Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hét MF Motorweekend 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dienstmededeling

Zoals in de OP aangegeven gaan we ook dit jaar weer voor-overnachten ergens aan de grens; dit jaar valt dat op woensdag 4 juni.

We gaan overnachten bij "StayOkay Maastricht". Wil je mee doen dan kun je je melden bij mij. Ivm met reservering wel een beetje vlot


Tot nu toe:

  1. Blihi
  2. FastFriend
  3. Optimum
  4. db-Tops
  5. V FRed S
  6. Z1000-baka
  7. Chocola
  8. Hansss
  9. Crazy600
  10. DontWalk
  11. leo-denhaag
  12. Bedumer
  13. KingCoder
  14. Sjimmie Wuppie
  15. Duinday
  16. Anna
  17. eddytoo
  18. Flowergirl
  19. pilatus
  20. WalterB
  21. Motorbunnie
  22. Flooriz
  23. F800_rijder
  24. Reacher
  25. GianniNL
  26. GI-Jane
  27. Natascha


Dienstmededeling

De reservering bij StayOkay in Maastricht is gemaakt voor iedereen die nu op de lijst staat. Mocht je alsnog willen blijven overnachten bij StayOkay kun je je rechtstreeks daar melden voor een bed. Geef even door dat je bij onze groep hoort (reservering N42-F67256, op naam van DONGEN) en wellicht dat je ook nog korting krijgt.

De prijs voor de mensen hierboven is 26,90 pp. plus 1,46 euro toeristenbelasting.

De BBQ kan ook later doorgegeven worden.

Let op: Het verblijf is INCLUSIEF BEDDENGOED, maar EXCLUSIEF HANDDOEK!
 
Laatst bewerkt:
Hier ook maar even m'n neus laten zien.... OVB kan ik sowieso, vanavond de betaling maar even regelen DONE
 
Laatst bewerkt:
Ik gewoon voor de gein op OVB plzz en Leo ook vast wel, en volgens mij hadden we ook nog 2 verplichte deelnamens toch (Nocturna en tonyS) ?

Iedereen snapt dat ik na dat gezeik over de gezellig talkshows en matige moppen op de porto en een niet te misverstane actie in het kader van "ja zeg nu wel ff inhalen ja" (wat moest van tante Bep op de Porto) , en natuurlijk de veeull te felle lampjes ik uiteindelijk niet mee ga met dat zooitje ongeregeld.
 
Laatst bewerkt:
Er moet nog ff wat bij in de OP:
KJe komt pas op de definiteif lijst als je betaling binnen is én je een gegevenslijstje opgestuurd hebt naar mij!!!!
En die moet nog gemaakt en nu moet ik weg dus dat wordt vandaag niet meer
 


Uiteindelijk blijk ik het dan toch weer gedaan te hebben




 
Er moet nog ff wat bij in de OP:
KJe komt pas op de definiteif lijst als je betaling binnen is én je een gegevenslijstje opgestuurd hebt naar mij!!!!
En die moet nog gemaakt en nu moet ik weg dus dat wordt vandaag niet meer

Tsss.... M'n gegevens héb je, tenzij er tegen die tijd weer een nieuwe motor is (en dat zou zomaar kunnen als Yamaha besluit dit jaar een nieuw model R6 uit te brengen)



Oh enneh; ik ga mee zie ik

Je MOET gewoon mee, anders kán 't hele feest toch gewoon niet doorgaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.