Heb respect voor R1 gekregen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben even aan het zoeken geweest naar die '1425cc kawasaki'.

De enige keren dat het ding voorkomt is als dragrace machine en niet als 'race motor'.

vb.:
imagesdisplay.asp


"1425 kawasaki turbo nos 450hp all top quality parts auto 3speed trans wesco falicon mre mr turbo has run 7.0
@prostar idba+nmra events.complete bike with starter 4 nos bottles extra wheel and sprockets"

Er is een 'big bore' kit te krijgen om naar 1425cc te gaan maar daar haal je de 400km/u echt niet mee.

Waarom kan ik er totaal geen info over vinden als die machine zelfs in nedeland rondrijd? (Ik hoef geen verhaal over japanse fabrieken en speciale produkties, dat lees ik wel op internet als het bestaat)

Zeg maar waar je hem hebt staan, er zijn altijd wel mensen in de buurt die hem willen bekijken.
 
Zou het dan een zwaar opgevoerde GPZ1300 zijn? Het enige wat ik daar over kon vinden was deze pagina. Ben erg benieuwd hoor, 370 is erg veel moet ik zeggen, maar stel dat ding heeft ook echt 250 pk, nou, dan waarom zou het niet kunnen? Vraag me alleen af tot hoever de teller gaat? Of zou ie een fietscomputertje hebben ;)
 
En vanavond komen de kaboutertjes...
Of moest Assepoester vanavond naar huis? naja, ik weet het ook niet meer... :P

Wat zouden de kaboutertjes met Assepoester doen? }) 7 tegen 1 }) })

Maaruu, we dwalen een beetje OFF Topic :)

Maar nogmaals heeeele grote hoop stieren poep!
 
Ik heb gehoord dat in NL de kabouters wel koekblikken slopen (in de reklame dan)

Jah, dat klopt! Het is ons gelukt de kabouters tegen de koekblikken op te zetten }) Ze zijn gewoon 1x teveel van de driewieler gereden door een koekblik.
 
Geloof er ook steeds minder van... >300 km/h op een brede zandweg?

Yammie schijnt hij te kennen... misschien ook wel andersom, dus laat maar wat horen...
 
wat een kul verhaal man...
370 ..tuuuuurlijk!!! dat geloof niemand...

waar spreken we af?
gaan we ff rijden...met je 370 :)

gixx ook mee...want die is sneller dan mij... ;)
en jeroen met zijn zx12R...

hoelaat waar wanneer zeg het maar :? ?
 
wat een kul verhaal man...
370 ..tuuuuurlijk!!! dat geloof niemand...

waar spreken we af?
gaan we ff rijden...met je 370 :)

gixx ook mee...want die is sneller dan mij... ;)
en jeroen met zijn zx12R...

hoelaat waar wanneer zeg het maar :? ?
Bergen aan Zee
zand zat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan