Guy Martin

Voor de liefhebbers met een schotel is er elke maandag om 21:30 uur op ITV4 : TT Legends

Via een trucje moet het overigens ook mogelijk zijn om de player op de website vanuit Nederland te bekijken. Doe het zelf niet want ik heb een schotel.
 

8-) thanks
Die kleine alleen nog ff stickeren :)

Voor de liefhebbers met een schotel is er elke maandag om 21:30 uur op ITV4 : TT Legends

Via een trucje moet het overigens ook mogelijk zijn om de player op de website vanuit Nederland te bekijken. Doe het zelf niet want ik heb een schotel.

Als je expatshield installeer kan je het via de pc kijken. :Y
Werkt perfect :)
 
Ik heb er ook nog 1 van Guy Martin gemaakt
full
 
Voor de liefhebbers met een schotel is er elke maandag om 21:30 uur op ITV4 : TT Legends

Via een trucje moet het overigens ook mogelijk zijn om de player op de website vanuit Nederland te bekijken. Doe het zelf niet want ik heb een schotel.

Wordt de TT dit jaar ook live uitgezonden op itv4 via internet?
 
Ik ben bang dat het voor mij weer manx radio TT wordt, helemaal geweldig om dat de hele dag aan te hebben staan, het aanwerk richting de races, zelfs de reclames zijn leuk.
 
De TT races worden nooit live uitgezonden. De kans dat er iets serieus mis gaat is aanwezig en er is vaak oponthoud door mist. Kortom, niet handig voor live uitzendingen.

Manx Radio TT is een mooie manier om het toch live te kunnen volgen.
 
Laatst bewerkt:
Geweldig dat soort droge opmerkingen van een topcoureur *O* Er zijn een heleboel kerels in de motorsport waar ik respect voor heb maar er is maar één die dit soort droge rechttoe-rechtaan humor heeft en da's Guy.

Sportpersoonlijkheid #1 van de afgelopen jaren en nog steeds als je mij vraagt *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan