Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

@bassj linkje
Idd al gezien... Slechte foto's, aanbieder 1 dag op MP, geen fatsoenlijke tekst erbij. Beetje raar, maar wellicht kan het.. Prijs vind ik niet heel erg goedkoop, kom ik wel meer tegen. Overigens ook niet de meest dure, ben ik met je eens. Al zie ik nu wel dat het al is overgenomen door debielen met onzinbiedingen.. 5,5K.. Koekoek...
 
Btw nog iemand die een topkuip zoekt van een zwarte uitvoering van een '93? Lijkt mij een koopje (nee, heb niets met de verkoper en zelf heb ik niet in de planning om nóg een eerste serie fireblade (de NH-1 uitvoering dan) op te gaan knappen..)
 
Zo, pak ook binnen. In combinatie met de helm ziet het er volgens mij gelikt uit. Ben dus tijdens de trainingen snel te herkennen nu.
 

Bijlagen

  • 20221213_181718.jpg
    20221213_181718.jpg
    166,9 KB · Weergaven: 43
Hier heel braaf geweest dus de Sint langs geweest en kan het winterklussen beginnen! :+
-Altijd zeer tevreden over DID ism Supersprox dus nu ook weer :t
-De Additori Quickshifter Pro via een Amerikaans maatje gescoord, hij is er heel tevreden mee op zijn Blade en goede recenties *D
Nog even gezocht op Additori maar niet kunnen vinden. Wel Annitori. Tikfoutje of is er nog een fabrikant op de markt? En bevalt deze of nog niet getest?
Ik heb op de 954 PowerCommander die uitstekend is. Op de SC57 een Healtech. Die gebruik ik niet bij lage toerentallen want werkt dan wat minder. Zo vanaf 6500 rpm gaat het goed. Dus op beide machines nu vanaf 6500 rpm. Gebruik ze toch voornamelijk op het circuit. Of bij een inhaalactie als er een snelle macho langskomt. *D
 
Nog even gezocht op Additori maar niet kunnen vinden. Wel Annitori. Tikfoutje of is er nog een fabrikant op de markt? En bevalt deze of nog niet getest?
Ik heb op de 954 PowerCommander die uitstekend is. Op de SC57 een Healtech. Die gebruik ik niet bij lage toerentallen want werkt dan wat minder. Zo vanaf 6500 rpm gaat het goed. Dus op beide machines nu vanaf 6500 rpm. Gebruik ze toch voornamelijk op het circuit. Of bij een inhaalactie als er een snelle macho langskomt. *D
tikfoutje en idd Annitori :+

Nog niet getest op de mijn maar een maatje heeft deze ook op zijn sc59, is er zeer tevreden over en via hem (Amirikaanse militair) een stuk goedkoper uit Amerika over laten komen *D
 
Lijkt me sterk, de huidige superbikes komen al niet meer door de milieueisen en de verkopen zijn zo laag dat een nieuw model bijna niet meer te verantwoorden lijkt? En ze zouden een V4 geen CBR noemen.
Ik verwacht, bij alle japanse merken, een uitloop in 23 en geen nieuw model voor 24... Maar ik laat me graag verrassen.
 
Lijkt me sterk, de huidige superbikes komen al niet meer door de milieueisen en de verkopen zijn zo laag dat een nieuw model bijna niet meer te verantwoorden lijkt? En ze zouden een V4 geen CBR noemen.
Ik verwacht, bij alle japanse merken, een uitloop in 23 en geen nieuw model voor 24... Maar ik laat me graag verrassen.
Dat dus :Y.

Al jaren gaan er geruchten dat er een V4 gaat uitkomen, maar tot nu toe blijft het bij geruchten.
 
Laatst bewerkt:
Welke? Zijn een paar kleurstellingen. Kan natuurlijk ook allemaal zijn.
Eigenlijk alle behalve de kleurstelling waar het filmpje mee begint.
Die doet me denken aan de huidige kleurstelling.
Die witte met blauwe accenten springt er wel een beetje uit,maar die rode kan ik ook best pruimen :t.
Kortom ze mogen van mij komen ,of althans de kleurstelling.
 
Eigenlijk alle behalve de kleurstelling waar het filmpje mee begint.
Die doet me denken aan de huidige kleurstelling.
Die witte met blauwe accenten springt er wel een beetje uit,maar die rode kan ik ook best pruimen :t.
Kortom ze mogen van mij komen ,of althans de kleurstelling.
Vind die met blauw niet zo bijzonder. Oogt wat flauwtjes. Die rood-wit-grijs kan ik wel pruimen. Straalt wat aggressie uit.
Ben het met je eens dat ze wel mogen komen. Misschien in februari op de beurs?
 
Is circuit klaar zo te zien. Eenvoudig naar weg te krijgen? Of moet je eerst langs de RDW?
De oem kuip zit er denk ik niet meer bij, het kenteken wel.
Het verschil van 2>4 lijkt me net wat te groot om alleen op een circuit uit te proberen en wat als ik er niks aan vind.
Oh ja, en ik heb al 2 circuitfietsen 😁
Deze origineel Nederlandse Honda CBR1000RR Anniversary is altijd een straat motor geweest en compleet dealeronderhouden tevens is het kenteken aanwezig.
 
Ok. Maar mooi istie.
Had geen beschrijving gezien en ging uit van de slicks, gebrek aan kenteken en verlichtingen.

Maar vraag is ook of er nog wel belangstelling is voor racers/super sport motoren. Zoals al eerder gememoreerd hier is de vraag eerder naar nakeds. Helaas.

Voordeel is wel dat als de belangstelling laag is de prijs dat ook is. :9
 
2e kerstdag in elk geval ten dele nuttig besteed; vorkpoten staan nu op de werkbank en zal ik morgen voor onderhoud wegbrengen. Puur preventief, geen klachten, maar ik heb geen idee wanneer ze voor het laatst onderhoud hebben gehad en wil daarmee niet wachten tot ze gaan lekken.
De onderste boutjes waren trouwens lastig te bereiken. Bij het terugmonteren zal de kuip waarschijnlijk eraf moeten, anders krijg ik de momentsleutel er niet op. Of heeft iemand nog een goede tip wat dat betreft?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan