Netjes dat plichtsgetrouwe.Viel hier wel redelijk mee. Tuurlijk wil de wind je het liefst naast de weg hebben.... Maarja. Rustig aan en lekker door Geld moet toch verdiend worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Netjes dat plichtsgetrouwe.Viel hier wel redelijk mee. Tuurlijk wil de wind je het liefst naast de weg hebben.... Maarja. Rustig aan en lekker door Geld moet toch verdiend worden.
Jij hebt ook een wel erg mooie! Mooie uitlaat! Ik heb die knippers voor in de kuip die jij hebt nog niet kunnen vinden. Vind ze erg tof! Geven ze goed licht? Die van mij zijn te diep verzonken vind ik. Valt niet op, zeker niet overdag.Kijk aan, welkom van een mede sc57 hrc rijder.
Jij hebt ook een wel erg mooie! Mooie uitlaat! Ik heb die knippers voor in de kuip die jij hebt nog niet kunnen vinden. Vind ze erg tof! Geven ze goed licht? Die van mij zijn te diep verzonken vind ik. Valt niet op, zeker niet overdag.
Ik heb nagenoeg dezelfde gemonteerd nu. De vorige eigenaar had het voorwerk al gedaan door de gaatjes in de kuip te boren. Maar als Ik me goed herinner, had je later andere spiegels met knippers erin op de motor? (Lees al een tijdje mee) Die leken mij kwalitatief beter, maar kon ik online niet vinden.De licht opbrengst van de kuipknippers is wel goed maar heb toen ik die op mijn sc57 monteerde ook meteen spiegels met knippers gemonteerd ivm met de zichtbaarheid naar de voorzijde...Safety first
Bekijk bijlage 1464804
Ik heb nagenoeg dezelfde gemonteerd nu. De vorige eigenaar had het voorwerk al gedaan door de gaatjes in de kuip te boren. Maar als Ik me goed herinner, had je later andere spiegels met knippers erin op de motor? (Lees al een tijdje mee) Die leken mij kwalitatief beter, maar kon ik online niet vinden.
Dank je.Jij hebt ook een wel erg mooie! Mooie uitlaat! Ik heb die knippers voor in de kuip die jij hebt nog niet kunnen vinden. Vind ze erg tof! Geven ze goed licht? Die van mij zijn te diep verzonken vind ik. Valt niet op, zeker niet overdag.
Heeee gozer, lang geleden man !!! Heb jou al bijna 15 jaar niet meer gezien, leuk te zien dat je nog wel eens bijleest
Kom er net achter dat in de KicXstart van afgelopen zaterdag de nieuwe Fireblade staat.
Iemand die gekocht? Ben benieuwd of het de koop waard is en erin staat wat wij nog niet weten.
Heb een Canon 50D en Canon 6D. Een 200 prime en een 70-200. Ook nog andere lensjes hoor. Manfrotto statief die ingeschoven 35 cm is maar stevig genoeg om het totaal te dragen. Maar gebruik statief alleen bij portret of macro. Dus bijna nooit. Zit teveel op circuit te pannen.
Op wandeltochten of stedentrippen alles in rugzak met statief ernaast aan rugzak. Vandaar een klein statief die handzaam is.
Nog nooit statief gebruikt om de Blade te kieken. Altijd uit de hand.
Bij de volgende m&g heb ik waarschijnlijk mijn Blade niet meer.Dus bij de volgende M&G kunnen we ook een fotosessie houden..
Gelukkig en mijn naam klopt dan ook niet meer.Maar dan ben je nog steeds welkom hoor!
Ik wil toch een ugrade doen aan mijn CBR954RR. Sowieso voornemens een PC V te laten plaatsen. Maar alvorens dat te laten doen heb ik even een vraag over drie mods:
1) openzetten of weghalen Intake Flapper Valve
2) pair verwijderen en afdoppen/dekken blok
3) Verwijderen of openzetten (Exup) uitlaatklep
Wat zijn jullie meningen hierover en/of ervaringen mee. Doen of laten?
Ik heb eens goed gezocht, maar Watsen Design bestaat niet meer. Ik verwacht binnenkort de levering van kuipknippers die minder diep liggen. Zal ook bij bijdragen aan de zichtbaarheid. Helaas hebben de nieuwe achterknippers het al begeven (tja €5 via Chinese website ) dus weer rondneuzen.Dank je.
De kuipknippers die ik heb zijn helaas niet meer verkrijgbaar waar ik ze destijds besteld heb.
Zijn prima zichtbaar doordat ze volgens eigen zeggen gebruik maakte van power-leds....
