Gsx 1400 Topic Deel 16 : It's only torque,but i like it

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ron is denk ik lekker aan de poets na al die "stomme" zandpaden. ;) :Y
 
ik heb welleens rondgekeken voor iets kleiners maar je krijgt geen knoop meer voor een d-segment sedan met 200k op de klok....

het toe te betalen bedrag bespaar ik nooit meer terug dus kan ik beter doorrijden tot de wielen eraf vallen.

niet goedkoop maar inruilen is duurder..... :Z
...klopt helemaal wat je schrijft..., heb de BMW 325i ook alleen maar weggedaan omdat de constante stroom aan onderhoudskosten in geen verhouding stond tot de gereden kilometers... B|

...en dat vergalde de Freude am Fahren behoorlijk, kan ik je melden...

...was voor de rest wel een fijne reisautomobiel ; als in : zacht zoevend de horizon tegemoet... :Y :Y :Y


2012%20gekocht%20-%202003%20BMW%20325i%20%282%29-L.jpg




...ik denk dat de fijnste auto die ik ooit gehad heb, dat was 'back in 1993' onderstaande Audi 90 2.3E...
...met zo'n hele fijne 5 cilinder roffel...

...de juiste kleur, de juiste RONAL wielen ; alles fijn aan die auto...
...in 1993 op mijn verjaardag in ontvangst mogen nemen, en in 1995 omgeruild voor een hagelnieuwe Golf...

1993%20gekocht%20%28a%29%20-%201987%20Audi%2090%202.3E%20%28a%29-M.jpg
 
Laatst bewerkt:
...klopt helemaal wat je schrijft..., heb de BMW 325i ook alleen maar weggedaan omdat de constante stroom aan onderhoudskosten in geen verhouding stond tot de gereden kilometers... B|

...en dat vergalde de Freude am Fahren behoorlijk, kan ik je melden...

ja dan is het makkelijk.....iets met duits degelijk enzo..... :N

dat heb ik gelukkig niet......onderhoud doe ik zelf en defekten/storingen/of andere onzin...heb je bij een honda eigenlijk niet...
ik pleeg gewoon netjes het voorgeschreven onderhoud en dan heb je verder weinig te vrezen.
ikzelf heb hier nu 160k mee gereden (kocht hem op 40k) en tot op heden nog geen uitzonderlijkheden.
 
Ha Hessel :W , mooie motor man proficiat een lekkere stuur fiets zoiets :] . Jammer vh merk maar goed :+ .

Dit is mijn nieuwe stuur fiets... no;4 _O-

full

full
 
Laatst bewerkt:
Om in het verlengde van het gpack kastje wat te delen: als je het roze kabeltje van de versnellingsbak indicatie uit de stekker peutert dan pakt die ook de timing voor de 6e versnelling. (links achter het zijpaneel waar je anders die g pack of tre aansluit.) Van heel erg fel reageren op de gashendel zoals Ron dat omschrijft met de g pack merk ik daarin tegen niets hij loopt mooi rond en vooral bij gas dicht draaien remt dit minder gortig op de motor. Loopt zonder enige aarzeling door het toerenbereik ook in de 1 2 en 3 dat is waar g pack op adverteerd. Denken dat die in de 5 of 6 staat. Maar dan gratis en voor nix.
Bij de gsxr 1100 stond dit kabeltje bekend als de wheelie wire. Hier is veel over terug te vinden op fora.
 
Er zitten daar 3 kabeltjes in die connector zwart is de massa en blauw de neutraal lamp kabel, die roze geeft een weerstand per versnelling de hoogste weerstand is de 6 die krijg je dus altijd als de kabel los is. En verder geen storingscodes
 
Om in het verlengde van het gpack kastje wat te delen: als je het roze kabeltje van de versnellingsbak indicatie uit de stekker peutert dan pakt die ook de timing voor de 6e versnelling. (links achter het zijpaneel waar je anders die g pack of tre aansluit.) Van heel erg fel reageren op de gashendel zoals Ron dat omschrijft met de g pack merk ik daarin tegen niets hij loopt mooi rond en vooral bij gas dicht draaien remt dit minder gortig op de motor. Loopt zonder enige aarzeling door het toerenbereik ook in de 1 2 en 3 dat is waar g pack op adverteerd. Denken dat die in de 5 of 6 staat. Maar dan gratis en voor nix.
Bij de gsxr 1100 stond dit kabeltje bekend als de wheelie wire. Hier is veel over terug te vinden op fora.

de meningen over die g-pack (en soortgelijken) lopen nog al uiteen.... :Z
van onzin tot geweldig........ :Y .....ik heb ook een mening... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan