gsx600f die 270 loopt?

Je maakt mij niet wijs dat dit ding het vermogen heeft om boven de 200 te komen.
Hoeveel pk heeft zoiets nou? Ben ook wel benieuwd hoe zo'n gaar 600f frame aanvoelt met 270.
P.s. als ie groen was had ie nog een kans. ;)
 
270 moet idd wel kunnen lukken gewoon een fietstellertje erop zetten en de bandomtrek verkeerd(lees te groot) instellen ;)
 
Je maakt mij niet wijs dat dit ding het vermogen heeft om boven de 200 te komen.
Hoeveel pk heeft zoiets nou? Ben ook wel benieuwd hoe zo'n gaar 600f frame aanvoelt met 270.

220 op teller lukt wel. 230 met wind in de rug ;)

Wij hebben er ook 1 staan met K&N en meuk.
 
Je maakt mij niet wijs dat dit ding het vermogen heeft om boven de 200 te komen.
Hoeveel pk heeft zoiets nou? Ben ook wel benieuwd hoe zo'n gaar 600f frame aanvoelt met 270.
P.s. als ie groen was had ie nog een kans. ;)
Hiermee geef je al aan dat je dus niet weet wat voor een fiets het is, of dat je verder ook enige achtergrond kennis van het model hebt ;)
 
Geloof dat ik symbolisch één eurie ga bieden O-)

[me]Trixz denkt dat de verkoper het gedroomd heeft, Tuned? jaJA :W [/me]
 
Je maakt mij niet wijs dat dit ding het vermogen heeft om boven de 200 te komen.
Hoeveel pk heeft zoiets nou? Ben ook wel benieuwd hoe zo'n gaar 600f frame aanvoelt met 270.
P.s. als ie groen was had ie nog een kans. ;)

270 km lijkt me een beetje aan de hoge kant,maar niet boven de 200 km/u
hmmm try me
B|
xeneos
 
'monosit komt van een kawasaki af geeft de motor even een sportiever uiterlijk'

er zitten dingen van een kawasaki op, daarom heeft ie een top van 270! :Y 8-)
 
hahahaaa leuk is dit toevallig ken ik deze motor ik heb er kort geleden een proefrit opgemaakt en geloof mij er is niks mis met deze machine de topsnelheid weet ik niet maar het gaat donders hard mijn eigen gsx1100f kan er helaas niet tegen op wil je meer weten neem dan contact met de eigenaar op (oordeel niet te snel) :]
 
ik geloof hem ook wel. Ik denk dat er een ander blok is ingekomen en een andere tandwiel verhouding dat samen met de luchtfilters en uitlaat? dan kom je al aardig uit op die 250 die hij gereden heeft.
dan moet je er nog iets aftrekken voor de afwijking maar ik geloof hem wel.


niet dat ik de motor mooi vind, kzou hem wel 100 euro geven om er gewoon een circuitfiets bij te hebben ;)
 
Yeah right 270 op een 600f _O- ,

Om de 270 te halen heb je toch wel minimaal 130pk aan de kruk nodig, zeker met de aerdynamica van die F. Laat de 600f nou standaard 85pk hebben. Dat betekend dat er 45pk extra uitgeperst moet zijn _O-

Misschien dat er een 1100 blok oid in is gelepelt.


Deze stond een jaar geleden trouwens ook te koop op marktplaats.
 
Laatst bewerkt:
Mja... Bandit 600's worden ook wel uitgerust met het cilinderbankie van een GSX-R/F750 en eventueel nog opgeboord naar 884cc... Je weet niet wat ermee gedaan is he... Net als dat oude CBR 600's ook met een Fireblade blok uitgerust kunnen worden. Lopen ook als een kogel.
 
ik zie het al volgens mij rijd de helft hier nog op een scooter enige motor kennis is bij de meesten ver te zoeken een originele gsx600f uit 94 rijd 210a220 en om een 50a60 km extra uit een blok te persen is het moeilijkste niet (verstand van motoren en goed gereedschap vereist)
 
nou de titel zegt al getuned dat betekent
heeeeeeeeel snel :9 en "topsnelheid ligt rond de 260a270 denk ik",
dat "denk ik" komt niet echt geloofwaardig over hehe!
misschien verticaal van een bergaf kan wat meer snelheid geven _O-
 
en toch denk ik nog steeds dat ie die ene keer dat ie 270 gereden had, z'n voorste en achterste tandwielen met elkaar verwisseld had.
 
260-270 teller km's zijn 240-250 echte, misschien 235 echte... dus is mogelijk :Y
 
Hij staat 2 keer op marktplaats, met andere foto's hij kan zo de weg op. Vraag me af waar het achterlicht moet komen. Link plaatsen lukt niet, je moet op marktplaats even klikken op alle advertenties van adverteerder.


Groet,

Rob
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zomer gestest op de A7 van Hoorn naar Purmerend, plat op de tank 235 op de teller, harder wou hij echt niet...
voorderest een helemaal standaard gsxf uit 93
 
Ja maar om van 235 naar zeg 240kmh te komen heb je relatief meer vermogen nodig dan van bv 0 naar 80 kmh.....
De meeste van die scootergasten rekenen zo:
mijn motor gaat met 5000tpm 120,hij kan wel 10.000tpm dus hij loopt zeker 240...............hmmmm als ik nu nog wat snelle bougies koop en met andere tandwielen ga ik zeker 260 ,ech wel
:z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z

helaas werkt het zo niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan