hengelo een geweldig circuit?????

loodgietertje

Die hard MF'er
7 dec 2006
614
0
allereerst wil ik zeggen dat ik een groot voorstander ben van stratencircuits!!!
maar ik hoor van velen dat hengelo zo goed zou zijn ,dus vond ik het eens tyd om eens krities hier naar te kijken .let wel ik zet hier mijn mening neer!!
allereerst valt het mij op dat er veel oudere baco`s zijn die gewoon niet alert genoeg zijn ,te laat in beweging komen eingelijk te zot dat dit nog kan als een baco op assen zn werk niet goed doet krijgt hij op zn kloten maar in hengelo schijnt het wel te kunnen .
dan het ciruit deze heb ik ook eens ontleed en kom tot de conclusie dat je er de zelfde dingen tegen komt dan op alle andere circuits dikke bomen ,sloten enz en toch krijgen zij wel een onk tewijl de beveiliging hier ook nog eens minder is ,toch gek niet??
wil je na de race nog ff naar het toilet zijn ze al dicht dus maar naar de dixi de duer gauw weer dicht gedaan het stront hing al aan het plafond .
het rennerskwartier is ook al vaak een modderpoel geweest dan hoor je ,ach het weer zat niet mee ,maar als dit in tolbert gebeurt is het in eens kloten
hier wil ik het eerst bij laten want ik denk dat als je een polletje zou houden over het beste straten circuit van ned zou houden dat of oss deze wint of hengelo maar vergeet niet dat er bij deze org ook veel meer geld zit dan bij eemshaven of tolbert terwijl deze mensen het met een velemalen kleinere groep moeten doen ,mischien was het wel goed dat er een overkoepelende org zou zijn die er voor zorgt dat het verdeeld word

nogmaals ik ben zeker een voorstander van deze circuits en ben er dus ook altyd te vinden!!!
 
Opgetekend uit de mond van een bestuurslid van een organisatie wat voorheen ook races op een stratencircuit organiseerde ;) 8-)
 
ff in je profiel gekeken, zegt al genoeg

Hobby's en interesses:bestuur cc racestolbert,td cc `tplofke, baancommisaris


_O-
 
Heren,

Er is geen ander mooier straten circuit in nederland waar de organisatie, publiek en rijders zo enthousiast zijn als in Hengelo. Je kan dat alleen maar begrijpen als je daar zelf al 10 jaar komt om te racen.....

Bomen worden gekapt, en er zijn weinig plaatsen waar het onveilig is.. Onzin om te zeggen dat het gevaarlijk is. Waar mogelijk je kan vallen is er het mogelijke aangedaan om risico te beperken. Je moet wel kunnen racen op de soms smalle stukken. Maar zou het breder zijn ga je weer harder per saldo blijft het gelijk.... Enne in assen met 180 de grindbak opzoeken in de Ramshoek.........Bbbbrrrrrrr

Dan maar in her gras in Hengelo........wat ik dus ook gedaan heb bij destart van de Drie landen Cup......... :Y
 
Ach niets dan lof over de organisatie, al vind ik persoonlijk dat sommige bomen echt te dicht bij staan. Of beter gezegt, alle bomen op het lange rechte stuk. En het uitloop gedeelte bij de haarspelt bocht is ook minimaal discutabel. Bij verremmen is die prima, bij onderuit remmen kan die nasty zijn.


Deze gezellig pratende vrouw (waarschijnlijk over "oh, wat had ze aan dan?" en "Ooohhh, dat meen je niet, dat is al zo lang uit de mode") bleef wel erg lang staan. Duurde wel 4 rondjes van de van de tweede 3landen cub voordat iemand haar kwam vertellen dat ze beter even aan de andere kant kon gaan staan.
yn4c9j.jpg
 
Zoka ben blij dat er tenminste nog vrijwillegers en baco's zijn om wedstrijden te organiseren....

En kijk eerst eens kritisch naar je spelling...
 
maar vergeet niet dat er bij deze org ook veel meer geld zit dan bij eemshaven of tolbert terwijl deze mensen het met een velemalen kleinere groep moeten doen ,mischien was het wel goed dat er een overkoepelende org zou zijn die er voor zorgt dat het verdeeld word

Ha ha ,Hengelo steekt de nek uit en jij wil het verdiende geld gaan verdelen ? Jij bent niet goed bij je hoofd.

Misschien moeten ze in tobert maar eens in de leer gaan bij de jongens uit hengelo,kunnen ze misschien ook eens een paar centen verhouden (en niet gelijk gaan feestvieren met die centen)

Jullie kijken teveel naar vroegren niet ver genoeg vooruit.
 
ik moet wel even opmerken dat in 2008 de paddock in hengelo bestraat zal zijn. daar stond op racesport laatst een stukje over.
 
ikzeg ook niet dat ze het slecht doen begrijp me niet verkeerd ,maar ik geef aan dat ook in hengelo niet alles zo goed is en dat er wel degelijk punten zijn waar aan gewerkt moet worden.
over hun rennerskwartier ,dat kunnen ze ook makkelijk de paden verharden want het terein is ook van hun zelf en niet van een een of andere boer of zo dan wordt het verhaal toch anders he
verder wil ik over ons bestuur kwijt dat ze naar mijn mening niet vernieuwendgenoeg zijn dat klopt maar als een van de weinige jongere in ons bestuur betekend dit veel vechten voor simpele dingen ,ben ook met je eens dat daar verandering in moet komen maar ik schreef dit niet als een bestuurslid maar het is mn persoonlijke mening en deze moet je wel gescheiden kunnen houden tov met je mening als zijnde bestuurslid
 
Overal zijn dingen om te verbeteren dus ook in Hengelo maar die doen het dat op den duur ook.

Wat niet altijd gezegd kan worden van alle organisators.
 
ikzeg ook niet dat ze het slecht doen begrijp me niet verkeerd ,maar ik geef aan dat ook in hengelo niet alles zo goed is en dat er wel degelijk punten zijn waar aan gewerkt moet worden.
over hun rennerskwartier ,dat kunnen ze ook makkelijk de paden verharden want het terein is ook van hun zelf en niet van een een of andere boer of zo dan wordt het verhaal toch anders he
verder wil ik over ons bestuur kwijt dat ze naar mijn mening niet vernieuwendgenoeg zijn dat klopt maar als een van de weinige jongere in ons bestuur betekend dit veel vechten voor simpele dingen ,ben ook met je eens dat daar verandering in moet komen maar ik schreef dit niet als een bestuurslid maar het is mn persoonlijke mening en deze moet je wel gescheiden kunnen houden tov met je mening als zijnde bestuurslid



Weet je hoelang ze bezig geweest zijn om dat stuk land in handen te krijgen dat heeft jaren geduurd.
je brengt het net alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.

Er zijn idd wat ouder baco's maar die zie ik overal ook op assen er zijn gewoon niet genoeg nieuwe jongens die dat willen doen.

En laten we het dan maar niet over de ander straten circuits hebben wat dat wat er 2 jaar geleden in Oss is gebeurd weet ook iedereen nog en dan heb ik het nog niet eens over de race dag maar het hele weekend was klote.
We kwamen daar vrijdag aan met het race team en men wist niet eens waar men moest staan.
We werden op een veld gedropt met maar 1 wc en geen douche dat stond op het midden terein .........leuk voor als er getrain word daar kon je dus niet komen.

De pitsstraat was nog niet eens bekend waar die was op zaterdag |( |( |(
geen 220v op ons terein dat was er pas na lang aandringen van team suzuki.
Er stonden gewoon nog lantaarnpalen op 3 mtr van het circuit af.
Die pas zondag zijn verwijderd omdat anders de grote teams er niet eens wouden rijden.



Dan valt het in Hengel wel mee.
 
Heren,

In Hengelo mogen ze niet het rennerskwartier asfalteren omdat het terrein in een waterwin gebied ligt.

In de 10 jaar dat ik in hengelo kom heb ik maar 1 ongeval meegemaakt waarbij iemand ergens tegen aan is gekomen, die bomen zijn gelijk gekapt!!

p.s. ben ook nog gevallen zondag...niks aan het handje hoorrrrrr, dankzij mijn opklapbare handle's kon ik gewoon nog verder rijden.

full
 
Was jij dat .............je was er aardig kwaad over werd je eraf geduwd door een ander?
 
Heren,

In Hengelo mogen ze niet het rennerskwartier asfalteren omdat het terrein in een waterwin gebied ligt.

In de 10 jaar dat ik in hengelo kom heb ik maar 1 ongeval meegemaakt waarbij iemand ergens tegen aan is gekomen, die bomen zijn gelijk gekapt!!

p.s. ben ook nog gevallen zondag...niks aan het handje hoorrrrrr, dankzij mijn opklapbare handle's kon ik gewoon nog verder rijden.

[afbeelding]
je gaf daarna wel aardig gas, binnen paar rondjes had je er alweer een aantal ingehaald volgens mij?
 
ikzeg ook niet dat ze het slecht doen begrijp me niet verkeerd ,maar ik geef aan dat ook in hengelo niet alles zo goed is en dat er wel degelijk punten zijn waar aan gewerkt moet worden.


Geloof me ,dat weten ze in Hengeo beter dan jij ,neem maar van mij aan dat er een hele hoop verbeteringen op stapel staan ,maar ze zijn ook gewoon afhankelijk van vergunningen.


Maaruuh ,als je de boer in tolbert genoeg geld geeft is dat stuk grond ook gewoon te koop,en dan staat jullie niets in de weg om de boel eens lekker te asfalteren.

Maar of jullie probleem daar mee opgelost is???
 
Mijn Fuse was also blown........ de clown Bloemhard maakte een mislukte start kwam naar links en daar reed ik......... pof in het gras pof onderuit..... Ik was flink pissig want met mn 750 moet ik gewoon aansluiting hebben om een leuke race te hebben en als je dan alleen komt te rijden dan is er geen lol aan..........

Stond jij in de pits?
 
Mijn Fuse was also blown........ de clown Bloemhard maakte een mislukte start kwam naar links en daar reed ik......... pof in het gras pof onderuit..... Ik was flink pissig want met mn 750 moet ik gewoon aansluiting hebben om een leuke race te hebben en als je dan alleen komt te rijden dan is er geen lol aan..........

Stond jij in de pits?


Hiero die clown Bloemhard.

Mijn start was super!
Maar moest mijn gas dicht draaien omdat de rij voor me niet zo snel was, daarna draaide in t gas eer weer te snel op en ging mijn wiel in de lucht waarna ik controlle even verloor.

kan er veder ook niks aan doen dus.
 
Mijn Fuse was also blown........ de clown Bloemhard maakte een mislukte start kwam naar links en daar reed ik......... pof in het gras pof onderuit..... Ik was flink pissig want met mn 750 moet ik gewoon aansluiting hebben om een leuke race te hebben en als je dan alleen komt te rijden dan is er geen lol aan..........

Stond jij in de pits?
weet niet of je mij bedoelt, maar ik stond niet in de pits :N

zag bij de start wel iemand wheelien en naar links "vallen", dat zal Bloemhard geweest zijn dan. Hoorde daarna via de speaker dat nr 32 gevallen was en dat was jij dus
 
Mijn Fuse was also blown........ de clown Bloemhard maakte een mislukte start kwam naar links en daar reed ik......... pof in het gras pof onderuit..... Ik was flink pissig want met mn 750 moet ik gewoon aansluiting hebben om een leuke race te hebben en als je dan alleen komt te rijden dan is er geen lol aan..........

Stond jij in de pits?


Als je mij bedoeld dan heb ik net de aanleiding tot jou val gemist maar zag je glijden.
 
~mechanicalman schreef op 09 mei 2007 @ 08:47:[/bMaaruuh ,als je de boer in tolbert genoeg geld geeft is dat stuk grond ook gewoon te koop,en dan staat jullie niets in de weg om de boel eens lekker te asfalteren.

Maar of jullie probleem daar mee opgelost is???


beetje simpel niet?? ik neem aan dat jij gaat betalen ?? in tolbert hebben we steeds amper kiet kunnen draaien en als er dan eens wat extra was ging het wel op in verbeteringen helaas zouden we veel meer dingen willen veranderen maar daar ontbreekt ons het aan financieele dingen
ik wil nogmaals zeggen dat het mijn persoonlijke mening is en niet als bestuurslid wat ik weet drommels goed dat er in tolbert nog heeeeeeel veel te doen is maar in hengelo zijn met kleine aanpassingen deze dingen te realiseeren en goede baco`s willen echt wel komen aleen brengt dit extra kosten mee en daar zit uiteraard niemand op te wachten
 
Weet je hoelang ze bezig geweest zijn om dat stuk land in handen te krijgen dat heeft jaren geduurd.
je brengt het net alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.

Er zijn idd wat ouder baco's maar die zie ik overal ook op assen er zijn gewoon niet genoeg nieuwe jongens die dat willen doen.

En laten we het dan maar niet over de ander straten circuits hebben wat dat wat er 2 jaar geleden in Oss is gebeurd weet ook iedereen nog en dan heb ik het nog niet eens over de race dag maar het hele weekend was klote.
We kwamen daar vrijdag aan met het race team en men wist niet eens waar men moest staan.
We werden op een veld gedropt met maar 1 wc en geen douche dat stond op het midden terein .........leuk voor als er getrain word daar kon je dus niet komen.

De pitsstraat was nog niet eens bekend waar die was op zaterdag |( |( |(
geen 220v op ons terein dat was er pas na lang aandringen van team suzuki.
Er stonden gewoon nog lantaarnpalen op 3 mtr van het circuit af.
Die pas zondag zijn verwijderd omdat anders de grote teams er niet eens wouden rijden.



Dan valt het in Hengel wel mee.


oss kan ik simpelover zijn ik denk dat hier idereen wat schuld heeft er waren rijders die het hele weekend de boel liepen te negeeren de knmv had beter moeten keuren en wat betreft jullie rennerskwartier was het zeker niet de bedoeling om allemaal daar te staan daar zouden aleen suzuki en nog 1 of2 grote teams komen ts staan vandaar dat daar niet meer was later is daar weldegelijk stroom bijgezet en de indeling tja daar heb je gelijk in een tekortkoming van het toemalige bestuur maar laten we deze absolut niet met het huidige bestuur vergelijken want het is een hele andere org en deze zijn echt goed bezig dat heb je vorig jaar wel kunnen merken
 
Ik wil ook even reageren.

Ik kan me nog herinneren dat de grote jongens ook reden op Hengelo. Ik noem:

Bernard Schnieders
Alain Michel
Webster en Hewitt

en nog een heleboel mensen waar ik nu niet meer opkom, maar die wel in de Grand Prix reden (wel voornamelijk zijspannen volgens mij) en speciaal voor Hengelo naar Nederland kwamen. Dat doen ze toch niet zomaar....?
 
Terug
Bovenaan Onderaan