Heb ze jaren geleden in Canada besteld bij Watsen design, toen al niet meer in wit leverbaar dus zelf maar wit gespoten.
Maar je zou er hier een mailtje aan kunnen wagen: Watsen Design LED Turn Signals
Tsjonge, van een mening over opvoeren van een motor en het dan hebben dat je vrouw niet kan rijden. Verkeerde rijschool gehad? Om dan maar gelijk te gaan ruilen? Een goede rijschool of samen erop uit gaan kan helpen. Veel dijkweggetjes of bochtjes wil wel helpen.Wat ik graag wil bereiken is een smooth rijdende Blade en aangezien ik van puur hou, zo straight mogelijk.
Het is natuurlijk als de meeste Ferrari-rijders die nooit eruit halen wat erin zit. Maar het wel hebben. Nou gaat het mij niet om het hebben maar ik wil het voor zover het binnen mijn bereik ligt het graag zo goed mogelijk voor elkaar hebben.
Ik ervaar inderdaad die dip ronde de 5k toeren en die zou ik er wel graag uit willen hebben. Voor de PC V gaat ze naar "Ome Ruud" oftwel Ruud Fredriks van Tovami in Goes. Ik overweeg ook een bezoekje aan HyperPro in Werkendam voor wat veerwerk zoals nieuwe voorveren en een nieuwe achterveer. En vooraf een grote beurt (even alles goed nalopen) bij de dealert. En dan kan madam er weer tegen aan de komende jaren. Investeren in een andere motor heb ik geen zin in. Mijn vrouw ruil ik ook niet in voor wat nieuws. Wat goed rijdt moet je zuinig op zijn. Kijk als het niet goed rijdt is het een ander verhaal. Daarom is dit ook vrouw twee. Maar die switch heb ik dus al een keer gemaakt. De Blade mag blijven. Maar die drie mods zaten nog in mijn hoofd en als ie toch op de brug staat bij de dealert is het volgens mij een kleine moeite, vandaar. Maar top en bedankt voor je reactie..!!
Tsjonge, van een mening over opvoeren van een motor en het dan hebben dat je vrouw niet kan rijden. Verkeerde rijschool gehad? Om dan maar gelijk te gaan ruilen? Een goede rijschool of samen erop uit gaan kan helpen. Veel dijkweggetjes of bochtjes wil wel helpen.
Mijn vrouw heeft geen rijbewijs maar om haar daarom in te ruilen?
Ik wil toch een ugrade doen aan mijn CBR954RR. Sowieso voornemens een PC V te laten plaatsen. Maar alvorens dat te laten doen heb ik even een vraag over drie mods:
1) openzetten of weghalen Intake Flapper Valve
2) pair verwijderen en afdoppen/dekken blok
3) Verwijderen of openzetten (Exup) uitlaatklep
Wat zijn jullie meningen hierover en/of ervaringen mee. Doen of laten?
Hehehehehe yeah baby !!Yup! Af en toe bijlezen idd.....Honda Fireblade olie blijft door m'n aderen stromen
Weer eens n meeting bij de pont doen haha
Wat ik graag wil bereiken is een smooth rijdende Blade en aangezien ik van puur hou, zo straight mogelijk.
Het is natuurlijk als de meeste Ferrari-rijders die nooit eruit halen wat erin zit. Maar het wel hebben. Nou gaat het mij niet om het hebben maar ik wil het voor zover het binnen mijn bereik ligt het graag zo goed mogelijk voor elkaar hebben.
Ik ervaar inderdaad die dip ronde de 5k toeren en die zou ik er wel graag uit willen hebben. Voor de PC V gaat ze naar "Ome Ruud" oftwel Ruud Fredriks van Tovami in Goes. Ik overweeg ook een bezoekje aan HyperPro in Werkendam voor wat veerwerk zoals nieuwe voorveren en een nieuwe achterveer. En vooraf een grote beurt (even alles goed nalopen) bij de dealert. En dan kan madam er weer tegen aan de komende jaren. Investeren in een andere motor heb ik geen zin in. Mijn vrouw ruil ik ook niet in voor wat nieuws. Wat goed rijdt moet je zuinig op zijn. Kijk als het niet goed rijdt is het een ander verhaal. Daarom is dit ook vrouw twee. Maar die switch heb ik dus al een keer gemaakt. De Blade mag blijven. Maar die drie mods zaten nog in mijn hoofd en als ie toch op de brug staat bij de dealert is het volgens mij een kleine moeite, vandaar. Maar top en bedankt voor je reactie..!!