De meeste onder ons kennen dit verhaal,maar ik wil het toch even posten.
Moto Guzzi en haar toekomst.
De overeenkomst tussen Piaggio en Aprilia om Aprilia te kopen, die binnen 30 zal worden geformaliseerd September, verwacht de verandering van kredieten die de financiële instituten met Aprilia, voor 110 miljoen euro, door assignation van 'transferable financiële instruments' hebben; uitgezonden door Piaggio.
Deze instrumenten zullen aan een bedrag tussen 22 en 110 miljoen gepast tot 2007 en 2009, beantwoorden om een waarde van complexe aprilia-Piaggio tot stand te brengen. Ivano Beggio, Holdipar, Europese Moto Holding, Istifid, Scarabeo - in ruil voor aandelen zal de zelfde financiële instrumenten voor de maximuminvoer van 20 miljoen, met een verleend minimum van 4 miljoen worden gegeven.
De het kredietlijnen van de bank zullen van groep Aprilia voor 70 miljoen euro worden teruggekregen. Aprilia's zullen de obligatieleningen op Mei 2005 worden terugbetaald, maar het zou kunnen worden toegevoegd en uitwisselingsoptie met verplichtingen Piaggio. Piaggio zal verplichtingen toe te schrijven aan vijf jaar voor 100 miljoen euro aan terugbetalingsaprilia's banden uitzenden.
De verrichting wordt voorgelegd aan creditors' overeenkomst. De integratie tussen Piaggio en Aprilia leidt tot een groep van 1,5 miljoen opbrengsten, een productie van meer dan 600.000 unities, acht installaties en 6000 werknemers. Het plan verwacht dat Aprilia handhaaft zijn industriële perimeter en beroepsactiva, valorisatie van het etiket, technologische integratie met Piaggio in het bijzonder van motoren, projectsynergismen, productie en handel.
Sinds vandaag tot het sluiten zal Aprilia door huidig beheer leaded zijn; tot slot zullen de commerciële overeenkomsten voor 20 miljoen worden beëindigd. Aprilia zal speciale scooters hebben met etiket Piaggio's en betalingsvertraging over het leveren van motoren van Piaggio aan Aprilia te verkopen.
--------------------------------------------------------------------------------