dopey85
MF veteraan
Oke zonde zeg, want zo plu vanuit binnen kan toch niet fout
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
klopt maar ja risico heb je altijdHij is dan wel luchtdicht, maar je karkas kan aangetast zijn.... En dat wil je op een motorband echt niet.
je hebt wel pech deze week!Helaas was toch echt een nieuwe band nodig
Kun je dus goed zien hoeveel schade er toch kan zijn ondanks dat het van buitenaf weinig lijkt....Helaas was toch echt een nieuwe band nodig
@etc : en en en en? Heb je al wat op het oog of zelfs gevonden? Of kijk je nog voorzichtig rond?Ik (Edwin) lees ook mee.. sommigen van jullie herinneren me mischien nog wel.
Ik heb een aantal jaar terug (stuk of 8) veel motor gereden ook met het M-F
Eerst met een rood wit zwarte Thundercat en daarna kwamen een groene Z750, een GSX-r1000, een FZR 600, een Fireblade 900rr en een SV1000.
Toen kwam er een kleine meid en werd het op werkgebied ook een stuk drukker waardoor motorrijden on hold kwam te staan.
In die jaren heb ik als woon werker nog wel een Suzuki uk110 gereden, maar dat is meer een kauwgomballen scooter die toevallig ook op de snelweg mag. (Maar of je dat moet willen )
Het kriebelt in ieder geval nog steeds dus voorzichtig kijk ik weer rond voor ne moto, ik zou alleen niet weten wat ik wil (of eigenlijk wat ik niet wil haha)
Zekers. Gisteren nog ff 250km gereden. Even binnendoor van Houten naar m’n broer in Mierlohout. Nog ff getankt bij de Total naast de McDonalds.Wordt er intussen wel wat gereden hier ?
Goldwing 150 vorige week voorzien van nieuwe achterband, achterbrug, thermostaat, thermoswitch en vandaag nieuw zijspan wiel lager. Buell groter tasje op gemaakt voor tijdens de dutch1000. Gl1800 ligt nog helemaal uit elkaar, deze week subframe monteren.
Ik heb last van besluiteloosheid... en onenigheid thuis over het type motor. Ikzelf twijfel tussen modern retro of iets racerigs met een volle kuip en dan ook nog welk vermogen ik wil/ denk nog te hebben, en het thuisfront wat zich een bepaalde rijstijl van mij herinnerd dus die wil dat er een custom/cruiser komt.@etc : en en en en? Heb je al wat op het oog of zelfs gevonden? Of kijk je nog voorzichtig rond?
Dat wordt een Ducati Diavel dan. Modern met een retro tintje en toch genoeg powerIk heb last van besluiteloosheid... en onenigheid thuis over het type motor. Ikzelf twijfel tussen modern retro of iets racerigs met een volle kuip en dan ook nog welk vermogen ik wil/ denk nog te hebben, en het thuisfront wat zich een bepaalde rijstijl van mij herinnerd dus die wil dat er een custom/cruiser komt.
Nu heb ik ook niet lekker rond kunnen kijken omdat je tot voor kort een afspraak moest maken als je iets wilde bekijken en dat vind ik niet prettig, maar dat is gelukkig makkelijker geworden
Telt woon werk ook mee?Wordt er intussen wel wat gereden hier ?
Goldwing 150 vorige week voorzien van nieuwe achterband, achterbrug, thermostaat, thermoswitch en vandaag nieuw zijspan wiel lager. Buell groter tasje op gemaakt voor tijdens de dutch1000. Gl1800 ligt nog helemaal uit elkaar, deze week subframe monteren.
Oja dat was ik nog vergeten... 1,2,3 of 4 cilindersDat wordt een Ducati Diavel dan. Modern met een retro tintje en toch genoeg power
In lang verloren tijd heb ik wel eens wat ritjes gereden met iemand die een oude honda 6 cilinder had en het geluid wat dat apparaat produceerde was briljant. Dus ik zou zeggen helemaal niks behalve de verkrijgbaarheid van zulks hahaWat is er mis met een 6 cylinder ?