Sociaal experiment. !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier valt er poedersuiker uit de lucht; bij jullie ook?
img_5891-jpeg.1949611
 
Dan na 48 uur raden, vele vragen, rare uitspattingen, valselijke beschuldigingen :(, menselijk ongeduld en gelukkig veel humor, de ultieme verlossing. Er was geen sociaal experiment. Wel heb ik geconstateerd, dat het off topic gedeelte uitermate rustig was. Zelfs de stille heropening van het “De volgende grote oorlog” topic is aan de meesten voorbij gegaan.
Jullie hebben jullie eigen sociale experiment gemaakt en ik noem dat experiment geslaagd. Het was al een tijdje geleden, dat er een leuk topic zoals dit heeft gelopen. Als oudgediende mis ik de “echte” vrijdagmiddag topics vol gekke dwaze dingen. Heerlijk met elkaar gein trappen, inplaats van de polarisatie in de maatschappij op het forum door te zetten.
Even geen Wilders, geen Hamas, geen Oekraïne en andere ellende. Heeeeerlijk :}
 
Oh , de eerste keer dat ik naar een motor achtige meeting ging stonden we op t einde van de dag burnouts te maken
op een of ander rete bekend kruispunt midden in Brussel.

Edit, kak .. wetstraat.. maar t was een of ander kruispunt wat t rubber werd geofferd aan de goden.

4500 motorrijders betogen in Brussel - Nieuwsmotor.nl

En .. ja .. ik sta ergens op de foto , rechts * gniffelt *



was wel geinig :)

Zal nog s naar een MAG meeting gaan, kregen meteen politiebegeleiding _O- _O- _O-

Volgens mij was t iets tegen apk voor motoren of zo iets, kwam alleen maar voor de rit en de rel :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan