Heb ik weer, gelijk een stijve nek!

dus gisteren naar de dokter geweest en die wees me dus wel gelijk door om in utrecht foto's te laten maken.

Uitslag was gelukkig dat er geen breuken te zien waren en dat ik alleen de komende tijd even rustig aan moest gaan doen.

Geluk gehad dus!!!

mzzl *O* *O* *O*


auw.........

ja sorry, ik pleur van mn stoel hier!!!!!!!!!!!!


(Ik neem trouwens even aan dat het om foto's van de nek ging?)


Dat houdt dus in dat de huisarts het niet vertrouwd maar je wel met een mogelijk GEBROKEN NEKWERVEL de straat weer opstuurt.....wat een lachertje dit zeg.

Niet alleen tijd voor een andere assistent maar tijd om een andere huisarts te zoeken.

Hij had je hoofd moeten fixeren en je niet los moeten laten tot er ambu personeel naast je stond zodat ze je als nog konden planken.

Ja overbodig ACHTERAF!!!

Sjesus zeg....wat een actie van die huisarts...

|( |( |( |( |( |( :X :X :X :X

Heb je rechts bijstand....ik zou ze voor de grap maar eens bellen met dit verhaal


Ben trouwens blij voor je dat er niets aan de hand is *O* *O*


Ben nu klaar met typen maar kan het nog niet geloven |(
 
je was beter meteen gegaan :Y
:^
Als hier ooit nog rottigheid van komt, dan zal de tegenpartij jou nalatigheid verwijten.
Hun verweer zal oa zijn:
"Bij zoiets belangrijks had je je ogenblikkelijk moeten laten nakijken/behandelen, om vervolgschade te voorkomen. Dat heb je niet gedaan. Wij vergoeden hooguit de oorspronkelijke schade, niet de vervolgschade."
 
Laatst bewerkt:
heb je het op het schadedormulier gezet....

Simpel zinnetje als: bestuurder had wel stijve nek na aanrijding, is genoeg om het eventuele vervolg ( lees andere verhalen) jaren later te kunnen verhalen..
en uiteraard dokters bezoek is dan natuurlijk wel nodig he..

anders zit je dan met de problemen....

heb het wel gedaan bij de aanrijding die ik gehad heb...
gelukkig nog niet nodig gehad maar inderdaad zoals al eerder gezegt :

Better safe than sorry...

Succes dermee
 
ja bedankt voor de reacties.

heb wel me verzekering ingelicht over me nek dus het is bekend.

Moet nu alleen morgen me auto brengen om het schaderapport te laten maken.

mzzll psycho
 
Terug
Bovenaan Onderaan