Hello Kitty on the road again

bmwoman

MF veteraan
27 mei 2004
1.478
319
purmerend
Het word zo langzamerhand tijd om het span van Hello Kitty weer rijdend te maken.
Dat doen we met liefde maar hebben ook wat hulp nodig om oa het blok er weer in te zetten .
Er moet het een en ander uitgezocht worden, schoon gemaakt en remschijven vervangen worden.
Elektrisch is er ook het een en ander te doen.

De vraag is of er mensen zijn die op zaterdag 21 Mei een handje kunnen komen helpen?
 
Helaas hebbie niks aan mij maar ik hoop dat veel mensen zich hier voor in gaan zetten!
 
Waar zit het zijspan dan?
Of is deze niet van Hello Kitty.

Mijn dochterje wil deze als ze later motor mag rijden..................
 
Waar zit het zijspan dan?
Of is deze niet van Hello Kitty.

Mijn dochterje wil deze als ze later motor mag rijden..................
komt wel goed ,die roze periode gaat wel over en dan koopt ze een echte motor :P

nee deze is voor zover ik weet niet van Hello Kitty
maar ze verteld mij ook niet alles 8-)

het gaat om het Goldwingspan van Uli (Bachus)
 
snap de reactie van wobbel niet eigenlijk. :N

Maare, het is mijn vrije weekend maar ik weet niet of mijn technische kennis van een niveau is dat jullie iets aan me hebben. En ik moet natuurlijk aan mijn vrouw vragen of ik mag. ;)
 
zal het er even over hebben hier
Leuk, zien we je ook weer eens in vlees en bloed, hoewel we het laatste aan de binnenkant proberen te houden.

snap de reactie van wobbel niet eigenlijk. :N

Maare, het is mijn vrije weekend maar ik weet niet of mijn technische kennis van een niveau is dat jullie iets aan me hebben. En ik moet natuurlijk aan mijn vrouw vragen of ik mag. ;)
Er zijn natuurlijk ook mensen nodig om koffie te zetten en af en toe te vragen of het beoogde plan nu echt wel doordacht is. :?

Als het goed is moet het straightforward samenbouwen zijn. Alleen de elektra baart me zorgen. Ik zou het liefst alles er af knippen wat niet nodig/origineel is, maar Kitty is nogal gehecht aan alle lampjes.
 
snap de reactie van wobbel niet eigenlijk. :N

Maare, het is mijn vrije weekend maar ik weet niet of mijn technische kennis van een niveau is dat jullie iets aan me hebben. En ik moet natuurlijk aan mijn vrouw vragen of ik mag. ;)

dat hebben ze allemaal hoor ,alleen komen ze er niet allemaal voor uit 8-)
 
Ik niet hoor, zeker niet op zaterdag.

Ik ben afhankelijk van Teun.

De meiden gaan toch paardrijden.


mijn probleem is dat ik geen idee heb waar de agenda is.
 
Laatst bewerkt:
k, ik kom, moet ik nog wat dingen meenemen zoals gereedschap, multimeter e.d.? aangezien mijn eigen span ook in "ontwikkeling" is kom ik met de golf en is het dus erstig makkelijk om zooi mee te slepen

(waar is medemblik eigelijk;-))
 
Laatst bewerkt:
k, ik kom, moet ik nog wat dingen meenemen zoals gereedschap, multimeter e.d.? aangezien mijn eigen span ook in "ontwikkeling" is kom ik met de golf en is het dus erstig makkelijk om zooi mee te slepen

(waar is medemblik eigelijk;-))
Een stukje boven Hoorn, West-Friesland. Prachtig stukje VOC geschiedenis. Ik zal je wel een precieze lokatie sturen. (hoewel het volgens mij ook in het Bachus topic staat) :X
 
Oeps 21 mei, appierun. :X

hm ..... prioriteiten stellen ......

Kitty: here I come !

Toch als er veel mensen komen dan is het misschien beter om de plannen te wijzigen.
 
Laatst bewerkt:
Een stukje boven Hoorn, West-Friesland. Prachtig stukje VOC geschiedenis. Ik zal je wel een precieze lokatie sturen. (hoewel het volgens mij ook in het Bachus topic staat) :X

west-friesland?? net effe op de anwb gekeken maar ik zou het daar toch echt noord-holland genoemd hebben......... nou ja mail me tegen die tijd het adres maar; daar komt mijn navigatie snollebol heus wel uit............
 
West-Friesland is een streek in NH, net zoals de Veluwe van Gelderland.

Maar stel je niet te veel voor van Medemblik hoor, ze rijden daar nog met stoomtreinen.


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan