Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

En vind die foto's met uitleg ook niet al te scherp in de Haynes boeken. Maar weet ook niet hoe die zijn in een origineel boek dus kan eigenlijk niet oordelen.
 
Laatst bewerkt:
Hier vandaag een stukje mee opgereden richting de Dutch rideout vanuit verzamelpunt Best naar verzamelpunt Den Bosch, brommers genoeg! 8-)
 

Bijlagen

  • 20221030_115537.jpg
    20221030_115537.jpg
    402,9 KB · Weergaven: 41
  • 20221030_120021.jpg
    20221030_120021.jpg
    298 KB · Weergaven: 43
  • 20221030_120240.jpg
    20221030_120240.jpg
    352,5 KB · Weergaven: 38
  • 20221030_130244.jpg
    20221030_130244.jpg
    250,4 KB · Weergaven: 41
  • 20221030_130251.jpg
    20221030_130251.jpg
    392,5 KB · Weergaven: 41
  • 20221030_130440.jpg
    20221030_130440.jpg
    461,2 KB · Weergaven: 44
Wat doet die prachtige fireblade toch tussen dat andere prut? Hayabusa's met verlengde achterbruggen zijn (voor mij dan) het summum voor iets/een event waar je niet bij moet zijn.. (maar ik ben dan ook een einzelgänger)..
 
Vannacht/morgenvroeg gaat het boekingsysteem voor de overtochten van de classic TT op Man (ManxGP) in de verkoop voor 2023, en ik heb besloten dat bij een race met klassiekers (o.a. superbike's tot 1997 zijn toegelaten in de Senior Superbike TT, o.a. RC30's, RC45's, ZXR 750's en Duc's 916 doen mee) je ook een klassieker meebrengen (in mijn ogen). Ergo, dus besloten dat ik ga boeken en die kant (IOM) op ga met het Tijgerzwaardje..

Moeten er alleen niet té veel mooie dagen komen, want het ding moet nog afgewerkt worden deze winter... Afgelopen vrijdag was ik er vroeg uit, in het bezettingsoverzicht gekeken van mijn collega's, en besloten om v.a. 10u maar verlof op te nemen.. Moest tóch nog even naar het werk, maar van daaruit de stoute (motor)laarzen aangetrokken, diep in de gekrochten van de navi gekeken, en een eerdere tour eruit gevist die mijn naar Teutenburgerwald leidde. Tour iets aangepast ('even een omweggetje naar Paderborn') en 's avonds stond er toch weer 500+ km meer op de teller van de 1000F..
Was ook de laatste kans voor dit jaar zo ongeveer, v.a. 01-11 gaat er weer een motor in de verplichte 'winterslaap' en houd ik het halve bankstel (ST 1100) enkel nog over om op rond te rijden..
 
Hier vandaag een stukje mee opgereden richting de Dutch rideout vanuit verzamelpunt Best naar verzamelpunt Den Bosch, brommers genoeg! 8-)
Dat zijn er best wel wat! Ik ben nog nooit bij zo'n soort meeting geweest, is dat stuk rijden nog een beetje leuk dan? Of gaat het vooral om de gezelligheid op de parkeerplaats?
Wat doet die prachtige fireblade toch tussen dat andere prut? Hayabusa's met verlengde achterbruggen zijn (voor mij dan) het summum voor iets/een event waar je niet bij moet zijn.. (maar ik ben dan ook een einzelgänger)..
Valt ook wel mee volgens mij, op die busa na zie ik verder vooral 'normale' motoren staan.
Vannacht/morgenvroeg gaat het boekingsysteem voor de overtochten van de classic TT op Man (ManxGP) in de verkoop voor 2023, en ik heb besloten dat bij een race met klassiekers (o.a. superbike's tot 1997 zijn toegelaten in de Senior Superbike TT, o.a. RC30's, RC45's, ZXR 750's en Duc's 916 doen mee) je ook een klassieker meebrengen (in mijn ogen). Ergo, dus besloten dat ik ga boeken en die kant (IOM) op ga met het Tijgerzwaardje..

Moeten er alleen niet té veel mooie dagen komen, want het ding moet nog afgewerkt worden deze winter... Afgelopen vrijdag was ik er vroeg uit, in het bezettingsoverzicht gekeken van mijn collega's, en besloten om v.a. 10u maar verlof op te nemen.. Moest tóch nog even naar het werk, maar van daaruit de stoute (motor)laarzen aangetrokken, diep in de gekrochten van de navi gekeken, en een eerdere tour eruit gevist die mijn naar Teutenburgerwald leidde. Tour iets aangepast ('even een omweggetje naar Paderborn') en 's avonds stond er toch weer 500+ km meer op de teller van de 1000F..
Was ook de laatste kans voor dit jaar zo ongeveer, v.a. 01-11 gaat er weer een motor in de verplichte 'winterslaap' en houd ik het halve bankstel (ST 1100) enkel nog over om op rond te rijden..
Dat zijn de mooie ritjes!
:t
Ik moest gisterochtend ook een paar uurtjes naar het werk. Na even twijfelen toch maar de blade gepakt en op de terugweg nog lekker wat dijkjes gepakt!
Moet de kansjes nog pakken nu het nog kan!
20221029_120704.jpg
 
Met dit prachtige weer kon ik nog mooi de laatste verf klusjes doen aan ons huis (afgelopen zomer nieuwe kozijnen laten monteren). Maar gisterenmiddag nog even met een maat van me en onze dochters achterop gereden. Dan rijden we een stuk rustiger, maar evengoed leuk. Mooie verwennerij dat het nog kon eind oktober.
 
Wat doet die prachtige fireblade toch tussen dat andere prut? Hayabusa's met verlengde achterbruggen zijn (voor mij dan) het summum voor iets/een event waar je niet bij moet zijn.. (maar ik ben dan ook een einzelgänger

Dat zijn er best wel wat! Ik ben nog nooit bij zo'n soort meeting geweest, is dat stuk rijden nog een beetje leuk dan? Of gaat het vooral om de gezelligheid op de parkeerplaats?

Valt ook wel mee volgens mij, op die busa na zie ik verder vooral 'normale' motoren staan.
Waren nog meer Fireblades en andere mooie motoren, was ook zelf nog nooit naar zo'n rideout geweest en weet nu wat het is, voor een x best leuk op de parkeerplaats en met zo'n hele colonne over de snelweg maar geen herhaling voor mij ;)
 
Waren nog meer Fireblades en andere mooie motoren, was ook zelf nog nooit naar zo'n rideout geweest en weet nu wat het is, voor een x best leuk op de parkeerplaats en met zo'n hele colonne over de snelweg maar geen herhaling voor mij ;)
Lijkt mij link met zo'n grote groep te rijden. Je weet niet wat voor rijders er mee doen.
Was er nog begeleiding bij of ieder voor zich in die colonne?
 
Zo, de mijne is nu echt in de winterslaap. Tank tot de nok vol en bandjes van de vloer. Verzekering terug naar WA-plus, scheelt weer € 30,00/mnd.
Ik denk dat ik binnenkort de vorkpoten eruit haal en ze inlever bij HK in Tiel voor service. Ze zijn niet lek, dit is puur preventief. Ik kocht de motor niet nieuw en weet dus niet van de historie daarvan. Niets zo kak als willen gaan rijden en er gaat een poot lekken zoals een maat van ons had bij ons vorige motorweekje. Dan sta je mooi te kijken.
 
Zo, de mijne is nu echt in de winterslaap. Tank tot de nok vol en bandjes van de vloer. Verzekering terug naar WA-plus, scheelt weer € 30,00/mnd.
Ik denk dat ik binnenkort de vorkpoten eruit haal en ze inlever bij HK in Tiel voor service. Ze zijn niet lek, dit is puur preventief. Ik kocht de motor niet nieuw en weet dus niet van de historie daarvan. Niets zo kak als willen gaan rijden en er gaat een poot lekken zoals een maat van ons had bij ons vorige motorweekje. Dan sta je mooi te kijken.
Goh, daar heb ik nou nooit aan gedacht. De verzekering terugzetten naar WA+.
Ik wist niet eens dat dat mogelijk was.
Ga morgen meteen bellen.
Goede tip :t
 
hier helemaal uit de verzekering en geschorst, waarom dat nu 24,95 moet kosten .afgelopen zondag laatste ritje van dit jaar.
zag zondag een groep van zeker 100 rijders op de a12 wat een spektakel.
op de dijk een oud puchje gezien, wilde me inhalen?
 
hier helemaal uit de verzekering en geschorst, waarom dat nu 24,95 moet kosten .afgelopen zondag laatste ritje van dit jaar.
zag zondag een groep van zeker 100 rijders op de a12 wat een spektakel.
op de dijk een oud puchje gezien, wilde me inhalen?
Ik vind dat bedrag voor schorsen ook echt belachelijk.
 
Dan de inboedelverzekering er ook op aangepast? Uit verzekering betekent dus ook niet uitgekeerd bij brand van woning/schuur..

Is hier nog wel een dingetje, ligt hier voor een vermogen aan gereedschap in de schuur, en tel daarbij in de winterperiode ca. 15 moteren erbij (allemaal uit verzekering), dus expliciet omschreven en naar gehandeld bij een inboedelverzekering
 
Terug
Bovenaan Onderaan