Helm op of af, als je gaat tanken ...... (deel 2)

Helm op of af tijdens tanken?

  • Af

    Stemmen: 557 53,4%
  • Op

    Stemmen: 266 25,5%
  • Op; tank alleen bij Pin & Gooooo!

    Stemmen: 221 21,2%

  • Totaal aantal stemmers
    1.044
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog veel simpeler..

Dat maak ik zelf wel uit, maar een ander zeker niet.

( tenzij ze van een controlerende instantie zijn , zoals de Politie / Douane ect )

Zelf verzonnen regeltjes heb ik schijt aan , net zoals een ander schijt heeft aan
mij zelf verzonnen regeltjes.

Zoals, regel 6b
Wil alleen geholpen worden door een wulpse dame van niet ouder dan 25, in lingerie
In dit geval vervallen alle andere regels, en doe ik precies wat u wilt.

Regel 6c
Tenzij m'n vrouw er bij is, dan probeer ik niet te kijken en zal schande spreken over de kledingkeus
 
Laatst bewerkt:
Zoals, regel 6b
Wil alleen geholpen worden door een wulpse dame van niet ouder dan 25, in lingerie
In dit geval vervallen alle andere regels, en doe ik precies wat u wilt.

Regel 6c
Tenzij m'n vrouw er bij is, dan probeer ik niet te kijken en zal schande spreken over de kledingkeus


Deze regel heeft denk ik elke man wel in z'n strafrechtelijke boek. *D :9
 
Hoezo is het simpel? Lees jij wel mee, of kom je gewoon binnenvallen?

Het is inderdaad simpel... altijd helmpje op... :Y
Hij heeft gewoon gelijk :P. Maar het is hier een grote trollen discussie! En aangezien ik nog wat vrije uurtjes heb blijf ik lekker plakken! *metpopcorn*
 
het feit dat je bij voorbaat al bij [grote] bemande pompen als crimineel weggezet wordt als motorrijder die een helm op heeft, doet mij bij voorbaat al besluiten om door te rijden.

ik tank gewoon onbemand, klaar.


aan mij zullen ze de pakjes kauwgom/bananen/ en blikjes fris niet kunnen slijten.
ook nooit; "meneer bij pomp 4! doet u uw helm even af, we kunnen anders niet de pomp aanzetten!"


het is te belachelijk voor woorden he eigenlijk. :')
 
Laatst bewerkt:
Exact! En dat overval-gelul... bij twijfel: vraag Google.
Klik op de link en tel het aantal helmen. Bijvoorbeeld in vergelijk met het aantal petjes/hoodies/plaksnorren.
 
Exact! En dat overval-gelul... bij twijfel: vraag Google.
Klik op de link en tel het aantal helmen. Bijvoorbeeld in vergelijk met het aantal petjes/hoodies/plaksnorren.
Wat dan wel weer leuk is: jullie maken je er zo mega druk om, maar het gaat helemaal niks veranderen aan de situatie :P
 
Ik tank al jaren precies twee tientjes benzine. Helm af vizier gereinigd(zelf), getankt, twee tientjes gepakt en om niet met twee tientjes, helm, bril, sleutels en handschoenen naar binnen te lopen, heb ik de helm en de zonnebril maar weer opgezet.

Vond dit wel een goed compromis.
 
Laatst bewerkt:
Kwam inderdaad binnenvallen. Heb wel wat gelezen maar geen 97 pagina's!

Vind het nog steeds simpel: als je zaken met iemand gaat doen (=afrekenen voor je peut) dan heb je geen burka/niquaab/bivakmuts/helm op. Klaar. Wil je je helm niet afzetten ga je naar de pin & go.

Ben je nog goedkoper uit ook en hoef je niet in de rij voor de kassa.
 
Kwam inderdaad binnenvallen. Heb wel wat gelezen maar geen 97 pagina's!

Vind het nog steeds simpel: als je zaken met iemand gaat doen (=afrekenen voor je peut) dan heb je geen burka/niquaab/bivakmuts/helm op. Klaar. Wil je je helm niet afzetten ga je naar de pin & go.

Ben je nog goedkoper uit ook en hoef je niet in de rij voor de kassa.

klaar? nee hoor.


ik doe geen zaken, ik koop gewoon ordinaire benzine en heb daar geen polisvoorwaarden voor nodig of mooie contracten onder de arm.
waarom in hemelsnaam zou ik voor benzine te kopen mijn helm af moeten zetten?

waar zet ik die neer?? is er iemand die hem bewaakt als ik deze aan mijn stuur hang, als dat al gaat..
neem ik hem mee naar binnen is er geen/weinig plek om neer te zetten. Ook lastig om te betalen terwijl je je helm tussen je benen hebt.

dit zijn maar een paar dingen. Als het simpel zou zijn liep dit topic niet al 2 delen en waren we zo uitgediscussieerd.

wat ik veel vervelender vindt is dat iemand zoals jou even een bombshell neergooit op het topic en dit als een feit bekrachtigt voor de rest.

jij hebt net zoveel gelijk/ongelijk als de rest, daar is het ook een discussie voor.
jij vindt iets van dingen/onderwerpen, maar daarom is het nog geen feit.


er zijn zat motorrijders [niet zoals ik btw, ik rijdt gewoon om] die voor het principe gaan en zich bij voorbaat al niet als een crimineel willen laten behandelen.
en zeker niet door een gewone particuliere ordinaire benzine organisatie die leeft van de omzet van iedere klant en zelf ook nog eens haar eigen regels en wetten verzint.

dat VINDT ik. ;)
 
Wat dan wel weer leuk is: jullie maken je er zo mega druk om, maar het gaat helemaal niks veranderen aan de situatie :P

als iedereen er zo over denkt heeft de stembus ook geen enkele zin meer.
je moet alles maar gelaten laten gebeuren, nergens in de politiek je kanttekening bij zetten en nooit een keer [al is het dan nu nog verbaal] in opstand komen.

dit soort lulligheidjes komen vanzelf een keer voorbij als wetsvoorstel, mits de aandacht erop gevestigd wordt. Wat hebben we nu geleerd van zomerreces?
je komt terug van vakantie en ineens is er een nieuwe wet; :') "wet 45327; hoofddeksel en/of gelaatbeschermende attributen mogen bij wijze van onherkenbaarheid niet gedragen worden in een benzine shop"


* ik verzin deze terplekke natuurlijk hee*


man, man, man, wat is er toch van Nederland geworden. :')
 
als iedereen er zo over denkt heeft de stembus ook geen enkele zin meer.
je moet alles maar gelaten laten gebeuren, nergens in de politiek je kanttekening bij zetten en nooit een keer [al is het dan nu nog verbaal] in opstand komen.

dit soort lulligheidjes komen vanzelf een keer voorbij als wetsvoorstel, mits de aandacht erop gevestigd wordt. Wat hebben we nu geleerd van zomerreces?
je komt terug van vakantie en ineens is er een nieuwe wet; :') "wet 45327; hoofddeksel en/of gelaatbeschermende attributen mogen bij wijze van onherkenbaarheid niet gedragen worden in een benzine shop"


* ik verzin deze terplekke natuurlijk hee*


man, man, man, wat is er toch van Nederland geworden. :')
:^ Juist! Als we dit al zwijgend accepteren, wat volgt er dan?
 
Ach, bij sommige tankstations moet je eerst je helm en sleutels inleveren in de shop voor je mag tanken. Wel eerst je tank openmaken..... Het kan dus nog veel gekker.

Ik heb het probleem opgelost, ik woon dichtbij de Belgische grens en vul de tank van mijn auto eens per week en heb dan (net als zoveel pinnige Nederlanders) een jerrycan bij me. Heb ik mijn eigen thuis-tankstation. Ik mag van mezelf eventueel de helm wel ophouden.....

Het blijft toch vreemd, een motoragent mag bij de communicatie met burgers gewoon zijn helm opklappen (is ook prima!) en ik mag met mijn jethelmpje op niet tanken? Anderzijds, dan wordt het weer te ingewikkeld voor het personeel van het tankstation: flip-ups en jethelmen wel en integraalhelmen niet! En ja, ze mogen in-house hun eigen regels maken. Ze mogen echter niet discrimineren.
 
Ach, bij sommige tankstations moet je eerst je helm en sleutels inleveren in de shop voor je mag tanken. Wel eerst je tank openmaken..... Het kan dus nog veel gekker.

Ik heb het probleem opgelost, ik woon dichtbij de Belgische grens en vul de tank van mijn auto eens per week en heb dan (net als zoveel pinnige Nederlanders) een jerrycan bij me. Heb ik mijn eigen thuis-tankstation. Ik mag van mezelf eventueel de helm wel ophouden.....

Het blijft toch vreemd, een motoragent mag bij de communicatie met burgers gewoon zijn helm opklappen (is ook prima!) en ik mag met mijn jethelmpje op niet tanken? Anderzijds, dan wordt het weer te ingewikkeld voor het personeel van het tankstation: flip-ups en jethelmen wel en integraalhelmen niet! En ja, ze mogen in-house hun eigen regels maken. Ze mogen echter niet discrimineren.


ge-wel-dig! :} :)
 
Laatst bewerkt:
Er schijnen tegenwoordig zelfs tankstations te zijn, waar je eerst je laarzen uit moet trekken voordat je mag tanken. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan