Hét Liemers Topic Deeltje #2. Laat het mooie weer maar komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
dcdde85f.jpg

bf105938.jpg
 
Lekke band met de motor :(
2x in een half jaar tijd
Reed gister na huis, had al het idee dat er iets mis was, moest veel gas geven om goed vooruit te komen en zwabberde een beetje bij de rotondes.
Kwam thuis voelde aan de achterband en ja hoor lek, een dikke grote schroef zit erin |(

Gelijk roadrunner opgebeld en andere band besteld, als het goed is komt die dinsdag binnen :}
 
Lekke band met de motor :(
2x in een half jaar tijd
Reed gister na huis, had al het idee dat er iets mis was, moest veel gas geven om goed vooruit te komen en zwabberde een beetje bij de rotondes.
Kwam thuis voelde aan de achterband en ja hoor lek, een dikke grote schroef zit erin |(

Gelijk roadrunner opgebeld en andere band besteld, als het goed is komt die dinsdag binnen :}

dat is niet fijn maar ik zie dat het dinsdag weer goed komt
 
Mmm, daarom heb ik het handeltje verlegt....niet echt fraai en zeker niet lekker mbt vocht.



Ik draag hem tegenwoordig ook liever links, terwijl ik voorheen hem altijd rechts had liggen.
Bij mij heeft het echter niet zozeer met lekkage te maken, maar eerder met draagcomfort.
 
Ik draag hem tegenwoordig ook liever links, terwijl ik voorheen hem altijd rechts had liggen.
Bij mij heeft het echter niet zozeer met lekkage te maken, maar eerder met draagcomfort.
Whaha _O- _O- heerlijk weer dit heh.....en trouwens 99% is linksdragend :P :+
 
Laatst bewerkt:
welkom master! het gaat niet altijd zo in dit topic hoor :o normaal zijn we heel normaal en lief voor elkaar :Y

mooi brommert
 
Werken er hier ook mensen in de metaalnijverheid? Ben op zoek naar een stukje afvalaluminium.
Koker: 200 (breedte) x 80 (hoogte) x 30 (lengte). Afmetingen mogen enigszins afwijken.

Passende vergoeding of een wederdienst is altijd mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan