Hét CBR600F/FS topic deeltje 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een gele cbr. B|

Tis niet meer leuk hoor! Ga zodadelijk een andere kleurtje kopen. :P Voel me niet meer orgineel. Al 5 mensen met dezelfde motor. -O-

Tic tac
Ik dan
Valentinorossi nog wat
Del Boske
Schwenneh

Kunnen een clubske op gaan richten. :+

Edit 6: Een man rijdt hier in mijn omgeving ook op zon gele zeegroene cbr.

Ja oke, maar Schwenneh heeft binnenkort een ander kleurtje & Del Boske heeft sowieso een ander kontje dan jullie hebben. Dus uiteindelijk valt het wel mee... :Y Maar in de afgelopen weken zijn er wel een zootje bij gekomen ja :P
 
Ik heb T-mobile 'web 'N walk' met m'n mobieltje, ik gebruik het echt vaak! :Y
Helemaal omdat MF een speciale mobieltjes-versie van MF heeft *D

Ja, op m'n mobieltje heb ik dat ook.

Alleen voor de laptop als je aan het rijden bent (laptop op de tank in de bagster houder), dan vind ik het wat te langzaam.
 
Hmm, da's langs de Kaag, daar is normaal al veel wind... Weet niet of dat verstandig is.
Jij hebt ook zin om even te rijden he? :P
Eigenlijk wel, het weer ziet er zo lekker uit.

Maar ik denk dat ik vandaag maar eens de website van mijn clubje ga aanpassen. Moet nogal wat aan gebeuren eigenlijk en ik ben helemaal geen whizzkid...

Iemand die ik kan benaderen als ik iets niet weet? (bijv. waarom de tags < body> en < /body> de hele tijd uit de editor wegvallen???)
 
Eigenlijk wel, het weer ziet er zo lekker uit.

Maar ik denk dat ik vandaag maar eens de website van mijn clubje ga aanpassen. Moet nogal wat aan gebeuren eigenlijk en ik ben helemaal geen whizzkid...

Iemand die ik kan benaderen als ik iets niet weet? (bijv. waarom de tags < body> en < /body> de hele tijd uit de editor wegvallen???)

Goeie keus, lijkt me echt té veel wind nu, dat dijkje...
Ik ga m'n motor maar even schoon maken en even poser-pic's maken! :P
 
@ Schwenneh: Zou je deze foto bij mij in de OP willen plaatsen:

full


Specs:

- Donker Fabbri DB ruitje (+ standaard ruitje voor het filmen)
- Gele velgstriping
- Bi-Xenon H4 HID, 6000K
- Aangepaste kentekenplaathouder
- Dynojet stage 1 kit
- Carbon Scorpion demper
- Custom made zwarte uitlaathouder, geen duosteps
- Zwarte seatcover
- Zwarte alu voetsteunen
- Kleine knippers
- Irridium bougies
- Tankcam
- Achterband: Bridgestone BT021
- Voorband: Bridgestone BT014

:+
 
Laatst bewerkt:
Rutg3r, nog geinteresseerd in een werkplaatshandboek in het Nederlands voor jouw bike?

€10,-

Link
Yo PJ thanks! Zal er gelijk naar kijken, had hem al als PDF bestandje op mn PC staan maar papier is toch wat handiger :)
 
staat hier op de pagina een foto, maar daar staat een of ander snorfietsgeval in een heel mooi uitzicht ;( :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan