben allang blij als ik weer eens iemand met een GSX 1400 heb leren kennen.......
 
Neuh, neuh, neuh. Even niet zo fel reageren graag. Ik houd niks bij.

Ik heb Willem slechts leren kennen en hem vertelt dat er een GSX 1400 club bestaat. Of hij daar lid van wil worden moet hij zelf weten, daar bemoei ik me niet mee. Ook over het bestaan van een Suzuki Owners Club weet hij ws nog niets.

Er bestaan ook geen "sluimerende, duistere, andere" GSX 1400 clubjes, daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. Ik ga onder niemand zijn duiven schieten.
Ik ben allang blij als ik weer eens iemand met een GSX 1400 heb leren kennen.......


ik wordt idd een beetje kriegelig van het schijnheilige gedoe,
en ontwijkend gedrag.

er worden ritten georgeniseerd door de club, en op komst nul.
er wordt dan geroepen ja het te ver, om dan nog een rit te rijden.

pas geleden wordt er tegen een lid gezegd, ach 900 km op een dag kan wel.
klopt hij wel en doet het wel :Y
maar diegenen die het roepen schitteren door afwezigheid omdat te ver is |(

tevens wilde iedereen een eigen forum, waar geen leden ,niet konden reageren.

dat is er en er wordt geen gebruik van gemaakt |(


maak eens eens een keuze:
ik ga me niet inzetten voor iemand of wat dan ook , als men er toch niets mee doet .

en ik zet nog ritten genoeg uit via het socn, en de meeting zal er volgend jaar ook wel komen



vandaar de reaktie's en niet persoonlijk bedoelt .
enkel de vraag
wat willen jullie nu in godsnaam :?
 
Laatst bewerkt:
"Afgelopen weekend nog een ritje van 900 km+ gereden. Wel over 2 dagen en dat is goed te doen. Op 1 dag word wel veel...."


Dit is de enige text die kan vinden over 900 km , maar hij zegt wel dat dat in TWEE dagen is gereden....

En ik persoonlijk zou best 7 a 800 km willen rijden :] voor zo'n ritje in de ardennen
Maar ik ben ook niet als een ander :)
 
Laatst bewerkt:
"Afgelopen weekend nog een ritje van 900 km+ gereden. Wel over 2 dagen en dat is goed te doen. Op 1 dag word wel veel...."


Dit is de enige text die kan vinden over 900 km , maar hij zegt wel dat dat in TWEE dagen is gereden....

En ik persoonlijk zou best 7 a 800 km willen rijden :] voor zo'n ritje in de ardennen
Maar ik ben ook niet als een ander :)


ging over een ander en niet wat jij citeerde,
en 800 km leg ik ook wel vaker af , voorf een rit.


maar het gaat om het algemene, en diegenen weten wel wat ik bedoel.


maar genoeg hierover,
 
Laatst bewerkt:
;) no hard feelings .
maar ik zat niet mis ;)

@ beuk . netjes :}

@ henc - toppie

Dankzij mij weer een lid bij het SOCN ! En Willem gaat zich ook nog aanmelden, maar die is met vakantie..... Erik Vermeltvoort heb ik nog niet gesproken. Aktiviteit in het diepe zuiden !
En absoluut geen kwaadwillendheid !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan