Zot
De botte fuckman
- 28 mei 2002
- 41.340
- 5.692
mooi klote.
1: schakelvorken zijn bij Yamaha een zeer zwak punt, zeker bij de thundercats maar ook de FZR en YZF(r1/6) schijnen hier mee te kampen.
dus als het een Yamaha dealer is moet hij hier van af weten(dan gaat het verhaal"nog nooit meegemaakt" dus niet op)
2: als het goed is moet voor het vervangen van je schakelvorken je complete blok uit elkaar.
Cilinderblok etc eraf.
dus ook de nokkenassen+kettingen gaan dan los.
bak uit elkaar, kortom COMPLETE blok gaat uit elkaar(bij een thundercat tenminste, maar Yamaha blokken ontlopen elkaar kwa opbouw niet veel)
Mijn inziens zou de monteur dan dus tandwielgruis hebben moeten zien en verwijderen.
Mijn mening is dat je compleet genaaid wordt kwa reperatie's!!
denk dat de nokkenas een gevolg is van een gebrekkige 1e reperatie
kwa aankoop zou ik niet weten om dat je hem zonder garantie/particulier gekocht heb.