GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reken er op dat onze Bull daar naar boven wil.....en weer naar beneden !

Heerlijk !! (spreek uit ervaring)

Het perfecte terrein voor de bull (spreek ook uit ervaring).
Als je toch in de buurt bent, pak dan de Gavia ook even, is een aanrader.
De Pordoi blijft echter de mooiste in die regio.
 
Lang verwacht maar dan is hij hier nu eindelijk.
De uitdraai van mijn TTS Bull na montage van de Power-Commander door Sjoerd van SF-Racing.

full
 
Ik moet er nog wel even bij vermelden dat mijn motor over het gehele middengebied 30 % zuiniger is geworden. Nu kan ik bij een stevige rijstijl gemiddeld 1:13 tot 1:14 halen. Was voorheen toch circa 1:10. Die Power-Commander heb ik dus in no-time terugverdiend. Helemaal onderin en helemaal bovenin de toeren is hij echter rijker gezet, maar hij loopt nu veel mooier.
 
Iemand bekend met schakelproblemen? Bij mij gaat ie regelmatig niet in zijn 3 lijkt te blokkeren, ff tussengas en hij gaat weer! heb 12 maanden garantie dus moet allemaal goed komen , maar toch ...
Weet iemand of er een gsx in uithoorn in ingeruild , misschien kom ik er dan 8ter wat er nog meer aan mankeert, heb wel al nieuwe remschijven en blokken gehad maar die trillen ook al weer na 2000 km , hoort er bij blijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Iemand bekend met schakelproblemen? Bij mij gaat ie regelmatig niet in zijn 3 lijkt te blokkeren, ff tussengas en hij gaat weer! heb 12 maanden garantie dus moet allemaal goed komen , maar toch ...
Weet iemand of er een gsx in uithoorn in ingeruild , misschien kom ik er dan 8ter wat er nog meer aan mankeert, heb wel al nieuwe remschijven en blokken gehad maar die trillen ook al weer na 2000 km , hoort er bij blijkbaar.


remschijven komt idd vaker voor .
maar na vervanging moet het normaal over zijn.
daarom heb ik wave schiven en nooit geen last meer gehad.

dus ff klaimen.

maar schakelporblemen :? geen 1400 kwaal .

maar als het met tussengas wel gaat, zeker na laten kijken.is niet normaal
 
Laatst bewerkt:
20000km met de ori schijven en behoorlijk ankeren en geen problemen,misschien bij de stoplichten je motor op de plek houden met de achterrem.schijnt al uit te maken.
ik heb 1x eerder gehoord van schakelprobemen maar dat ging over uit zijn 2 schieten en had dacht ik te maken met een kromme schakelvork

maar met tussengas schakelen naar zijn 3 :? :? kan nooit echt goed zijn dus zoals hans zegt,terug naar de dealer
 
Laatst bewerkt:


Jahoooo,

morgen ikke opweg naar del STEVIOooooooOOOOOOO!!!!

Ik gaat er zekers veel plezier beleven aan de fotoos te zien :P
(Ook al rijdt ik dan op een andere Big Naked dan de meeste van hier)

en als ik het goed begijp moet ik mn ogen open houden voor deze fiets:
2wnwt2c.jpg


als jij dan deze fiets tegenkomt moet je maar even je ''pinkert'' aanzetten of met je ''botsmuts'' knikken dan herken ik je tenminste ook ;)
P10409271.jpg


Groet Danny
 
Laatst bewerkt:
awel louis, van harte manneke mee uw geboorte dag van ne paar jaar geleden.
dat er nog maar vele gezonde jaarkes bij mogen komen en veel veilige en mooie km's op uw orange machien.

( ff plat hollands ) die ouwe belg met dat oranje fietsie is jarig.

koffiefreak van harte kerel en neem er een gebakkie bij
 
Awel, danke wel mannekes !! De pintjes komen morgen bij onze oosterburen, als ik daar een weekendje ben op hun feestje: "Gixxe meets cow " We zitten tenslotte op een boerderij.
Ik zal, voor zo ver ik nog helder ben, uitgebreid verslag doen....
 
Awel, danke wel mannekes !! De pintjes komen morgen bij onze oosterburen, als ik daar een weekendje ben op hun feestje: "Gixxe meets cow " We zitten tenslotte op een boerderij.
Ik zal, voor zo ver ik nog helder ben, uitgebreid verslag doen....
Van harte gefeliciteerd kerel----en een koe heeft vier spenen hè---dus niet als je er twee gehad hebt denken dat je klaar bent.... _O- _O- _O- _O-
 
Vette pech ! Vanmorgen vond ik al dat mijn achterband een beetje slapjes was (1,4 bar)

Was ik net mijn ketting aan het smeren voor de trip van morgen.....zie ik een spijker in mijn band zitten. Geprobeerd te repareren met het gereedschap wat ik nog van mijn ouwe BMW had....Fehlanzeige !!

Scheiße !!!! Kan ik niet mee morgen....balen....wat een verjaardag! Een paar weken geleden die hond onder de motor....het gaat goed.

Iedereen toch bedankt voor de felicitaties en dat jullie aan mij gedacht hadden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan