Hét Liemers Topic Deeltje #2. Laat het mooie weer maar komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geloof me het is fijn! Kun je nog bewegen in het pak:p
Vorig jaar kon ik eerst een half uur in de koeling van de keuken staan voordat het pak uitkon:p

Heb alleen thermokleding...

Maar zweet je dan echt niet meer? Welk merk heb je? Wat kost zoiets?
 
Heb alleen thermokleding...

Maar zweet je dan echt niet meer? Welk merk heb je? Wat kost zoiets?

Thermo kan ook, alleen ga je dan nog meer zweten.
Desalwelteplus is het met onderkleding, thermisch of doorwaai, veel makkelijker om je pak uit te trekken.

Je kan bv bij de lidl een setje halen, maar dat is niet zo duurzaam.
Je hebt hele dure, van bv. Alpinestars, betaal je €100,- voor een pak/jas en broek.

Zelf zou ik Rukka aanraden. Is gewoon supergoed/degelijk spul, dat lang meekan, heel veel stretch heeft, en voor een redelijke prijs. Betaal je voor een setje €70,- oid.
 
ja ik had deze "head-down" baas ook al gezien... wat een held hey!
en ik had gisteravond ook nog ff rondje gereden.. maar zelfs toen viel ik nog bijna kapot van de hitte!!
 
Thermo kan ook, alleen ga je dan nog meer zweten.
Desalwelteplus is het met onderkleding, thermisch of doorwaai, veel makkelijker om je pak uit te trekken.

Je kan bv bij de lidl een setje halen, maar dat is niet zo duurzaam.
Je hebt hele dure, van bv. Alpinestars, betaal je €100,- voor een pak/jas en broek.

Zelf zou ik Rukka aanraden. Is gewoon supergoed/degelijk spul, dat lang meekan, heel veel stretch heeft, en voor een redelijke prijs. Betaal je voor een setje €70,- oid.

Ik heb die van rukka maar datis ook thermo maar tuurlijk zweet je nog wel maar word gelijk opgenomen en droog weer op en dat verkoeld weer:p
 
Ik heb die van rukka maar datis ook thermo maar tuurlijk zweet je nog wel maar word gelijk opgenomen en droog weer op en dat verkoeld weer:p

Stimmt :Y

Maar Rukka, en alle andere merken, hebben ook doorwaai :Y

Edit, [me="T-ZxRMarco"]doet nog even de 'Y' achter de ':' zetten.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Hmmm Sachsenring is de 17de...
Toevallig mensen die daarheen gaan?

Leek me eigenlijk wel gaaf...
 
Helaas kon ik je niet helpen joram :N
Leerse bij pitstop leuk dat je er bij mag zijn, hopelijk kan die monteur er tegen dat hij op zijn vingers wordt gekeken.

GVD moest nog na Groessen.
Dacht ooohhh lekker uit waaien dus stap met handschoenen, helm, korte broek en blousje op de motor en rij met max 30km na Groessen.
Ja ik weet ook met 30km per uur lig je goed open als je het asfalt kust.
Storm kwam toch eerder opzetten dan gedacht.
Uiteindelijk gewacht dat het heftigste voorbij was.
En maar in de regen gaan rijden, zijkers nat thuis gekomen -O-
Conclusie: stap nooit op de motor zonder pak *O*
 
Helaas kon ik je niet helpen joram :N
Leerse bij pitstop leuk dat je er bij mag zijn, hopelijk kan die monteur er tegen dat hij op zijn vingers wordt gekeken.

GVD moest nog na Groessen.
Dacht ooohhh lekker uit waaien dus stap met handschoenen, helm, korte broek en blousje op de motor en rij met max 30km na Groessen.
Ja ik weet ook met 30km per uur lig je goed open als je het asfalt kust.
Storm kwam toch eerder opzetten dan gedacht.
Uiteindelijk gewacht dat het heftigste voorbij was.
En maar in de regen gaan rijden, zijkers nat thuis gekomen -O-
Conclusie: stap nooit op de motor zonder pak *O*

Precies, ik was met pak nog net op tijd thuis voordat ik een nat pak zou krijgen.
Moest wel even gas geven
 
hij zou wel weer aan de zuip zitten:P

aaaaah daarom begrijp ik hem wel :Y hahah


Helaas kon ik je niet helpen joram :N
Leerse bij pitstop leuk dat je er bij mag zijn, hopelijk kan die monteur er tegen dat hij op zijn vingers wordt gekeken.

GVD moest nog na Groessen.
Dacht ooohhh lekker uit waaien dus stap met handschoenen, helm, korte broek en blousje op de motor en rij met max 30km na Groessen.
Ja ik weet ook met 30km per uur lig je goed open als je het asfalt kust.
Storm kwam toch eerder opzetten dan gedacht.
Uiteindelijk gewacht dat het heftigste voorbij was.
En maar in de regen gaan rijden, zijkers nat thuis gekomen -O-
Conclusie: stap nooit op de motor zonder pak *O*

Het doet dan ook wel heeeeel erg hard regenen ;( dat heeft ook gewoon me motor vermoord :')

Hij kan er vast wel tegen om op zijn vingers gekeken te worden en anders pech haha. Je hebt me iig goed genoeg geholpen met de compressor+multimeter en je verstand :D dankje!
 
Laatst bewerkt:
zal ik hem trouwens uitleggen.. die y achter de : komt gewoon dit poppetje uit :Y en umh... rukka EN andere merken hebben doorwaai onderkleding

(zo duidelijker? *O* )

en stimmt betekend: klopt/waar :+
 
Laatst bewerkt:
Gespot: Vip3r

Voorbij Pennekamp..

Ik schreeuwde nog BErrrrryyyyyyyyyyyy

Helaas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan