GSX-R600 K9 100pk begrenzing

Timo Pajic

MF'er
7 feb 2011
44
0
Terborg
Hoe haal ik de 100pk begrenzing eraf bij een Suzuki GSX-R600 K9?
Ik heb verschillende dingen gehoord, andere kabelboom, ander ontstekingkasje.
Dat wordt allemaal veel te duur, ik heb ook gehoord dat je een kabeltje kunt doorknippen maar welke?

Kan iemand mij hier mee helpen, want op het circuit kan ik die extra pk's wel gebruiken.
 
Gast, wat ben jij ongelofelijk TRIEST!!

Ik vind het heel normaal dat Mile zijn zoon het zelf laat regelen, in plaats van simpel mee te laten liften op zijn kennis of succes. Daar leer je namelijk weinig tot niets van. Mile zal het ongetwijfeld ook allemaal zelf hebben moeten doen en leren. (Zo ben ik ook opgevoed namelijk).


Mile is gewoon een grote hufter :9 .

In de tijd dat we teammaatjes waren vertelde hij mij ook nooit wat, en als hij mij een tip gaf dan klopte het voor geen meter.
Over vering en dat soort dingen was hij ook altijd vaag.
En ik bleef stom verbaast waarom hij zo hard rondreed, en echt zijn teammaatjes op het verkeerde been zetten, wij noemde hem niet voor niets de partizaan :9
Het enige wat hij altijd zei was niet zeuren maar scheuren.
Dat waren meteen de meest wijze woorden die hij ons toesprak en als we weer eens iets te zeiken hadden riepen we de kreet van Mile.
En over zijn kwaliteiten was waren we het altijd over eens
Mile er is geen betere ( reclame slogan over Miele wasmachines :Y )
Dus voor mij wel heel herkenbaar dat hij ook zijn zoons niet direct in de watten legt.
Mile was met niks begonnen en hij is er ook gekomen.
 
Mile is gewoon een grote hufter :9 .

In de tijd dat we teammaatjes waren vertelde hij mij ook nooit wat, en als hij mij een tip gaf dan klopte het voor geen meter.
Over vering en dat soort dingen was hij ook altijd vaag.
En ik bleef stom verbaast waarom hij zo hard rondreed, en echt zijn teammaatjes op het verkeerde been zetten, wij noemde hem niet voor niets de partizaan :9
Het enige wat hij altijd zei was niet zeuren maar scheuren.
Dat waren meteen de meest wijze woorden die hij ons toesprak en als we weer eens iets te zeiken hadden riepen we de kreet van Mile.
En over zijn kwaliteiten was waren we het altijd over eens
Mile er is geen betere ( reclame slogan over Miele wasmachines :Y )
Dus voor mij wel heel herkenbaar dat hij ook zijn zoons niet direct in de watten legt.
Mile was met niks begonnen en hij is er ook gekomen.



Hmm zit ik op de naam van mijn zoontje iets over Mile te schijven :$
 
Misschien is m'n pa bang dat ik ooit harder ga rijden dan hij :P

Of

Hij kan er misschien wel wat op vinden, maar heeft er de tijd gewoon niet voor.
Als je zelf racet steek je er natuurlijk al je tijd in, maar met een eigen zaak heeft hij het te druk.

Of

Hij denkt, eerst maar leren sturen, dan meer pk's. (mijn vermoeden)


Leon het klopt dat ik wel zoiets had kunnen verwachten, maar om mijn pa zwart te maken en er zo veel moeite voor te doen, dat gaat mij wat te ver.
 
Kevinblade; Geen idee of je werkelijk een teammaat was, maar dat jij hier de vader van TS op een publiekforum zwart/belachelijk loopt te maken is ver beneden alle peil!!!!

Jij kunt het een eikel vinden maar dan moet je hem dat recht in zn gezicht zeggen, en niet via zijn zoon hier doen!!
Het is en blijft tenslotte zijn vader.

In dit topic komen weer goed de karakters naar boven van sommige mensen....

Niet iedereen verwent zn kinderen, zelf doen leer je het best van, misschien wil TS het wel gewoon zelf uitvogelen, zo ja dan siert hem dat alleen maar..
 
Laatst bewerkt:
Kevinblade; Geen idee of je werkelijk een teammaat was, maar dat jij hier de vader van TS op een publiekforum zwart/belachelijk loopt te maken is ver beneden alle peil!!!!

Jij kunt het een eikel vinden maar dan moet je hem dat recht in zn gezicht zeggen, en niet via zijn zoon hier doen!!
Het is en blijft tenslotte zijn vader.

In dit topic komen weer goed de karakters naar boven van sommige mensen....

Niet iedereen verwent zn kinderen, zelf doen leer je het best van, misschien wil TS het wel gewoon zelf uitvogelen, zo ja dan siert hem dat alleen maar..

Hans Anders | De opticien en audicien van Nederland. Bestel ook online. en anders (hihih snapje de woordgrap) Oefenen voor de Citotoets: tekstbegrip
 
Ik las het ook als een ;) maar het lijkt dat nuances op internet lastig zijn.

En Reinhoud geeft fijntjes aan dat dit wel degelijk tot een compleet ander beeld kan leiden :)
 
Kevinblade; Geen idee of je werkelijk een teammaat was, maar dat jij hier de vader van TS op een publiekforum zwart/belachelijk loopt te maken is ver beneden alle peil!!!!

Jij kunt het een eikel vinden maar dan moet je hem dat recht in zn gezicht zeggen, en niet via zijn zoon hier doen!!
Het is en blijft tenslotte zijn vader.

In dit topic komen weer goed de karakters naar boven van sommige mensen....

Niet iedereen verwent zn kinderen, zelf doen leer je het best van, misschien wil TS het wel gewoon zelf uitvogelen, zo ja dan siert hem dat alleen maar..


Ik kan je garanderen dat ik voor Mile veel respect heb en ga er maar vanuit dat je het totaal verkeerd begrepen hebt.
Ik ken Mile heel wat jaren en ik weet hoe hij in elkaar steekt.
In mijn verhaal vind ik geen kwaad woord over Mile, meer eigenlijk complimenten als sportman en mens.
Dat zit bij hem wel goed.
Als je rustig mijn verhaal leest zie je dat ik een beetje de draak speel met het gedrag van Mile tegen zijn team maatjes als tegen zijn zoons.
Maar voor jou wil ik even duidelijk schrijven dat ik Mile een fantastisch mens vind, jammer dat je mij verkeerd had begrepen. :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan