maakt geen tering uit.. pk's zeggen niks voor wheely's..Aah... mijn gixxer heeft toch wel wat meer pk's Dynokitje enzo
clutch it or LEAVE IT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
maakt geen tering uit.. pk's zeggen niks voor wheely's..Aah... mijn gixxer heeft toch wel wat meer pk's Dynokitje enzo
enne met een cbx550f ??
heeft wel veel gewicht voorin.......
en geen stuurdemper...
als ik nou de koffer vol stenen doe ?? zou moeten lukken!!!
maar serieus heb geprobeerd wheely te maken en moet denk ik wel mogelijk zijn ga denk ik maar es oefenen.....
volgens de koppelingstechniek....
vroeger kon ik het ook met een zundapp en kreidler dus moet dit ook kunnen.....
zijn goed genoeg,Is de standaard stuurdemper van een gsxr-1000 uit 2003 goed genoeg of moet je dan toch meer richting prof. stuur dempers?
Nice, een kort rukje aan de koppeling + een dosis gas zou dus voldoende moeten zijn
Het eerste gedeelte van het filmpje gaat helaas niet op voor een GSX-R 750... puur op vermogen krijg je hem niet omhoog.
Het gaat natuurlijk ook wel eens fout:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4194763111825797484&q=wheelie
Hmm.. vaag.. Ik doe het polsje zeker wel helemaal naar beneden, maar krijg hem niet ver omhoog De motor dan he
Hoeft ook niet ver met een powerwheelie..... zoals Daliks al zei...... 'clutch it' ..... dan komt ie echt wel omhoog
maakt geen tering uit.. pk's zeggen niks voor wheely's..
clutch it or LEAVE IT!
voor neerkomen met wheelies: ja.. daar heb je zelfs geen stuurdemper voornodig tenzij je het wiel scheef neerzetzijn goed genoeg,
Het gaat natuurlijk ook wel eens fout:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4194763111825797484&q=wheelie