Hét CBR600F/FS topic deel 10!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Ghostrider88"]is ook weg[/me]
tot moggel allemaal :W :W
 
Laatst bewerkt:
Niemand die de Superbowl aan het kijken is?

Ik vind trouwens dat die Hornet niet in de OP hoort. Dat de eigenaar hier lekker mee ouwehoert is prima, maar dan moet het ook wel ophouden...
 
@furiousz heb je ook een seatcover voor een cbr 600rr bj 2005.

en wat moet dat kosten
 
ow ja heb gister op de beurs nog even aandachtig naar de titax collectie gekeken.

doe mij maar de korte zwarte versie met rode adjusters *D
tijd om deze inkoopactie weer eens in leven te roepen ;)
 
Laatst bewerkt:
cbr006.jpg


Hierbij nog even een foto van mijn trots!!! :9


Alleen staat ie ff stil! ;( Kapotte spanningsregelaar!! :(


groetjes vanuit sneek

raimond
 
:Y en :N heel af en toe rijd ik op het stoppertje geldermalsen- utrecht maar dat is altijd 's avond laat
Helaas :N Of ja, van de andere kant goed, want de conducteurs die op dat traject zitten zijn eikels :P Altijd mij beetje om vervoersbewijs vragen en rest van de wagon niet :( Als ik je keer zie groet ik je wel (zag je gezicht op openingspost) :W Zit er 2-4 keer per dag in...
 
Laatst bewerkt:
Helaas :N Of ja, van de andere kant goed, want de conducteurs die op dat traject zitten zijn eikels :P Altijd mij beetje om vervoersbewijs vragen en rest van de wagon niet :( Als ik je keer zie groet ik je wel (zag je gezicht op openingspost) :W Zit er 2-4 keer per dag in...


zie je er uit als een crimineel of zo. O-)
vreemd vraag altijd iedereen om het kaartje/vervoersbewijs.
ach ja heb er ook vreemde collega's bij :r ,maarje wie niet
 
zie je er uit als een crimineel of zo. O-)
vreemd vraag altijd iedereen om het kaartje/vervoersbewijs.
ach ja heb er ook vreemde collega's bij :r ,maarje wie niet
Nee ik zie er juist uit als de ideale schoonzoon (zeggen dames vaak tegen mij :r ) maar daarom denken ze vaak juist dat ik zwart rij, denk ik :?
 
mogguh!deeltje 10 alweer! Weinig nieuws te melden. Wou valbeugels bestellen op bike-design.be, maar kan niet rechtstreeks :( . Ze leveren niet aan particulieren. Moet dus ff bij niwa vragen of ze ze willen bestellen voor mij.
 
Tijd om naar school te gaan, literatuurdossier inleveren :r achja... Have a nice day luitjes
 
iemand hiet nog interesse in een 600 of 1000rr voor 5000 euri's nog geen 4000 km op de klok uit 2006

600rr en een 1000rr gevonden















langleve het internetten in nigeria *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan