gvd onderuit gegaan

munk

Die hard MF'er
26 aug 2002
994
0
molenschot
ja hoor het is mij ook gebeurd ben net onderuit gegaan op de snel weg met een gangetje van ong. ong.120 km/h
reed van breda richting tilburg (A58) en ben net voor afslag goirle onderuit gegaan
was net lekker ingevoegd en was wat auto's aan het inhalen, ga elke keer netjes terug naar rechts alleen ging het toen opeens fout
opeens, weet niet hoe het kwam, een auto voor m'n neus ikke vol in de remmen schuif onderuit motor is achterop de auto(trekhaak) geklapt en ikke heb een heel stuk over de snelweg gegleden
gelukkig had ik net een leren pak gekocht en had dat dus ook aan
pak is kompleet naar de gvd en gescheurd op veel te veel naden, laarzen en handschoenen naar de neuk
heb zelf gelukkig niet veel behalve wat schrammen op m'n handen en een zere enkel
maar dan wat ik het aller ergste vind m'n schatje (ZXR400 '98) is waarschijnlijk wel total loss, alleen, wat ik zo snel kon zien, is m'n laser demper heel gebleven verder is er weinig van over
hij was dan wel all risk verzekerd dus ik ben benieuwd wat ik er voor terug krijg
maar voor mij dus voorlopig geen motor rijden meer want ik heb simpelweg geen motor meer, maar zodra ik het weer kan betalen komt er weer een
verder wil ik toch wel ff rens bedanken dat ie toch ff was langs gekomen, want dat vond ik toch wel ff fijn een vertrouwd gezicht
weet dus nog niet of ik zondag er bij ben, rens heeft me wel een lift aan geboden en als ik een helm heb zal ik het ook zeker doen.
helm is trouwens vrij weinig aan te zien op een paar krassen na, maar ik zal hem zeker niet meer gebruiken, dat risico durf ik toch niet te nemen.
ik ben in ieder geval wel blij dat ik m'n koe aan had anders zou ik niet durven zeggen dat ik er zo nog bij had gezeten
de politie heeft gezegt dat ik nu bijna al m'n beschermengeltjes kwijt ben na deze schuiver
maar voorlopig lees ik alleen nog maar en deel niet meer mee aan dit forum kwa motorrijden betrefd
;( ;( ;( ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
Jonge.. jij mag HEEL blij zijn dat je nog leeft!! Met 160 onderuit... pfff ;(

Die motor komt er wel weer, ik ben blij dat je dit nog kan tikken! Sterkte iig.
 
Je moet blij zijn dat jezelf niets hebt een motor is te vervangen..

met 160 kmh onderuit jij hebt geluk gehad

sterkte
 
Vette mazzel gehad!! Succes met de spierpijn morgen!! :)



Wel vreemd dat de naden van je pak losscheuren, dat zou toch niet mogen gebeuren, ook niet bij zulke snelheden??
 
Danny, danny, danny.....hoe moet dat nu verder?

ZXR400 opgevouwe, niet naar de meeting komende zondag......kutzooi. Inderdaad heb je geluk gehad dat je het er zelf goed van hebt afgebracht. Dat pak is dus niet voor niets geweest, zo moet je het maar zien.

Enne, die ZXR400 is vervangbaar. Wellicht nu maar gelijk een ZXR750?! Goed, kennelijk toch nog net iets te weinig met TT getraind... ;) .

Heel veel succes met het afhandelen van de schade. Morgen zal je wel spierpijn hebben, maar dat komt wel goed. Goed om te horen dat je niets ernstigs hebt opgelopen. Mag je als troost een keer op m'n ZXR750RR om het toch niet te verleren, dat kneedownen!! Weet je gelijk hoe het is om 750 te rijden!! :P

Groeten en nogmaals sterkte, TT.
 
Dat is flink balen voor je,maar het kon erger.
Succes en beterschap om de spreuk van mijn vriendin maar te gebruiken......over een half jaar heeft niemand het er meer over!!!!
 
