Help ik heb een bonnetje nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hackeross

MF'er
30 sep 2016
54
83
Hallo MF's

Ik zit met een probleem, ik heb vorig jaar op de motor beurs een Quadlock Wireless Charger head gekocht
En deze deed het altijd goed tot afgelopen zondag tijdens een ritje Duitsland ik had geen navi aan alleen bluetooth
aan ivm mijn carbo headset
Ik ben die ochtend met een vol geladen telefoon weg gegaan met me maatje die had de navi aan dus ik heb mijn telefoon
niet gebruikt ! tijdens de pauze een keer een foto gemaakt maar meer ook niet en tot mijn verbazing was mijn telefoon van 100% naar 33% gezakt toe ik thuis kwam !
dus ik die kop er af gehaald en binnen aan een lader en testen maar lang verhaal kort hij laad niet goed op
Dus mailtje naar de service van quadlock en het hele verhaal uit gelegd incl foto's enz

Maar nu komt het probleem ik kan van hun een andere laad kop krijgen maar dan moet ik dus een bon kunnen overleggen !
En ik ben de bon dus kwijt die is waarschijnlijk tussen het oud papier gekomen en dus weg !

Dus mijn vraag is eigenlijk heeft iemand een kopie van een bon waar een draadloze laad hoofd ( Quadlock Wireless Charger head ) opstaat en het liefst van 2023

mocht iemand mijn willen helpen zou ik dat echt top vinden

alvast bedankt
 

Bijlagen

  • IMG_6978.jpg
    IMG_6978.jpg
    185,2 KB · Weergaven: 0
Dat is dus het probleem ik heb contant betaald en weet ook niet meer bij wie of hoe anders had ik dat bedrijf wel gebeld
 
erg zuur voor je, maar is iemand anders bonnetje gebruiken niet gewoon fraude?
tja het is maar hoe je het bekijkt ik kan een nieuwe krijgen van ze maar alleen als ik kan aan tonen dat ik er een heb gekocht want foto's en filmpje nemen ze geen genoeg mee en ik heb ze al verteld dat ik het op de beurs heb gekocht
 
tja het is maar hoe je het bekijkt ik kan een nieuwe krijgen van ze maar alleen als ik kan aan tonen dat ik er een heb gekocht want foto's en filmpje nemen ze geen genoeg mee en ik heb ze al verteld dat ik het op de beurs heb gekocht
Maar ik moet nu afgaan op jouw (eerlijke)verhaal...
Is dat wel kloppend?.
Je kan hierin helemaal niks aantonen of bewijzen.
En wie weet probeer je via slinkse weg nu anderen erin mee te nemen.
Zoals al gemeld hierboven dit is gewoon fraude wat je hier wilt doen via een motor-forum lid.
Ik vind je vraag hierover toen ik hem zag ook raar en niet netjes hierzo en eigenlijk ongepast.
Even gegoogled-dacht dat het iets heel duurs was.
Neem je verlies en koop een nieuwe...
Succes ermee wat je ook mag besluiten.

Screenshot_20240307-124214.png
 
Maar ik moet nu afgaan op jouw (eerlijke)verhaal...
Is dat wel kloppend?.
Je kan hierin helemaal niks aantonen of bewijzen.
En wie weet probeer je via slinkse weg nu anderen erin mee te nemen.
Zoals al gemeld hierboven dit is gewoon fraude wat je hier wilt doen via een motor-forum lid.
Ik vind je vraag hierover toen ik hem zag ook raar en niet netjes hierzo en eigenlijk ongepast.
jij hoeft niets tegeloven of het wel klopt ik stel gewoon een vraag of iemand mij kan helpen met mijn probleem en dat heeft niets met een slinkse weg of oplichting te maken en ik vind jou bericht ook raar !
 
jij hoeft niets tegeloven of het wel klopt ik stel gewoon een vraag of iemand mij kan helpen met mijn probleem en dat heeft niets met een slinkse weg of oplichting te maken en ik vind jou bericht ook raar !
Nou succes ermee .
Alle voorgaande berichten zeggen eigenlijk wat ik ook geschreven heb.
Maar wat jij ervan maakt is aan jouw.
Nog steeds vind ik de vraag aan een ander om een aankoop bon raar en daar blijf ik bij.
Vind het een hoop gedoe om 71€ daar staan ze voor te koop op internet.
Maar wie ben ik eigenlijk ook me mening hierover te geven.
Wens je verder hierin alle goeds toe en een fijne dag.
 
Als Tokkie moet je dan een beetje creatief zijn, maar vaak ontbreekt het aan de benodigde intelligentie om echt doortrapt te zijn.

(- verwijderd - .)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind de vraag niet gek hoor, ik snap het wel. Snap ook dat het wat vreemd over kan komen, maar om nu gelijk iemand te betichten van fraude...dat heeft Den Haag ook wat te snel gedaan zal ik maar zeggen...;)

En en om nu iemand direct uit te gaan maken voor tokkie en dom is ook niet echt perse nodig denk ik.

Zit er op zo'n apparaat geen serie-nummer o.i.d. waaruit ze kunnen herleiden hoe oud het product is en of het nog binnen de garantie termijn valt?
 
Was sarcastisch bedoeld, Svennie. De oplossing stond er onder.
#Specsavers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan