Hand over de grond

Is nie zo moeilijk, als je knie aan de grond zit lukt je hand ook wel. Je kunt toch immers altijd je knie aanraken :+
 
elleboog heb ik ook wel eens gezien (foto dan) ergens op inet zal eens kijken of ik hem kan vinden
Ik heb er (een hele tijd terug) eens een op MF gezien. Volgens mij met een gele motor en een geel pak aan, in een rechterbocht, elleboog (en evt knie :P ) aan ge grond en met de andere arm zwaaien naar de fotografen. Ik vind het nog altijd jammer dat ik die foto toen niet op mijn harddisk heb gezet.
 
Mijn bovenbuurman suggereert dat FHM en       
Mr. K75RT zeer atletisch gebouwde, lenige jongemannen zijn?Absoluut zeker weten. Was een geweldig gezicht (if not a little posing) om Jan in die linkerbocht naar de Papsouwselaan dwars over de tramrails met hand aan de grond te zien nemen.

Helemaal mee eens, vond en vind het een inspirerend schouwspel. Er zijn er dan ook weinig die een motor met zulks een souplesse de stad door smeren. Die vent heeft echt een of ander stuk actief motorrij-gen in zn donder.
 
Heb al een hoop moeite om m'n knie aan de grond te krijgen, zonder alles plat te rijden.

Als ik het zo lees kunnen we dadelijk na de kniestukken ook de Elbowsliders en Knucklesliders in de winkel verwachten. |(

Tering dat wordt de komende zomer nog een hoop oefenen
 
Elleboog :

rtrthr.jpg
 
op een ouwe CX!!
Dat ding heb ik later gehad, en hij reed ook ontzettend lekker.... Lekkerder dan mijn k75. Maarja, was ook een stuk lichter. Hij doet het nog steeds trouwens, hij is nog steeds in handen van de knaap aan wie ik hem verkocht. Ondanks de speling in de achterbrug, de slechte schijfremmen en het bizarre olieverbruik een fijn ding, die cx...
 
Terug
Bovenaan Onderaan