Hét Liemers Topic Deeltje #2. Laat het mooie weer maar komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nog eentje dan!
full
 
Ach ja, het blijft allemaal een mechanische sport en ditmaal trof het noodlot mij een beetje.

Ik onderschat mijn kunnen niet hoor maar die ouwe botjes hé...gelukkig zijn er voor die harken als ik superbikestuurtjes uitgevonden....een beetje verlichting voor de jongere oudere motorrijders.
Als ik later helemaal stram ben neem ik wel een sjopper waarop ik met de poten rechtuit kan liggen.

[afbeelding] Zou dat raar staan, van die highway steps op een sportfiets?

Hee kerel, ja balen. had nou toch maar de aanhanger geleend ;)
De buren schrikken bij mij altijd zo als die gele wagen weer iets komt brengen _O-

Mooie foto's. en vanuit de GT bocht zag je alleen de linker hand en been van Ben Spies :Y
Die kerel rijdt woest, ellebogen naar buiten en flink er naast hangen :9~ Prachtig.
 
Zit bij de Mc Nokkers, ieder ritje is met hun is een tracktraining op zich :Y

Wat betreft tracktraining zelf denk ik het niet meer, vorig jaar al met plezier gedaan maar met de wetenschap dat je ook je poen kwiet bent als de boel wordt afgeblazen door bijvoorbeeld regen...Ik denk dat ik met de Nokkers misschien volgend jaar of zo een weekendje bij de Nordschleife wil gaan opzetten.
Dan heb je het meer in de hand of je Uberhaupt rondjes gaat rijden-dus poen uitgeven per ronde.
Bovendien is Tracktraining ondanks al hun goede argumenten dit jaar stevig (bijna 2X)
duurder geworden.

Ga jij assen of cpz wel op als het regent?
Laat staan de nordschleife waar je op moet passen voor olie op de baan (en auto's die je voorbij schieten).
Bedenk me tijdens het typen dat de nordschleife gesloten voor motoren is met regen.
 
Ga jij assen of cpz wel op als het regent?
Laat staan de nordschleife waar je op moet passen voor olie op de baan (en auto's die je voorbij schieten).Bedenk me tijdens het typen dat de nordschleife gesloten voor motoren is met regen.

Zou het?
full


Assen zou ik ook niet snel doen


...Alhoewel
full
 
Motor gaat gemaakt worden bij pitstop ben benieuwd! Mag er zelf bij zijn als die eraan gaat sleutelen dus hoop een boel ervaring op te doen :D
 
Motor gaat gemaakt worden bij pitstop ben benieuwd! Mag er zelf bij zijn als die eraan gaat sleutelen dus hoop een boel ervaring op te doen :D

Doe hem de groeten van de CBR met de Bidon :P



Wanneer kan je hem brengen?

Ik moet eigenlijk even iets testen maar durf pak niet aan te doen, volgens mij smelt ik ;)
 
gewoon ff jack aan en gaan.. of ist iets wat je perse op hoge snelheid moet testen? :')

Ja eigenlijk wel...CBR600f heeft normaal kuip voor direct air intake zitten...
Dus op de snelweg krijgt die teveel lucht en moet ik me hand ervoor houden...
Nu direct air intake maar weggehaald....even kijken wat er dan gebeurd :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan