HELP, tips voor me pa!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon het probleem voorleggen aan je instructeur.

Deze kan dan op de snelweg als een soort van buffer gaan rijden, waardoor je minder last hebt van ander verkeer.

Misschien dat ie zo z'n zelfvertrouwens op de snelweg een beetje krijgt.
 
Volgens mij ligt het heel erg aan op wat voor motor je op de snelweg rijdt, ik reed met lessen op een motor die amper de honderd haalde en dan lekker begon te slingeren. Vond het dus ook helemaal niet leuk op de snelweg, maar op mijn huidige motor bevalt het me best. Lekker stabiel en vermogen genoeg.. :]

In ieder geval succes ermee, gaat vast wel goed komen.
 
Rijdt hij wel auto? En daarmee wel op de snelweg?

Misschien een lesmotor met kuipje? Dat neemt veel van de windblast weg, en dan 'lijkt' het of je minder hard gaat... (Maar niet iedere rijschool heeft zo 1 2 3 een motor met kuip voorhanden...)
 
Tja je zou theraphie kunnen overwegen. Misschien moet hij eerst nog wat vertrouwen krijgen in z'n eigen kunnen of zit er een echte Harley rijder in hem verborgen.
Mijn vrouwtje heeft ook een tijdje gelest maar zit met hetzelfde probleem en is dus gestopt.
En bij die zeldzame gelegenheden dat ze achterop zit slaat ze me als ik harder dan 120 ga of voorzichtig een koekblik in haal met slechts een klein pietsie gas.

Sommige mensen zijn dus hopeloos :+

Sterkte en tja soms |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan