Help ik wordt A-sociaal en ik meen het

Wordt elke motorrijder op den duur A-sociaal?

  • Nee dat wordt je niet

    Stemmen: 2 7,1%
  • Sommigen worden het

    Stemmen: 3 10,7%
  • Je bent A-sociaal maar wordt het niet

    Stemmen: 2 7,1%
  • Alleen als ik een k*tdag achter de rug heb

    Stemmen: 7 25,0%
  • Ik werdt ff A sociaal maar het trekt bij na je eerste asfalt

    Stemmen: 2 7,1%
  • De politie komt bij mij thuis als er weer eens iets gebeurt

    Stemmen: 1 3,6%
  • Maak je geen zorgen gaat weer over

    Stemmen: 2 7,1%
  • Doe toch maar die kip en de whisky

    Stemmen: 9 32,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.

EarlyUC

MF veteraan
30 jan 2003
1.829
0
rotterdam
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds A-socialer ga rijden. Harder, meer rechts in halen (weinig geduld met links hangvolk), bruut voor kruipen bij het stoplicht.


Hoe komt dit? Is dit een fase of zit ik dicht bij het moment dat ik me op m'n smoel ga rijden??? Daarnet ook weer, een Alfa uitgedaagd en hem met ik schat toch wel een gangetje of 80 langs een 50 km flitspaal laten rijden. En hem vervolgens inhalen en uitlachen. Klinkt leuk (was het ook ) maar het is niet juist. Zo ben ik niet. Dit gedrag van mij kan echt niet door de beugel. Realiseer ik me als ik het gedaan heb maar ja dan is het te laat.


O-) En ik was ooit zo'n nette rijder. Stoppen voor een zebra achter die enen auto gaan staan bij het verkeerslicht.
Gebeurt dit bij iedereen of moet ik een of andere Voodoo }) uit me laten drijven, door een sigaar rokende vrouw met een fles whisky en een levende Kip :?


{edit} Zo beter Meester?
 
Laatst bewerkt:
Ik begin het ook steeds meer te merken... weet niet hoe het komt .. vooral inhalen over doorgetrokken strepen en trage auto's rechts inhalen komt steeds vaker voor '(
 
Hmmm.. ik heb artikel 5 aan mijn kont hangen...

En een beukring voor een burn out...

Maar qua rijgedrag zit ik met hetzelfde. Ik merk het ook.... Denk dat ik maar eens flink op mijn bekmoet gaan. :P

maar zal wel iets tijdelijks zijn.

[meestervandebasischoolmodus] Jezus vent let op je spelling! :X [/meestervandebasischoolmodus]
 
Kip op de bbq en een whisky in de hand klinkt wel goed :P

Voorkruipen bij stoplichten is niet verkeerd en een Alfa uitdagen zodat deze wordt geflitst is ook niet verkeerd, volgens mij ben je vrij normaal ;)
 
Ik mis overigens "Ik wil snel populair worden onder de supersporters zonder dat iemand mij ooit heeft zien rijden" in de pol ;)
 
Asociaal zijn is veel gemakkelijker... en zoals uit je eigen verhaaltje blijkt; ook sneller.
Kdoe er zelf net zo hard aan mee... (alleen lok geen medeweggebruikers langs flitspalen, dat vind ik nou weer wel een kutactie).

Zou die "A" in je rbw dan voor Asociaal staan?
En de "B" voor Braaf?

(vroegah, toen reed ik ook netjes, een half uurtje ofzo)
 
Asociaal zijn is veel gemakkelijker... en zoals uit je eigen verhaaltje blijkt; ook sneller.
Kdoe er zelf net zo hard aan mee... (alleen lok geen medeweggebruikers langs flitspalen, dat vind ik nou weer wel een kutactie).

Zou die "A" in je rbw dan voor Asociaal staan?
En de "B" voor Braaf?

