Hét MF Motorweekend 2012 - deel 2

is ook heel ander dier dan wat jij tegenkwam (eenjaars reebok, te zien aan aanzet tot gewei (knobbels) ) ;)


ja dat ook in het bericht stond dat het dier na het ongeluk weer het bos ingelopen is.... BAAS :Y
 
hey motorvrienden,

Dat gelul over motoren heeft naast een hoop pret ook nog wat opgeleverd. Rob (Mudchains) thx voor de tip over de "slappe veren" aan de voorkant. Ik vond het al raar dat ik daar helemaal geen last van had. Toch maar ff wezen checken bij probiker. Bleek er extra olie in de voorvork gedaan te zijn waardoor ik gewoon 10 cm vering miste. Dat verklaard alles...m.n. die valpartijen. Toch maar nieuwe verlaagde veren er op voor de veiligheid. Kom ik gelijk nog wat lager te zitten waardoor ik nog beter bij de grond kan.

Leuk alle berichten te lezen van jullie. Goed te horen dat het beter gaat met jou Dennis.
 
hey motorvrienden,

Dat gelul over motoren heeft naast een hoop pret ook nog wat opgeleverd. Rob (Mudchains) thx voor de tip over de "slappe veren" aan de voorkant. Ik vond het al raar dat ik daar helemaal geen last van had. Toch maar ff wezen checken bij probiker. Bleek er extra olie in de voorvork gedaan te zijn waardoor ik gewoon 10 cm vering miste. Dat verklaard alles...m.n. die valpartijen. Toch maar nieuwe verlaagde veren er op voor de veiligheid. Kom ik gelijk nog wat lager te zitten waardoor ik nog beter bij de grond kan.

Leuk alle berichten te lezen van jullie. Goed te horen dat het beter gaat met jou Dennis.
Youdid!! :W
 
hey motorvrienden,

Dat gelul over motoren heeft naast een hoop pret ook nog wat opgeleverd. Rob (Mudchains) thx voor de tip over de "slappe veren" aan de voorkant. Ik vond het al raar dat ik daar helemaal geen last van had. Toch maar ff wezen checken bij probiker. Bleek er extra olie in de voorvork gedaan te zijn waardoor ik gewoon 10 cm vering miste. Dat verklaard alles...m.n. die valpartijen. Toch maar nieuwe verlaagde veren er op voor de veiligheid. Kom ik gelijk nog wat lager te zitten waardoor ik nog beter bij de grond kan.

Leuk alle berichten te lezen van jullie. Goed te horen dat het beter gaat met jou Dennis.

Mooi te lezen dat er in iedergeval een soort van technisch mankement was waardoor je fiets niet helemaal deed wat je er van kon/moest verwachten. 10Cm. missen is wel érg veel, overigens, bij mij is dat de maximale veerweg (lengte van de binnenpoot die uit de buitenpoot steekt) :o

Ik heb m'n vorige 2008 R6 een, voor mij bekende, bocht uit gestuurd met een gangetje van ~70Km/h toen "ze" 2 dagen oud was en ik ben er nóóit achter gekomen waardoor dat nou eigenlijk gekomen is. Fiets schoof gewoon ineens onder me vandaan zonder dat ik ook maar iets deed.......
 
Lekker filmpie Jos :P

Laat ze maar lullen over die snelheid hoor :')
Wij hebben lekker gereden binnen onze beperkte mogelijkheden (motorisch, geestelijk, rijkunst) O-)



:+


:^

ik heb weer heerlijk achter je aan gestuurd Hans, als altijd weer bewondering hoe gemakkelijk jij met zo'n grote motor speelt,
is wel te zien ook op het beeldmateriaal ;)

:] :]

ik heb dit weekeinde mijn voorband opgereden, had het niet verwacht, toch ruim 2 mm van de buitenkanten afgereden, in het midden nog profiel zat, en aan de buitenkanten de slijtnokjes aan de oppervlakte :Y :Y
ik vind het nog vrij weinig, denk net aan een 12 a 13k km ermee gedaan
(3x MFweekend, 1x luxemburg, dagje cirquit, een enkel tourtje en tussendoor wat woonwerkkm)
maar goed, het waren wél heerlijke km :] :]
 
Laatst bewerkt:
tadaaaa in de startpost: de groepsfoto; nu met iedereen denk ik. Vol formaat is te downloaden op http://imageserver.habbiebabbie.net/images/mf/mfweekend2012/groepsfoto2012.jpg


Hahaaa wat een leuke foto! Leuk gesoept ook. Als men nu maar niet gaan denken dat die MF-Weekend-rijders eerst aan het bier moeten voordat ze kunnen rijden ;) _O-
Zo mooi ook om die grote meneer (daar helemaal links op zijn hurken) erbij te zien :)

ha !

fillumpie !



:] :] :]


Man wat een mooi filmpje Jos! Was me al bewust wat moois gemist te hebben maar nu weet ik het zeker. Mooie muziek eronder, helemaal top! Zit gezellig mee te hangen in de bochten achter m'n scherm hahaha! :]
 
:^ id vanaf het jaar kruik.

Toen ze poep nog met een harde oe schreven. Of toen de bierkratten nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel aan te houden ;)

Komt goed. Der Begeisterungsmeister probeert me ook nog steeds te 'begeisteren' en ik mis het potdorie ook wel hoor! Gezondheid heeft me even in de steek gelaten (daar laat ik het bij) maar ben weer op de goede weg. Nu nog een brommer die me hoog in de bergen niet in de steek laat en dan komt het goed!

Ondertussen geniet ik enorm van jullie foto's, films en verhalen, leef ik mee met de ongelukjes en de ongelukkigen (komt gelukkig ook wel weer goed) en laat zo af en toe mijn neus weer es zien ;)
 
Toen ze poep nog met een harde oe schreven. Of toen de bierkratten nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel aan te houden ;)

Komt goed. Der Begeisterungsmeister probeert me ook nog steeds te 'begeisteren' en ik mis het potdorie ook wel hoor! Gezondheid heeft me even in de steek gelaten (daar laat ik het bij) maar ben weer op de goede weg. Nu nog een brommer die me hoog in de bergen niet in de steek laat en dan komt het goed!

Ondertussen geniet ik enorm van jullie foto's, films en verhalen, leef ik mee met de ongelukjes en de ongelukkigen (komt gelukkig ook wel weer goed) en laat zo af en toe mijn neus weer es zien ;)


de seizoensafsluiting in Vianden deed je wel aan toch?
 
Toen ze poep nog met een harde oe schreven. Of toen de bierkratten nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel aan te houden ;)

Komt goed. Der Begeisterungsmeister probeert me ook nog steeds te 'begeisteren' en ik mis het potdorie ook wel hoor! Gezondheid heeft me even in de steek gelaten (daar laat ik het bij) maar ben weer op de goede weg. Nu nog een brommer die me hoog in de bergen niet in de steek laat en dan komt het goed!

Ondertussen geniet ik enorm van jullie foto's, films en verhalen, leef ik mee met de ongelukjes en de ongelukkigen (komt gelukkig ook wel weer goed) en laat zo af en toe mijn neus weer es zien ;)


toppie Teun, lijkt me leuk, ga ik gezellig een dagje achter jou aan, dan weet ik nog beter hoe mijn camera werkt, kan ik weer een leuk filmpje van maken :] :]
 

*O*

551077_407612845948761_2020019433_n.jpg


Jammer dat mijn monteur die hem er naartoe reed op nog geen 5 minuten van de plek waar de inspectie plaatsvond, het nodig vond om de voorrem te laten blokkeren en zichzelf onderuit te remmen, de prutser :(.

Nou ja, heeft hij weer wat te doen.......​
 
-Dré- schreef op 06 juni 2012 @ 20:45:

*O*

[afbeelding]

Jammer dat mijn monteur die hem er naartoe reed op nog geen 5 minuten van de plek waar de inspectie plaatsvond, het nodig vond om de voorrem te laten blokkeren en zichzelf onderuit te remmen, de prutser :(.

Nou ja, heeft hij weer wat te doen.......​

Gefeli *O* *O*

Maar wat een prutskip zeg die vent ... hij herstelt de schade neem ik aan.
 
Laatst bewerkt:
Gefeli *O* *O*

Maar wat een prutskip zeg die vent ... hij herstelt de schade neem ik aan.

Thanks :)

Het was een beetje nat en hellinkje af. Stonden in de rij voor het verkeerslicht, degene voor hem begint weer te rijden en gaat gelijk weer stil staan. Mijn monteur ziet dat pas later, en gaat vol op de rem. Met dit als gevolg.....

Nou ja, kan hij er een keer besteden aan mijn Suus in plaats van dat ik het moet doen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan