Hd's geen problemen maar eigenschappen

Big Will

MF'er
8 jun 2007
73
0
Roosendaal
De wereld zit al vol problemen dus zie ik ze liever als uitdaging.
Nu heb ik wel een flinke uitdaging voor de boeg met mijn Evo sportster uit 1990.

Na het vervangen van mijn olie met 20W50 begon mijn oliedruklamp op te gloeien bij stationair draaien. Bij het wegrijden gaat de lamp meteen weer uit. Dus oliedruk sensor vervangen, de olie gepeild en gecontroleerd of er terugvoer van olie was (bij terugvoer is er ook aanvoer lijkt mij). Dan maar verder kijken dus oliepomp gedemonteerd en jawel. De veer tussen de twee gerotors was lam dus vervangen met alle bijbehorende pakkingen, O-ringen en keringen. Proefrondje gereden zonden problemen dus Ziezo opgelost. (dacht ik nog) NA 800 km 's morgens op de HD naar mijn werk zonder problemen en 's avonds terug en gvrdmmn gaat het oliedruk lampje weer branden. Alleen nu bij hoger toerental een veel feller. Wie o wie kan mij de schop in de goede richting geven.

Alvast bedankt.

ps. jammer dat ik niets meer van Max 1 t/m 3 zie in hun topics. zij hebben toch een hoop bijgedragen aan de feestvreugde.
 
Nee, dat lijkt me aan de late kant...
Ik ben eigenlijk op zoek naar de stukjes die Joop van Amelsfoort schrijft over zijn werk, de HD blokken te verbeteren. Hij doet of deed dat specifiek voor de 750 Liberator, lange tijd in de Annastraat in Delft met zijn bedrijf Harley Davidson Service Center, daarna bij Super Cycles met Willem in Kappelle. Ik heb voor het laatst, zeg 7 jaar geleden zijn verhalen gevolgd. daarna even niet meer en nu kan ik het niet meer vinden. Hij had het over MF; MotorVFitaminen/Fitaminen.... Heb je een tip, lieve oma?!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan