Hellup... garantie?

Haha.. thanx allemaal...
Ik ga gewoon langs de dealer en denk dat het dan wel goed gaat komen ;) !
Nee heb je, ja kan je krijgen! En wat betreft de 6 maanden garantie die ik kreeg bij aankoop, die duren tot april, dus dat zit ook wel goed *O* ..

Mocht de dealer er niks aan willen doen dan toch maar eens kijken voor een ander model...
Heb al een aanbieding gehad voor een G&G pijp voor 300 euro 8-) ..

Bedankt voor alle reacties tot zover! :W
 
Gewoon nieuwe pijp plaatsen dus. Origineel is toch troep.
Inderdaad, Kawasaki is niet in staat om een normale uitlaatdemper te ontwikkelen.

Even serieus, dat die euro4/5/6 norm ontwikkelaars dwingt om zulke vreemde sprongen te maken is toch niet de schuld van de fabrikant? alsof jij het beter zou kunnen -O- .
 
Ben ik weer!

Heb contact gehad met de dealer en eind deze week ga ik er even langs om samen naar een oplossing te kijken... Wordt vervolgd!
 
Uit ervaring duidelijk dat Kawa de slechtste materialen gebruikt om z'n motoren in elkaar te zetten van alle Jappen. Dit is weer eens zo'n mooi voorbeeld. Ja er is een samenwerking met Suzuki; staat die niet ook bekend om z'n slechte lak?!

Suzuki staat een beetje bekend om zijn slechte afwerking/kwaliteit materiaal. Waarom denk je dat ze een van de goedkoopste merken zijn, kawasaki ook trouwens. Doet niets af aan het feit dat de uiteindelijke fietsen die ze bouwen toch erg gaaf zijn, maarja, die prijs moet ergens vandaan komen. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan