Heeft iemand ervaring met deze olie!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tebrugge

Rookie
3 aug 2021
16
4

Heeft iemand hier ervaring mee kost nu 28 euro voor 4 liter!? Het is voor mijn monstertje Yamaha wr450f uit 2005 Motorolie 5100 4T SAE 10W-40, 4 Litertechnosynthese​



Motul 5100 4T 10W40 is een 4-takt-motorolie op basis van technosynthese met estertechnologie. De olie overtreft de eisen van motorfabrikanten als Suzuki, Kawasaki en Yamaha die de viscositeit 10W40 voorschrijven.

Eigenschappen:

  • uitstekende schuifstabiliteit voor betrouwbare bescherming van motor en aandrijving waardoor soepel schakelen mogelijk is
  • perfecte compatibiliteit met natte koppelingen
  • Normen: API SM/SL/SJ/SH/SG
 
de reden dat ik alleen nog een werkplaats heb. Mijn handen en verstand kunnen niet in een webshop
Het is om moedeloos van te worden.... je mag niets meer verdienen.

Zelfs niet als ze je vervolgens opbellen om de online gekochte producten te monteren. Als je dan een prijs vraagt zodat het uit kan omdat je de marge op de onderdelen misloopt, ben je een oplichter.....
 
NEE!
WEL MET DE 7100!
7100.png

Bessensap!
 

Heeft iemand hier ervaring mee kost nu 28 euro voor 4 liter!? Het is voor mijn monstertje Yamaha wr450f uit 2005 Motorolie 5100 4T SAE 10W-40, 4 Litertechnosynthese​



Motul 5100 4T 10W40 is een 4-takt-motorolie op basis van technosynthese met estertechnologie. De olie overtreft de eisen van motorfabrikanten als Suzuki, Kawasaki en Yamaha die de viscositeit 10W40 voorschrijven.

Eigenschappen:

  • uitstekende schuifstabiliteit voor betrouwbare bescherming van motor en aandrijving waardoor soepel schakelen mogelijk is
  • perfecte compatibiliteit met natte koppelingen
  • Normen: API SM/SL/SJ/SH/SG
Het is de olie die ik gebruik in de sevenfifty, de VF750F en bij de volgende oliewissel in de VFR RC36-2

db​

 
de reden dat ik alleen nog een werkplaats heb. Mijn handen en verstand kunnen niet in een webshop

Dat kan prima hoor. Op dit moment geef je een en ander gratis weg maar als MF even een paywalletje voor de Zotposts doet waar jij x% van de opbrengst van de views/abonnementskosten krijgt is dat geregeld. Als je een of ander lekker wijf van tiktok inhuurt voor wat video-voorbeelden ga je er dik op verdienen ook. Het oog wil ook wat. Als je komend jaar live op onlyfans gaat en je steekt een paar uitlaten in je reet dan kan je het jaar daarop met pensioen van de opbrengst.

Ik ben er van overtuigd dat dit de laatste generatie 'normale' detailhandel is.

Niet meer dan logisch. Voor de meeste spullen is er geen tussenhandel nodig. Waarom zou ome Henk met zijn handel bij de leverancier gaan bestellen en het naar mij verschepen als ik ook gewoon zelf bij de leverancier kan bestellen die het naar mij verscheept. Daarnaast ben ik als consument bij online aankopen bij de wet beter beschermd. Voor de echte niches blijven er nog wel een handjevol winkels bestaan en dan is de doelgroep ook wel bereid om een eind voor te reizen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan