Michgsxf600
Die hard MF'er
Beste MF'ers
Ik heb een gsxf600 uit 88 en ik heb zojuist de bougie's vervangen en 1 daarvan was het porselijn en een klein stukje ijzer al weg...
Kan het zijn dat ik nu een kromme klep heb. En dat ie daardoor niet meer op 4cil loopt?
hoe kan ik dit checken met een compressie meter ?
als je op de motor zit is het de 2e cilinder van links...
En ook heb ik er nu 4 nieuwe bougie's in zitten maar als ik de bougie dop van die cilinder eraf haal blijft ie precies t zelfde lopen dus heb t idee dat ie helemaal niet mee draait. Ook is de uitlaat buis wel warm maar niet heet zoals de andere 3..
Hopelijk weten jullie raad..
groetjes
Michiel
Ik heb een gsxf600 uit 88 en ik heb zojuist de bougie's vervangen en 1 daarvan was het porselijn en een klein stukje ijzer al weg...
Kan het zijn dat ik nu een kromme klep heb. En dat ie daardoor niet meer op 4cil loopt?
hoe kan ik dit checken met een compressie meter ?
als je op de motor zit is het de 2e cilinder van links...
En ook heb ik er nu 4 nieuwe bougie's in zitten maar als ik de bougie dop van die cilinder eraf haal blijft ie precies t zelfde lopen dus heb t idee dat ie helemaal niet mee draait. Ook is de uitlaat buis wel warm maar niet heet zoals de andere 3..
Hopelijk weten jullie raad..
groetjes
Michiel