(vroegah, toen reed ik ook netjes, een half uurtje ofzo)
A en B Mhhh das een idee

Als zo'n A;fa gaat liggen zuigen dan doe jij het ook wel wed ik })
 
A en B Mhhh das een idee

Als zo'n A;fa gaat liggen zuigen dan doe jij het ook wel wed ik })

Knappe Alfa dan, ik rij toch meestal harder dan toegestaan (das iets anders dan TE HARD), dus moet ook eig overal inhalen. Houdt een Alfa me niet bij denk ik.
 
Asociaal zijn is veel gemakkelijker... en zoals uit je eigen verhaaltje blijkt; ook sneller.
Kdoe er zelf net zo hard aan mee... (alleen lok geen medeweggebruikers langs flitspalen, dat vind ik nou weer wel een kutactie).

Zou die "A" in je rbw dan voor Asociaal staan?
En de "B" voor Braaf?

(vroegah, toen reed ik ook netjes, een half uurtje ofzo)
:^ Auto en motorrijden is leuk, bij voorkeur zo hard mogelijk. :9 Dat sommige anderen dat als aso ervaren, tja so be it. O-) I don't give a f*ck.

Die flitspalentruc vind ik een kutactie trouwens, dan ben je op dat moment geen haar beter dan dat tuig wat in de bosjes zit magoed... :)
 
Laatst bewerkt:
A en B Mhhh das een idee

Als zo'n A;fa gaat liggen zuigen dan doe jij het ook wel wed ik })

Juist, beginnende motorrijder 0-)

ALLE motorrijders doen dit, auto's die hun uitdagen verpletteren met hun acceleratie, onafhankelijk van motor, alleen post 99% er geen topic meer over ;)
 
He dat met die Alfa gebeurde gewoon net hoor. Tuurlijk is dat leuk.(dat ik dan gelijk bij de flits maffia behoor vindt ik wat sterk. Ik verplicht die kale bierbuik niet 80 te gaan waar je 50 mag. Zijn verantwoording)
Maar het gaat mij meer om zigzaggend door de stad rijden(lees links en rechts inhalen)Maar ook op de snelweg. Je gas open trekken als een trut(m/v) de doorgang richting stoplicht blokkeert, of het tussen de file doorrijden onmogelijk maakt. Het fietspad/strook pakken als het ff iets te lang duurt.
 
DAT IS WAAR *D

rijd maar een rondje met mr gixxersix door de stad en je voelt je weer een "normale" rijder.


Hmm, kan aan mij en tien keer refreshen liggen maar ik zie geen magische reply van de heer/mevrouw gixxersix in dit topic [( [(
Ligt dit aan mij en mij stomme internetverbinding of bestaat bovengenoemde post niet??
En zo ja, waardoor zouden wij allemaal bij voorbaat een :} :} doen bij een rit door de stad van gixxersix??????
 
Welcome to the club... :P O-)

Juist ja, zoals eerder gezegd ;)

Juist, beginnende motorrijder 0-)

ALLE motorrijders doen dit, auto's die hun uitdagen verpletteren met hun acceleratie, onafhankelijk van motor, alleen post 99% er geen topic meer over

Edit: probeer niemand zijn nieuwe ervaring te ontnemen maar we doen dit allemaal dagelijks, op het anderen bewust naaien na :(

Niets nieuws onder de zon dus, ZELFS chopperrijders doen dit, dus de ophef over een RACER die dit doet en dan een topic opent (trots???) en BIJVAL krijgt alsof het iets SUPERMAN achtig iets is qua daad of beheersing voelt wat raar aan voor mij????
 
Laatst bewerkt:
Juist ja, zoals eerder gezegd ;)

Juist, beginnende motorrijder 0-)

ALLE motorrijders doen dit, auto's die hun uitdagen verpletteren met hun acceleratie, onafhankelijk van motor, alleen post 99% er geen topic meer over

Edit: probeer niemand zijn nieuwe ervaring te ontnemen maar we doen dit allemaal dagelijks, op het anderen bewust naaien na :(

Niets nieuws onder de zon dus, ZELFS chopperrijders doen dit, dus de ophef over een RACER die dit doet en dan een topic opent (trots???) en BIJVAL krijgt alsof het iets SUPERMAN achtig iets is qua daad of beheersing voelt wat raar aan voor mij????

:? ff voor de duidelijkheid ik heb niet gister mijn Atje gehaald hoor. En ik ben ook niet TROTS op m'n daden. Oppijpen laat ik wel aan anderen over. Ik wil alleen weten of jullie dit ook bij je zelf merken. ik ben normaal n.l een overdreven verantwoordelijk mens. Alleen de laatste 3a4 weken niet meer op de motor.
P.S ik zie mijn Cat ook niet als een racebeest op mijn Bandiet is dit gedrag begonnen.
 

'T is een fase ALS je AUTO's inhalen/eruit acceleren als een tijdelijk iets ziet, wat 90% van de motor-rijders onafhankelijk van type motor (op onze 25kw "brommer" vrienden na) ELKE dag doet.
Geen topic waard dus, aangezien we anders ELKE dag wel zo'n topic kunnen openen, sorry topic-starter ;)

Ps. Harley's flikken dit kunstje ook, net als sommige 25kw bikers en eencilinder fans op supermotards, waarom zouden we een nieuw?? iemand op een SS hiervoor moeten huldigen als een nieuwe messiah?
 
Hmm, kan aan mij en tien keer refreshen liggen maar ik zie geen magische reply van de heer/mevrouw gixxersix in dit topic [( [(
Ligt dit aan mij en mij stomme internetverbinding of bestaat bovengenoemde post niet??
En zo ja, waardoor zouden wij allemaal bij voorbaat een :} :} doen bij een rit door de stad van gixxersix??????

topic staat als 4e...

is grotendeels flauwekul... niet alles te serieus opvatten... :+

bedoel gewoon dat ik soms achter hem aan rij en hoewel ik me ook niet altijd netjes aan de regels hou soms toch denk van laat hem maar gaan. dit is me TE asociaal.
 
:? ff voor de duidelijkheid ik heb niet gister mijn Atje gehaald hoor. En ik ben ook niet TROTS op m'n daden. Oppijpen laat ik wel aan anderen over. Ik wil alleen weten of jullie dit ook bij je zelf merken. ik ben normaal n.l een overdreven verantwoordelijk mens. Alleen de laatste 3a4 weken niet meer op de motor.
P.S ik zie mijn Cat ook niet als een racebeest op mijn Bandiet is dit gedrag begonnen.


BRAVO, net als de rest van snel motor en autorijdend Nederland haal je wel eens de moraalridders RECHTS in, vervolgens doe je sinds kort ook wel eens een stoplichtrace tegen een yup ??????
Bravo, ik wilde dat we allemaal zo wild durfden te zijn ;)
j/k, dit IS wat we allemaal doen als de wet niet kijkt ;)
En aangezien we hier in NL een HOOG NSB/moraal ridder/eigen rechter gehalte hebben voelt zoiets stoer aan, als je echter wat vaker in Duitsland rijdt zul je zien dat daar het omgekeerde geldt, de linker baan KRIJGT VOORRANG daar die op snelheid is, ipv ervoor gooien zolang het kan zoals hier in NL (daar dus ff twee seconden afremmen ipv ervoor gooien), met de gedachte laat die andere hun snelheid maar aanpassen :(

Met andere woorden, het racen/andere voertuigen uitlokken tot een boete en dan dit op een forum posten en (er ergens diep trots op zijn) en er support op krijgen getuigd alleen het effect van de huidige (de wetten in de hand spelende) NL wetten en het besef gedrag ervan wat de nederlandse verkeersdeelnemer heeft ;)

Gegroet,

Bicilndri ;)
 
Pffffffffffft djeez wat een gezeik :r
Mods mag ik een
full
op mijn eigen topic want dit uitleggen heeft bij sommige personen geen zin |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan