Hét GROTE SV650S 1999-2002 Topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeeee pagina 2 al
Jongens nog 48 pagina's te gaan en dan hebben we deel 5 alweer.



edit: dat is natuurlijk niet voor iedereen het zelfde.
 
Laatst bewerkt:
dan rijd je niet hard genoeg :W

En je weet niet beter ;)

Ik had ook nergens last van op zich. Alleen bij hard remmen vond ik em wel erg in de vering duiken. Maar zoals ik zei: ik wist niet beter. En met alleen en lesmotor als referentie...tsja. Afgelopen winter de veren toch maar vervangen..en wat een verschil! *D Maar als je het zo prima vind, mooi zo laten dan :)
 
Wou je proberen ??? })
ja duuh

kom maar naar de meeting O-)

En je weet niet beter ;)

Ik had ook nergens last van op zich. Alleen bij hard remmen vond ik em wel erg in de vering duiken. Maar zoals ik zei: ik wist niet beter. En met alleen en lesmotor als referentie...tsja. Afgelopen winter de veren toch maar vervangen..en wat een verschil! *D Maar als je het zo prima vind, mooi zo laten dan :)

ik heb ze al :9 toen ik hem kocht al


hoop ik :+
 
Laatst bewerkt:
jeetje hé
het wordt morgen goed weer. De hele week eigenlijk.
Morgen ben ik lekker vrij dus ga effe stukje rijden, motorwassen.
maar eerst lekker uitslapen.
 
jongens!!!

past de achterbrug van een nieuwe sv650s onder een oude sv650s??? :(
Als je nog even kan wachten heb ik binnenkort een achterbrug van een '99 liggen! Dan ben je zeker dat die past. ;)


ps: woon wel in België, dus verzendingskosten zullen iets hoger liggen. Tenzij je er om komt.
 
hehe dat was weer lekker
Heb filmpje dus zal dalijk effe klooien met windows movie maker.
weet het si geen top programma maar het werkt.
 
die voorste bougie wordt nat tijdens rijden in hefig weer he...

hmm dat heb ik inderdaad al eens mee gemaakt, maar als ik woon werk wil blijven rijden misschien niet zo handig van de winter ;)
Was nu tijdens mijn ardenne toertochtje al niet echt prettig B|

is daar iets aan te doen? misschien een kapje/plaatje monteren ofzo?
 
Voor in de OP:

Mods:
25kw B|
Spoiler
Undertail
Led knippers voor/achter
Double Bubble ruitje
Superpole tit. demper
Stalen remleidingen
Hyperpro voorverev
Tailrisers
Rimstriping
Carbon kroonplaatsticker :9

full
 
w00t denet links EN rechts stepjes aan de grond gereden...ben ik de eerste in het topic die het ZELF heeft gedaan *O*
 
heey jongens, even een technische vraag. ik wou giesteren aan mijn sv650 sleutelen (op de manier van kijken wat er in zit, misschien kan ik het wel :P) dus heb ik hem open gemaakt. zadel weg, tankbouten weg, tank omhoog en daar had ik mooi toezicht op de luchtbox en carburateurs. ik heb daar helemaal niks aan veranderd, wel heb ik de luchtfilter even eruit gehaald om te kijken hoe dat eruit ziet. met deze gelegenheid heb ik ook de carburateurs van binnen gezien. nou loopt mijn motor wel (haha) maar stationair blijft ie niet meer stabiel. voorheen bleef hij (als hij warm was) heel netjes op ~1400rpm. nou gaat ie tussen de 1100 en 1300 heen en terug.

wat heb ik (mogelijk) verkeerd gedaan en hoe zou ik dit kunnen oplossen?

alvast bedankt
 
heey jongens, even een technische vraag. ik wou giesteren aan mijn sv650 sleutelen (op de manier van kijken wat er in zit, misschien kan ik het wel :P) dus heb ik hem open gemaakt. zadel weg, tankbouten weg, tank omhoog en daar had ik mooi toezicht op de luchtbox en carburateurs. ik heb daar helemaal niks aan veranderd, wel heb ik de luchtfilter even eruit gehaald om te kijken hoe dat eruit ziet. met deze gelegenheid heb ik ook de carburateurs van binnen gezien. nou loopt mijn motor wel (haha) maar stationair blijft ie niet meer stabiel. voorheen bleef hij (als hij warm was) heel netjes op ~1400rpm. nou gaat ie tussen de 1100 en 1300 heen en terug.

wat heb ik (mogelijk) verkeerd gedaan en hoe zou ik dit kunnen oplossen?

alvast bedankt

Zit je luchtfilter wel weer op de juiste manier terug???

Is het enigste wat ik kan verzinnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan