Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Daarom heb ik er 1 reserve, ooit van koffiefreak overgenomen. Was niet duur, alleen een vreemde kleur blauw. Weet uit ervaring dat je niet hard hoeft te gaan om de tank tegen het asfalt aan te krijgen B|
. Heb ook nog een kont liggen, en wil ooit misschien nog bos dempers kopen, dan kunnen de originele gepoetst bij de reserve onderdelen.
 
vraagje heeft er nog iemand een mooie set dempers te koop akrapovic of yoschimura blue flames
deze zijn niet voor mezelf maar een kennis dus als u iets heeft hoor ik het graag
 
Laatst bewerkt:
Iemand interesse voor 15 euro ex verzendkosten kan als brievenbus post { Boek is in goede staat }
 

Bijlagen

  • 20220208_131858.jpg
    20220208_131858.jpg
    225,5 KB · Weergaven: 10
Hey hoi, ivm garage opruiming kwam ik deze risers nog tegen, Afstand hart oog-oog is 3,5cm. Doe een leuk bod en houd rekening met 7,25 verzenden of ophalen in Assen. Zijn van aluminium en in nette staat.

risers2.jpg
 
Ik ga verder met de schuuropruiming, ik heb hier nog een compleet origineel uitlaatsysteem, bochten, collector en twee dempers liggen in nette staat. Ik wilde eerst de dempers aanpassen zoals in dit filmpje voor een OEM look met iets meer geluid.


Maar voordat ik hier aan toe kwam kon ik een Akra systeem op de kop tikken. Ik heb de benodigde buizen voor deze modificatie ook liggen en die krijg je er eventueel bij. Bij interesse doe een leuk bod via PM.
 
Ook nog een Puig scherm gevonden, gaat om een donkere variant. Komt natuurlijk met benodigde bevestigingsmaterialen. Geen idee wat ik ervoor wil hebben.

9f1e530c-7e7a-43c7-85f3-186b8633f171.jpg
7fce2c85-6230-4c2c-bc2f-e3c40b762679.jpg
e3a0cc45-71d4-4823-befe-3ff96bc50cc1.jpg
 
Zaterdag olie ververst en ander achtertandwiel ( 43 tands ipv 41 ). Ook meteen een andere demper gemonteerd, Laser shortcam die eronder zat trok toch wel redelijk de aandacht en gezien de controles eind vorig jaar en de aankondiging dat het dit jaar weer door zou gaan leek mij een stillere met EKeur toch verstandiger. Mis het geluid wel '(


IMG_7272.jpg
IMG_7273.jpg
 
Thnx Mart, achterbrug moet nog zwart maar tijd en zin ontbreekt even helaas. Zwartewoud wel zin in, zal het toch een keer gebeuren?
 
Laatst bewerkt:
Tijd en zin is altijd wel een dingetje :Y:X;):) En we gaan er natuurlijk van uit dat de GSX1400-Roadtrip naar het ZwarteWoud gewoon door gaat :) Al is het dan voor mij op een BeameRT :P ;)
 
Hi all,

Gezien de kms die ik met m’n monster maak heeft de radiator wel het nodige aan steenslag gehad. Is er een manier om dit weer mooi zwart te maken?

En ik zoek eigenlijk een cover ervoor. Alleen ik kan niet echt slagen (het liefst een zwarte). Hier nog mensen die er vanaf moeten toevallig?
 
En ik zoek eigenlijk een cover ervoor. Alleen ik kan niet echt slagen (het liefst een zwarte). Hier nog mensen die er vanaf moeten toevallig?

...heb er destijds 1 zelf gemaakt. Een beetje handwerken, een beetje tijd, het fijne gevoel van zelf iets gefröbelt te hebben, en maar een paar euro aan kosten.

Want zo zag de koeler er uit... :/

i-jK2McFC-XL.jpg




Toen dus zelf 1 gemaakt ; uit een 1 stuk alu hoeklijn, en een stuk 'race' gaas.
Doe er Uw voordeel mee... :+


i-hzMJxfZ-L.jpg


i-XjCgpFX-L.jpg


i-9wCtQTz-L.jpg


i-Kpd7JKX-L.jpg


i-2tHdFPN-L.jpg


i-RKNnJ6p-L.jpg


i-pzGKgMx-L.jpg
 
.

Alles nu op maat ; maar nog niet het gaas er in, en nog niet op kleur :


i-xT82thp-L.jpg


i-m3H4RwJ-L.jpg


i-nV6pBmc-L.jpg




Gaas er in gelijmd met Polymax :

i-8BTJq4T-L.jpg
 
Laatst bewerkt:
.

Demonteren, randjes afwerken, schuren, ontvetten, afplakken, en...

i-gs6ms7m-L.jpg


i-qj7zD6G-L.jpg




...verf er op... :Y

i-SpgDjHk-L.jpg
 
Laatst bewerkt:
.

En dan is dit het eindresultaat :


i-tVCTtVc-L.jpg


i-j9KC6TQ-L.jpg


i-LvRpFCX-L.jpg


i-jwFKjq4-L.jpg


i-d8ZBMhq-L.jpg


i-RHzV2d5-L.jpg






i-vg629Rr-L.jpg



Ben die fiets al weer jaaaaaaaaaaren kwijt (sinds 2015) maar het was begin 2020 dat ik het ding weer te koop zag staan bij Anbergen Motoren, en nog altijd keurig met die oliekoeler-dinges er op.



:)
 
Laatst bewerkt:
...en na het monteren van dat oliekoelerding, de claxons verplaatst... :+

Vandaar dat je die ondingen op de 2 laatste foto's niet meer voor-naast de tank ziet zitten.
 
...en na het monteren van dat oliekoelerding, de claxons verplaatst... :+

Vandaar dat je die ondingen op de 2 laatste foto's niet meer voor-naast de tank ziet zitten.
Wauw dat heb je netjes gedaan zeg! Denk dat ik daarvoor het geduld mist haha. Maar de mijne begint nu dus ook zo eruit te zien.

Thnx all, ik ga even op eBay neuzen.

EDIT
Heb net eentje besteld bij Just Bandits, weliswaar chroom daarmee poging wagen om te spuiten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan