Happy to be still alive!

Bedankt allen voor jullie goede woorden :}
Inmiddels weer heelhuids gearriveerd in Maastricht. Ik zag de auto gewoon veel te laat dus kon alleen vol in de ankers, uitwijken was gewoon geen tijd voor. Vreemd genoeg was ik helemaal niet zo geschrokken van het hele voorval. Ging allemaal ook niet zo snel maar goed als je allebei 50 rijdt maakt dat al een impact van 100. Ik denk inderdaad dat er een kans bestaat dat ie total loss wordt verklaard. Gelukkig allrisk verzekerd dus hopelijk snel weer :] en die VRO1 in juni is dus wel aan mij besteed.

bij een frontale botsing van 50 km per uur, lijkt me sterk dattie NIET total loss is....

sterkte
 
Zit al stilletjes te denken aan mijn nieuwe fiets als deze total loss wordt verklaard 8-)
Mmm...effe denken
- nieuwe Fazer 600 (2002)
- Zwarte CBR 600F (2001)
- weer een ZZR 600?
- doorsparen voor de fazer 1000?
 
Jeetje wat een verhaal!
Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen.
Je motor helaas niet. Dat is shit, maar een all-risk verzekering. Lekker fixen dus en ik hoop snel weer :]

Suc6 ermee
 
Ten eerste sterkte

Ten tweede

Op vrijdag 17 mei 2002 17:54 schreef Maverick het volgende:
Zit al stilletjes te denken aan mijn nieuwe fiets als deze total loss wordt verklaard 8-)
Mmm...effe denken
- nieuwe Fazer 600 (2002)
- Zwarte CBR 600F (2001)
- weer een ZZR 600?
- doorsparen voor de fazer 1000? :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Keus lijkt mij niet zo moeilijk :) :) :) :)

Hoe lang ga je erover doen denk je?
 
Zit al stilletjes te denken aan mijn nieuwe fiets als deze total loss wordt verklaard 8-)
Mmm...effe denken
- nieuwe Fazer 600 (2002)
- Zwarte CBR 600F (2001)
- weer een ZZR 600?
- doorsparen voor de fazer 1000?

Het is lullig maar waar: zoiets brengt het positieve met zich mee dat je kan gaan shoppen *D

Ga lekker wat proefritjes maken en kijk wat je het meest bevalt.
Jammer dat het weer niet echt mee zit dit weekend om te gaan test rijden, aan de andere kant mis je je fiets dan wel wat minder. Das ook niet slecht en kan je even de gemoederen tot rust brengen.

Door sparen? Hoe lang? Je wilt toch :]
 
De Fazer 1000 staat eigenlijk bovenaan mijn verlanglijstje. Comfortabele zitpositie met een beresterk blok maar goed...kost een paar centen.
Als ik nu een ander fiets koop betekent het eigenlijk dat ik nog langer moet wachten voordat ik de fazer 100o kan kopen
 
**** Schop ****

Vandaag (lees: gisteren) ff op www.voorburginsite.nl gekeken. Dat doe ik regelmatig aangezien ik op de hoogte wil blijven van het nieuws in mijn oude woonplaats..

Enniewees, er stonden twee artikelen (van de vijf) over de Prins Berhardlaan (als ik het goed heb) bij Leidschenhage en dat er kweenie hoeveel ongelukken gebeurden omdat er ineens tegenliggers aankwamen.
Kun je de gemeente niet aansprakelijk stellen voor de onduidelijke situatie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan