Hét Liemers Topic Deeltje #2. Laat het mooie weer maar komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha ja heb daar ook al bijna een keer een kusje aan een auto gegeven... maja gewoon zo plat als een dubbeltje erdoorheen, niks aant handje :p
 
Marco lief aan kijken.

:^

full


Dan moet katapult ook maar even lief doen tegen Marco
full
:$

:9

Ik regel het ,orgen; ben nu nqqr de klote :P
 
ik snap niet helemaal wat je zegt _O- maar ik reed idd in mijn woon-werk kloffie bij het velperbroek toenstraks


:W *O*

'had toen nog niet gedronken :+ ' .. (nu wel :X )

kijken of het nu beter gaatt:

ik kwam van arnhem af , vanaf het traject contorle(geen idee of ik het goed spel :') ) en ging vanaf daar de eerste afslag naar het velperbroekciquit.

stond bij de stop lichten en zag een motor (bmw kleuren van jouw motor langkomen) en een mf stickert en herrinerde mij dat je om een sticker vroeg in het topic.

en zag :') je helm en je oude 'kloffie'.

datw as het verhaal slaap lekker iedereen :Z
 
zo, ook weer thuis aangekomen..
toen ik vannacht thuis kwam eerst de schuur open gedaan om te kijken of me motor er nog wel stond.. om de 1 of andere reden ben ik altijd bang dat ie gejat word :')

alhoewel ik aan mag nemen dat vip3r wel een oogje int zeil heeft gehouden aangezien die dagelijks langs me huis fietst :+

wel jammer dat het aankomende dagen weer minder weer word, mja niks aan te doen :P
 
zo, ook weer thuis aangekomen..
toen ik vannacht thuis kwam eerst de schuur open gedaan om te kijken of me motor er nog wel stond.. om de 1 of andere reden ben ik altijd bang dat ie gejat word :')

alhoewel ik aan mag nemen dat vip3r wel een oogje int zeil heeft gehouden aangezien die dagelijks langs me huis fietst :+

wel jammer dat het aankomende dagen weer minder weer word, mja niks aan te doen :P

Welkom terug ( in nederland )

*O*
 
Ja op de radio hadden ze het al over herfst achtig weer en het moet nog zomer worden! ;) Leuke vakantie gehad?
 
zo, ook weer thuis aangekomen..
toen ik vannacht thuis kwam eerst de schuur open gedaan om te kijken of me motor er nog wel stond.. om de 1 of andere reden ben ik altijd bang dat ie gejat word :')

alhoewel ik aan mag nemen dat vip3r wel een oogje int zeil heeft gehouden aangezien die dagelijks langs me huis fietst :+

wel jammer dat het aankomende dagen weer minder weer word, mja niks aan te doen :P

Hahaha niet km-teller checken eh! :P

Hoe was het *D
 
Vandaag samen met Blearkip (frank) zijn nieuwe ketting erop geknupt. Wat een gekloot is dat zonder het juiste gereedschap.

Wel chique zo`n 24 karaat gouden DID ketting :+
 
Laatst bewerkt:
Aah is het gelukt met mijn mooie paint tekening? Of hoe hebben jullie het gedaan?
 
Aah is het gelukt met mijn mooie paint tekening? Of hoe hebben jullie het gedaan?

Idd. volgens die prachtige Picasso tekening van jou :P

Eerst lopen kutten met allerlei gereedschap. Van hamers tot lijmtangen om die schakel erop te krijgen. :+

Daarna op die stiften lopen raggen.

Aah is het gelukt met mijn mooie paint tekening? Of hoe hebben jullie het gedaan?

Waarschijnlijk Rens/Frank style, gewoon op lopen hameren/stampen ofzo :')

haha uiteindelijk ging het op de Rens manier. De Frank manier is echt heel erg netjes, alles netjes invetten, alles met beleid monteren enzo.

uiteindelijk werkte dat niet, dan maar de Rens manier. :P
 
Laatst bewerkt:
haha uiteindelijk ging het op de Rens manier. De Frank manier is echt heel erg netjes, alles netjes invetten, alles met beleid monteren enzo.

uiteindelijk werkte dat niet, dan maar de Rens manier. :P

De Frank manier?
Gaat dat zo?
full
 
Laatst bewerkt:
hahah ik wist dat ik een picasso was :D Bleaahhkip heb je weer ff lekker gereden?
 
@Joram, wat hoorde ik trouwens..

Gaan jullie een mega trip maken?
 
Dat klopt... 3 weken lang op motor vakantie, 3 weken lang door europa heen rijden. En dan maar kijken waar we uit komen.
 
Dat klopt... 3 weken lang op motor vakantie, 3 weken lang door europa heen rijden. En dan maar kijken waar we uit komen.


kickuuhh.. en dan slapen op campings of bij de vrouwtjes die jullie onderweg tegen komen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan