En gummen.
Gisteren weer aan prutsen geweest met verlichting.
Eindstand: geen enkel groot/dim-licht werkt nog.
Waar ik mee zit: ik kan het wel weer voor elkaar krijgen echter krijg ik die grote "afdek rubbers" bij de CBR929RR er niet meer op.
Heeft iemand dan; A een idee wat ik bedoel en B een andere oplossing daarvoor? Ik dacht gewoon dichttapen maar m'n Pa vond dat een kutidee.
Gisteren weer aan prutsen geweest met verlichting.
Eindstand: geen enkel groot/dim-licht werkt nog.
Waar ik mee zit: ik kan het wel weer voor elkaar krijgen echter krijg ik die grote "afdek rubbers" bij de CBR929RR er niet meer op.
Heeft iemand dan; A een idee wat ik bedoel en B een andere oplossing daarvoor? Ik dacht gewoon dichttapen maar m'n Pa vond dat een kutidee.
Ja heb je gelijk in, echter ben ik daarin misschien te egoïstisch: het is tegenwoordig in het verkeer eenieder voor zich. In de spits bijvoorbeeld rijd ik gewoon niet meer met de motor aangezien iedereen naar mijn mening dan doorgedraaid. Maar je hebt wel gelijk, misschien nog even beter afstellen. : - )
Het ziet er in ieder geval bruut uit;
Bekijk bijlage 1352739 Bekijk bijlage 1352738
edit; ik krijg het dus niet voor elkaar om de pitjes er netjes recht in te krijgen. Dacht bij mezelf; kan ook een beetje kit eraan doen, erin drukken, nachtje laten staan. Daarna de rubber afdek dopjes erop?
@grrtjuhh Je hebt volledig gelijk hoor maar ik heb aan den lijve ondervonden wat het is om niet gezien te worden en dan bijna dodelijk te crashen. Dusja. Ik rij met slecht zicht gewoon met zoveel mogelijk licht en dan kijkt de ander maar wat hij/zij doet. Ik wil opvallen, gezien worden. En het is slechts tijdelijk. Ik wil (duurt nog ff) deze zo snel mogelijk schorsen en dan gebruiken als circuitmotor. En dan een Honda Varadero erbij om de weg mee op te gaan (en dan 2 xenon/mist lampjes onderaan de voorkant plaatsen). Dit alles met in het achterhoofd: opvallen, zodat ze je zien. En zelf fucking goed uitkijken en defensief rijden. Meer kan je niet doen. Achjah. Het blijft de mooiste hobby die er is.
Je hebt het over tapen en kitten maar beticht de vorige eigenaar van prutsen?Ja er is door de vorige eigenaar behoorlijk geprutst. Dynamo spoel al eens vervangen. Spanningsregelaar ook.
Goede nieuws: net ff geprutst en alles werkend. 1 x groot licht links op normale H4.
Twee keer Wit 6k led op middelste pit en vooraanzicht rechter pit. Daarmee rijd ik dan nu gewoon overdag en bij regen knal ik gelijk groot licht erbij aan.
Foto upload ik nog wel ff. Kneiter fel trouwens die LEDs.
Ja heb je gelijk in, echter ben ik daarin misschien te egoïstisch: het is tegenwoordig in het verkeer eenieder voor zich. In de spits bijvoorbeeld rijd ik gewoon niet meer met de motor aangezien iedereen naar mijn mening dan doorgedraaid. Maar je hebt wel gelijk, misschien nog even beter afstellen. : - )
Het ziet er in ieder geval bruut uit;
Bekijk bijlage 1352739 Bekijk bijlage 1352738
edit; ik krijg het dus niet voor elkaar om de pitjes er netjes recht in te krijgen. Dacht bij mezelf; kan ook een beetje kit eraan doen, erin drukken, nachtje laten staan. Daarna de rubber afdek dopjes erop?
@grrtjuhh Je hebt volledig gelijk hoor maar ik heb aan den lijve ondervonden wat het is om niet gezien te worden en dan bijna dodelijk te crashen. Dusja. Ik rij met slecht zicht gewoon met zoveel mogelijk licht en dan kijkt de ander maar wat hij/zij doet. Ik wil opvallen, gezien worden. En het is slechts tijdelijk. Ik wil (duurt nog ff) deze zo snel mogelijk schorsen en dan gebruiken als circuitmotor. En dan een Honda Varadero erbij om de weg mee op te gaan (en dan 2 xenon/mist lampjes onderaan de voorkant plaatsen). Dit alles met in het achterhoofd: opvallen, zodat ze je zien. En zelf fucking goed uitkijken en defensief rijden. Meer kan je niet doen. Achjah. Het blijft de mooiste hobby die er is.
En zelf fucking goed uitkijken en defensief rijden. Meer kan je niet doen.
Zat ook al te kijken, is dat een snapchat filter of heeft ie zijn motor met bijenwas ingesmeerd? Vrees dat ik meer moet poetsen(ach die 929 van Electrric94 na ritje in sneeuw is viezer). Leuk trouwens, Electrric en ik hebben de blauw-wit-rood versie en dit is de rood-wit-blauw versie beetje afwisseling.
Ha, nee geen snapchat filter (ik heb geen snapchat) en ook geen bijenwas. Mijn "geheim" is Dasty van de Wibra en direct daarna Siliconenspray van de Action.
Mijn vorige motor was een Honda Hornet 900 in de mat blauwe kleur. Daar had het geen zin om hem te laten glimmen en vanaf die tijd spuit ik de hele motor na het wassen in met siliconenspray. Ook motor, wielen, remschijven (1x remmen en het is er weer af) BEHALVE DE BUDDYZIT!!!!
Echt, als je die inspuit met siliconen, dan blijf je 2 jaar glijden, want het trekt ook in je pak.....
Alles blijft er goed uit zien, de zwarte delen worden weer echt zwart, alleen heb je er na een week een klein stof laagje op liggen, maar met een schone doek is ie weer als nieuw.
Dus geen was en zo, maar puur schoonmaken met Dasty en daarna siliconen spray van de Action. Ik spuit een heel busje van 2 euro leeg op de motor (1x per maand of zo ......)
Pas wel op met Dasty, dat je dat goed wegspoelt en daarna inspuit met siliconen want heb keer gehad, na het wassen met Dasty en afspoelen eerst gaan koffiedrinken. Toen ik terug kwam, was de achter-as moer al aan het roesten. Dus zeeeer goed ontvet met die Dasty.....
Hier was hij echt schoon, ook de velgen:
Bekijk bijlage 1352772
Je hoeft het ook maar 1x in te spuiten met Dasty.Siliconenspray op je remschijven, gaat eraf door een keer te remmen
Pas maar op met dat inspuiten met die troep, beetje op je band en daar ga je .
Dasty vind ik persoonlijk te agressief om mijn motor mee in te spuiten.
Wassen doe ik gewoon met 2 emmers en spons. Paar keer per jaar poetsen met mequiars en hij blijft mooi glimmen
Dasty vInd ik zelf veel te agressief om mijn brommer mee in te spuiten