PS, schuiven is minder pijnlijk dan omvallen (mist je niets tegenkomt);

Met 200 onderuit; alleen pakschade en fiets kuip kapot...
Met 50 onderuit gereden door auto:4 dagen ziekenhuis (nierkneuzing) en fiets toto
 
Zwaar k*t om te lezen dat er weer iemandonderuit is gegaan. Het enige positieve aan dit verhaal is dat de persoon het zelf kan intikken. Wees blij dat je je pak aanhad. 160 is geen fijne snelheid om onderuit te gaan (alsof er een fijne snelheid bestaat hiervoor) en je beseft gelukkig zelf hoeveel mazzel je hebt dat je persoonlijk weinig schade hieraan hebt overgehouden.


Heel veel sterkte met het opknappen en met het uitzoeken van je nieuwe fiets.
 
Had je flink de ruimte om te schuiven dan?
Je motor onder een auto maar jij gleed door? Netjes!

Stopten er wel mensen om je te helpen of was iedereen te druk met snel thuiskomen?

Succes!!!
 
weer een bewijs dat leer geen overbodige luxe is.

Man wat ben je der goed vanaf gekomen.

Beterschap en hoop dat je gauw weer pijn vrij bent
 
Gelukkig heb je het er zelf redelijk goed afgebracht. Het had erger af kunnen lopen. Suc6 met je herstel en nu maar hopen dat de verzekering de zaak znel afhandeld. Met een beetje geluk zit je binnen een paar weken weer op een andere fiets. Twee weken geleden heb ik zelf een ongeluk gehad. Fiets is totall loss. Maar volgende week zit ik weer op mijn nieuwe VFR. Er is dus hoop.
Suc6!!
 
nee er stopte verdacht weinig mensen
alleen aan het begin 2 maar toen die zagen dat ik liep waren ze ook zo weer weg
er stopte nog wel een chauffeur van de rijk en natuurlijk rens :}
maar verder reed iedereen lekker gapend door
 
Hoi Danny,

Echt klote joh.. Tijdens het wachten, dacht ik nog; Hij heeft toch maar afgebeld! (Had mij mobiel helaas niet bij me) Maar toen ik je tegemoet ging rijden en je motor zag liggen... had ik het ook ff moeilijk. Moest gewoon ff polshoogten gaan nemen en was ik ff blij toen ik zag dat je oke was. K*t van die motot, maar dat is verder aan de verzekering. Je hebt veel geluk gehad, maar dat weet je zelf ook wel. Zondag ga je gewoon mee en volgend jaar rij je gewoon weer op je nieuwe motor. Succes met de afhandeling en als je nog hulp nodig hebt, laat het maar weten.

Sterkte
RENS
 
pfiew, jij ff blij dat je net een pak had.
die motor komt wel weer goed.

ik kom ook net thuis van een rondje, heb zelfs nog op de A58 gereden, maar ben nog voor goirle terug gegaan anders had ik je misschien nog wel tegengekomen.

tijd om een staatslot te kopen denk ik ;)

sterkte
 
Dat is zwaar k*t
Gelukkig valt het met "jouw" schade mee.
Straks even op de knietjes en een order plaatsen voor een stel nieuwe beschermengeltjes ;)
Jouw huidige engeltjes zijn nu met de vut lijkt mij :+
 
Laatst bewerkt:
pak is kompleet naar de gvd en gescheurd op veel te veel naden
Volgens mij moet dat niet kunnen, pak mag flinke schaafschade hebben, maar de naden moeten heel blijven.

maar dan wat ik het aller ergste vind m'n schatje (ZXR400 '98) is waarschijnlijk wel total loss
Ben maar blij dat dat in dit geval 't ergste is.
Het is klote natuurlijk, maar 't belangrijkste is dat jij nu dit nog gewoon zit te tikken zonder al teveel schade.

Succes met 't herstel en 't uitzoeken van je volgende fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan