Sociaal experiment. !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan na 48 uur raden, vele vragen, rare uitspattingen, valselijke beschuldigingen :(, menselijk ongeduld en gelukkig veel humor, de ultieme verlossing. Er was geen sociaal experiment. Wel heb ik geconstateerd, dat het off topic gedeelte uitermate rustig was. Zelfs de stille heropening van het “De volgende grote oorlog” topic is aan de meesten voorbij gegaan.
Jullie hebben jullie eigen sociale experiment gemaakt en ik noem dat experiment geslaagd. Het was al een tijdje geleden, dat er een leuk topic zoals dit heeft gelopen. Als oudgediende mis ik de “echte” vrijdagmiddag topics vol gekke dwaze dingen. Heerlijk met elkaar gein trappen, inplaats van de polarisatie in de maatschappij op het forum door te zetten.
Even geen Wilders, geen Hamas, geen Oekraïne en andere ellende. Heeeeerlijk :}
Ik zei het al, niemand heeft het in de gaten. Iedereen zat er in.👍🏻
 
MF is echt voer voor psychologie studie :+


Ik geef de student en z'n afstudeer project een week voor ie in een dwangbuis word afgevoerd.


Al gillend " ze zijn echt allemaal knettergek !!!! " krijgt ie een kalmerend spuitje en valt ie met een grimas in slaap,
met grote pupillen , want z'n ogen dicht doen... durft ie niet meer.




Klinkt eigenlijk een beetje als nieuwe collega's uit een andere branch die t eens bij ons komen proberen,
maar dan duurt het geen week maar is dit zo ongeveer met de koffie . :)
 
"When all of a sudden, nothing hapened"
Dat zou dan verklaren waarom ik dan ook niks vond. Ik was vandaag errug druk dus niet hier geweest maar ik zal jullie niet lastig vallen met de details. Dit topic staat ook in een openbaar gedeelte en om het nou de hele wijde wereld aanhangig te maken wat ik allemaal gedaan heb lijkt me dan ook weer niet slim.
 
Dat zou dan verklaren waarom ik dan ook niks vond. Ik was vandaag errug druk dus niet hier geweest maar ik zal jullie niet lastig vallen met de details. Dit topic staat ook in een openbaar gedeelte en om het nou de hele wijde wereld aanhangig te maken wat ik allemaal gedaan heb lijkt me dan ook weer niet slim.

Naja.. d'r is altijd maar 1 "Willem" bij opsporing verzocht , dus om nou te zeggen dat dit nou het verschil zou maken ....
 
MF is echt voer voor psychologie studie :+


Ik geef de student en z'n afstudeer project een week voor ie in een dwangbuis word afgevoerd.


Al gillend " ze zijn echt allemaal knettergek !!!! " krijgt ie een kalmerend spuitje en valt ie met een grimas in slaap,
met grote pupillen , want z'n ogen dicht doen... durft ie niet meer.




Klinkt eigenlijk een beetje als nieuwe collega's uit een andere branch die t eens bij ons komen proberen,
maar dan duurt het geen week maar is dit zo ongeveer met de koffie . :)
iu
 
Dat zou dan verklaren waarom ik dan ook niks vond. Ik was vandaag errug druk dus niet hier geweest maar ik zal jullie niet lastig vallen met de details. Dit topic staat ook in een openbaar gedeelte en om het nou de hele wijde wereld aanhangig te maken wat ik allemaal gedaan heb lijkt me dan ook weer niet slim.
We zijn je allemaal erg dankbaar dat je ons niet alle details gaat vertellen van wat je vandaag gedaan hebt :+
 
ze zijn echt allemaal knettergek
Wie is hij om ons te veroordelen, pietje de parapsychologiestuudje?
Het is leuk om dingen te willen verklaren, wetenschappelijk enzo maar als je anderen gaat bestuderen en dan niet verder komt dan wat kritiek en als je de dynamiek van de groep in je onnozelheid niet begrijpt en het in je afstudeerproject af te doen als knettergek dan is dat hele studeren mooi weggegooid geld geweest. De meesten eindigen dan ook als psycho holistische bipsvingeraars.
 
Naja.. d'r is altijd maar 1 "Willem" bij opsporing verzocht , dus om nou te zeggen dat dit nou het verschil zou maken ....
Wij zijn met velen, het is nooit maar 1Willem.
We zijn je allemaal erg dankbaar dat je ons niet alle details gaat vertellen van wat je vandaag gedaan hebt :+
Graag gedaan, het zou ook maar off-topic zijn en daar staat dit topic niet.
 
Het is niet virtueel, je zult er je nagels kort voor moeten houden ander moet je er poep onder vandaan zullen schrapen.

Naja, nu krijg ik 1/10 per uur en spat en druppelt t regelmatig gemixed van de hele provincie over me heen.

Dus als ik nou eens weet van wie t nou eigenlijk was ;p


Ik zie ook een extra verdienmodel ...
"spuug moet je verdienen" ...

"maar je kan het ook kopen" ...


Vervolgens krijgen ze meteen hun eerste les , omgaan met teleurstellingen ... als d'r toch geen spuug bij kwam kijken :+
Uiteraard was dat een onderdeel van de therapie "welkom in de echte wereld, je word hoe dan ook genaaid"
 
Naja, nu krijg ik 1/10 per uur en spat en druppelt t regelmatig gemixed van de hele provincie over me heen.

Dus als ik nou eens weet van wie t nou eigenlijk was ;p


Ik zie ook een extra verdienmodel ...
"spuug moet je verdienen" ...

"maar je kan het ook kopen" ...


Vervolgens krijgen ze meteen hun eerste les , omgaan met teleurstellingen ... als d'r toch geen spuug bij kwam kijken :+
Uiteraard was dat een onderdeel van de therapie "welkom in de echte wereld, je word hoe dan ook genaaid"
Ik wist niet dat je in de shit zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan