Hoi zal hier ook maar even mijn project posten, is nog maar net van start gegaan en zal volgende maand ook nog niet af zijn.
Ik ben wel gecharmeerd van de oldskool fighters die het liefst ook nog een beetje kunnen sturen, het rijwielgedeelte spreekt dus een belangrijke rol.
Het begon natuurlijk met een GSX1100 (ET)
Die vrijsnel gedemonteerd werd
Mijn vader had nog een sportster kontje in de schuur liggen maar ik weet niet of dat wel zo'n succes is
Wel komt er een GS1000 tank op, deze is wat ronder waardoor de fiets wat eleganter lijkt.
Aangezien het rijwielgedeelte vooral geupgrade wordt was ik eigenlijk opzoek naar een GSXR1000 voorvork met radiale remklauwen. Boonstra motoren had een aantal staan maar zaten toch nog aardig wat krassen op helaas, ik ben een pietje precies en ik weet van mijzelf dat ik mij daar aan zou gaan ergeren. Ik had bijna een GSXR-750 voorvork meegenomen die geen krassen had maar hier vroegen ze nog een behoorlijk bedrag voor. En er moest natuurlijk ook een andere kroonplaat op (zijn ook niet goedkoop).
Maar na een avondje ebay het volgende gekocht:
Ik ben nog niet echt ver gevorderd aangezien mijn vader al een poos niet meer in de schuur is bezig geweest en het meer als opslag had gebruikt. Daardoor ben ik ook twee volle middagen bezig geweest om de boel een beetje gangbaar te maken.
Vorige week kwam ik tijdens een uurtje marktplaatsen dit voorwerp tegen en met de gedachte een volle portemenee zit ook zo scheef toch maar gekocht en opgehaald
Momenteel zijn er nog velgen onderweg en zodra ik alles bij elkaar heb en het frame kaal heb breng ik het zootje naar meneer Jerryt in Friesland en mag het daar een tijdje logeren. Het is mijn eerste project en alles zal waarschijnlijk met veel trail en error gaan maar ik ga er zeker wat moois van maken
Ik ben wel gecharmeerd van de oldskool fighters die het liefst ook nog een beetje kunnen sturen, het rijwielgedeelte spreekt dus een belangrijke rol.
Het begon natuurlijk met een GSX1100 (ET)
Die vrijsnel gedemonteerd werd
Mijn vader had nog een sportster kontje in de schuur liggen maar ik weet niet of dat wel zo'n succes is
Wel komt er een GS1000 tank op, deze is wat ronder waardoor de fiets wat eleganter lijkt.
Aangezien het rijwielgedeelte vooral geupgrade wordt was ik eigenlijk opzoek naar een GSXR1000 voorvork met radiale remklauwen. Boonstra motoren had een aantal staan maar zaten toch nog aardig wat krassen op helaas, ik ben een pietje precies en ik weet van mijzelf dat ik mij daar aan zou gaan ergeren. Ik had bijna een GSXR-750 voorvork meegenomen die geen krassen had maar hier vroegen ze nog een behoorlijk bedrag voor. En er moest natuurlijk ook een andere kroonplaat op (zijn ook niet goedkoop).
Maar na een avondje ebay het volgende gekocht:
Ik ben nog niet echt ver gevorderd aangezien mijn vader al een poos niet meer in de schuur is bezig geweest en het meer als opslag had gebruikt. Daardoor ben ik ook twee volle middagen bezig geweest om de boel een beetje gangbaar te maken.
Vorige week kwam ik tijdens een uurtje marktplaatsen dit voorwerp tegen en met de gedachte een volle portemenee zit ook zo scheef toch maar gekocht en opgehaald
Momenteel zijn er nog velgen onderweg en zodra ik alles bij elkaar heb en het frame kaal heb breng ik het zootje naar meneer Jerryt in Friesland en mag het daar een tijdje logeren. Het is mijn eerste project en alles zal waarschijnlijk met veel trail en error gaan maar ik ga er zeker wat moois van maken