Tjaaaaa Honda, he
ik ben sinds augustus in het bezit van een trans alp uit 87, volgens velen een motort die je blind kan kopen. maar niets is minder waar voor mij, na een korte periode van goed rijden, kwam er de pech.
eerst 1 CDI unit kapot, ik niet weten wat het was even ermee doorgereden maar toen een nieuwe gekocht, even daarna op vakantie weer het zelfde liedje alleen de andere CDI unit! toen ik weer een nieuwe gekocht had reed hij niet meer zoals hij gedaan had, ik hem naar dynojet gebracht om dat te verhelpen, nou niet dus. voorheen had hij in de lage toeren heel veel koppel, dat is niet meer, en ook is het geluid van vol naar brommer geluid gegaan.
nou is mijn vraag wat kan het toch zijn? is het omdat ik toch een tijdje gereden heb op 1 cilinder iets blijvend kapot gegaan? of is er iets ontzet? als ik ermee naar een motorzaak ga weten ze het ook niet, je breng hem maar dan zoeken we dat op (tegen een uur bedrag van....) zouden het de kleppen kunnen zijn of...?
wordt het een dure grap of niet, wie kan me helpen ik vind het zo jammer, ik wil graag zo lang mogelijk verderrijden in weer en wind maar dan wel met een fijn gevoel.
alvas bedankt voor het lezen van deze hulp kreet.
Als je niks beters gewent bent rijdt dat goed, jaHeb hier ook een Honda uit 1987 en die rijd HEERLIJK.
Als je niks beters gewent bent rijdt dat goed, ja
Gingen ze allemaal zo snel kapotIk heb gelukkig al meer motoren op mijn naam gehad dan jij
Gingen ze allemaal zo snel kapot
Je moet ook gelijk 1 goede kopen
Nee. ik was 25kw zat.
Maar we gaan erg offtopic.
ik ben sinds augustus in het bezit van een trans alp uit 87, volgens velen een motort die je blind kan kopen. maar niets is minder waar voor mij, na een korte periode van goed rijden, kwam er de pech.
eerst 1 CDI unit kapot, ik niet weten wat het was even ermee doorgereden maar toen een nieuwe gekocht, even daarna op vakantie weer het zelfde liedje alleen de andere CDI unit! toen ik weer een nieuwe gekocht had reed hij niet meer zoals hij gedaan had, ik hem naar dynojet gebracht om dat te verhelpen, nou niet dus. voorheen had hij in de lage toeren heel veel koppel, dat is niet meer, en ook is het geluid van vol naar brommer geluid gegaan.
nou is mijn vraag wat kan het toch zijn? is het omdat ik toch een tijdje gereden heb op 1 cilinder iets blijvend kapot gegaan? of is er iets ontzet? als ik ermee naar een motorzaak ga weten ze het ook niet, je breng hem maar dan zoeken we dat op (tegen een uur bedrag van....) zouden het de kleppen kunnen zijn of...?
wordt het een dure grap of niet, wie kan me helpen ik vind het zo jammer, ik wil graag zo lang mogelijk verderrijden in weer en wind maar dan wel met een fijn gevoel.
alvas bedankt voor het lezen van deze hulp kreet.
in Moto73 No 23 8-21nov 2001 stond een reportage van over (meerdere) TA\'s incl tech.gebrekenOp zondag 02 december 2001 23:23 schreef bert buiter het volgende:
Sorry, maar ik moet dit toch even posten;
Hoeveel kw heeft die honda dan?
toch niet meer dan 25kw?
of vond je 25kw wat te veel en heb je maar een motor gekocht met minder vermogen