GSX-R600 K9 100pk begrenzing

Timo Pajic

MF'er
7 feb 2011
44
0
Terborg
Hoe haal ik de 100pk begrenzing eraf bij een Suzuki GSX-R600 K9?
Ik heb verschillende dingen gehoord, andere kabelboom, ander ontstekingkasje.
Dat wordt allemaal veel te duur, ik heb ook gehoord dat je een kabeltje kunt doorknippen maar welke?

Kan iemand mij hier mee helpen, want op het circuit kan ik die extra pk's wel gebruiken.
 
hij moet het zelf betalen, dat is wat anders...
pa werkt bij is eigenaar van pajic racing.. en die zou geen verstand hebben van die meuk
?

zo niet, zou ik toch mijn twijfels hebben bij zijn kunde..
 
Laatst bewerkt:
Ik zou dat wel willen dat hij mijn pa was :$ , vroeger las ik altijd de raceverslagen in de Kickstart, en Pajic de sterren van de hemel in het ONK! :9 :}
Zeer waarschijnlijk rijdt'ie nu nog 99.99% van heel MF aan het schompes. :]

Nog niet zo lang gestopt. :?
Motorfreaks
 
Laatst bewerkt:
hij moet het zelf betalen, dat is wat anders...
pa werkt bij is eigenaar van pajic racing.. en die zou geen verstand hebben van die meuk
?

zo niet, zou ik toch mijn twijfels hebben bij zijn kunde..

Ja dat had je al duidelijk gemaakt op woensdag 29 juni 2011 12:46 dus ik twijfel een beetje aan jou kunde van jou geheugen. Gelukkig kan je op internet alles terug lezen.

Daarbij is het wel ondoordacht om lekker Pajic Racing hierbij te betrekken/noemen en daarbij zwart te maken. Elke maloot kan een gebruikers naam die hij/zij wenst en met jou soort reacties wordt dan lekker een bedrijf zwart gemaakt die hier niets mee te maken heeft.
 
Fijn dat er nog mensen zijn die me wel begrijpen.
Bedankt voor alle reacties!
Ik ga eens een andere ecu kopen, hopen dat dát de opplossing is.

Geen probleem.

Toch wek je de indruk dat je er niets van begrijpt...

Ik zeg in post 1# dat je het beste een dealer met verstand van zaken kunt bellen, en toch ga je op zoek naar een ECU, weer geld uitgeven, en dus "op de gok" je ECU vervangen?

Ik zie de logica niet helemaal.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, maar het scheelt wel €900,-. De dealer zei namelijk een andere ecu met kontactslot voor 1000,- of een kitkabelboom voor 2000,- Die willen natuurlijk ook geld verdienen.
Hoopte dat het goedkoper kon. Logica is niet mijn sterkste punt, ik weet het :P

Een kennis van mij, die er verstand van heeft, zei tegen mij dat hij ooit bij een ouder model gsxr1000 alleen een kabeltje hoefte door te knippen.
Hij weet alleen niet of dat bij dit model ook zo gaat en heeft nog geen tijd gehad om te kijken.
Daarom dacht ik: kijken of iemand dit ooit heeft meegemaakt.
 
In zoverre kan het contactslot wel kloppen, aangezien de codering van jouw sleutel ook in de ECU zit. Ik weet niet of dit te veranderen is. Lijkt me van wel, aangezien het omzetten van 25KW naar bijv. vol vermogen dan ook een beste kostenpost is. Die kabelboom kan ik niet plaatsen :?
 
Kun je niet via een motorsloop een ECU met eventuele kabelboom verkrijgen??
Met een beetje geluk weet ie ook hoe en wat over je begrenzing...
Staat er op je ECU ook dat ie begrenst is? Dit omdat ik op die ebay advertensie zag staan dat onbegrenst was.

Die bedragen die je noemt zijn wel belachelijk hoog!! (maar ik geloof direkt dat een dealer dat er voor vraagt)
 
astoeblief, ga ergens anders heen....

Als die pa van jou zo'n echte tjoener is, weet hij echt wel alle ( andere ) mogelijkheden ( als die er al zijn voor dit "probleem" )
Zo niet, dan ga ik toch twijfelen aan die pa van jou..

*zucht*

laat ook maar..
Gast, wat ben jij ongelofelijk TRIEST!!

Ik vind het heel normaal dat Mile zijn zoon het zelf laat regelen, in plaats van simpel mee te laten liften op zijn kennis of succes. Daar leer je namelijk weinig tot niets van. Mile zal het ongetwijfeld ook allemaal zelf hebben moeten doen en leren. (Zo ben ik ook opgevoed namelijk).
 
Ik vind het heel normaal dat Mile zijn zoon het zelf laat regelen, in plaats van simpel mee te laten liften op zijn kennis of succes. Daar leer je namelijk weinig tot niets van. Mile zal het ongetwijfeld ook allemaal zelf hebben moeten doen en leren. (Zo ben ik ook opgevoed namelijk).
Goed punt. :Y
 
Je mag er van vinden wat je wil, ik spreek mijn mening uit. je mag dit er anders wel bij nemen als je wil:
zout03.jpg


of dit:
201103251028-1_chinees-koopt-65-ton-zout.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die kitkabelboom is een racekabelboom zonder contactslot en andere onnoddige accesoires.
Goed idee van die sloop, ga ik even achteraan.

Zeker triest, helemaal omdat ie m'n vader erbij betrekt.
Zo'n grote mond kan iedereen wel hebben achter z'n toetsenbord.
 
Die kitkabelboom is een racekabelboom zonder contactslot en andere onnoddige accesoires.
Goed idee van die sloop, ga ik even achteraan.

Zeker triest, helemaal omdat ie m'n vader erbij betrekt.
Zo'n grote mond kan iedereen wel hebben achter z'n toetsenbord.

Nouja kunt het ook van een ander perspectief bekijken natuurlijk, ik bedoel goed dat je het allemaal zelf moet uitzoeken hoor, en niet in de watten wordt gelegd.

Maar even een Voorbeeld, mijn pa heeft jaren in de bouw gewerkt, en ik wil een tuinhuisje bouwen, dan doe ik dat ook zonder zijn hulp, maar als iemand mij adviseerd dat ik voor 1000 euro een Fundering moet maken, zou mijn pa echt wel zeggen: nou dat kun je beter zo en zo doen...en mij niet met een kluitje het riet in te laten sturen, door iemand die graag geld wilt
verdienen aan jou probleem, maargoed als jij dus helemaal geen hulp krijgt en alles op je eigen houtje moet doen had je mischien ook een iets onopvallendere forumnaam kunnen
kiezen " om dit soort geneuzel te voorkomen"

En het heeft niks met grote mond te maken, dat is gewoon een mening, en als je geen negatieve dingen wilt horen, moet je niet op een forum zijn, (en dit bedoel ik niet negatief)

Het is aan jou eruit te filteren wat je als nuttig beschouwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan