hengelo een geweldig circuit?????

eh je bent niet goed geinformeerd naar mijn weten werden deze betaald om te komen rijden gebeurde toen wel meer
 
Zoka,

Als er één organisatie serieus bezig is met het organiseren van een race op een stratencircuit dan is dat wel de Hamove. Daar slaagt men er wel in om ook na een aantal moeilijke jaren voldoende geld te genereren en over te houden om de grond te kopen voor de paddock en het stuk met de chicane achterin.

Ik vind het een beetje makkelijk hoe jij vanaf de zijlijn loopt te azijnzeiken terwijl je donders goed zou moeten weten hoeveel moeite, tijd van vrijwilligers en geld er gaat zitten in het organiseren van zo'n race met als risico dat het op betreffende dag zeikt van de regen, er geen hond op komt dagen en je achterblijft met een enorme financiele strop.

De mannen van de Hamove weten donders goed waar ze nog zaken kunnen verbeteren en bovendien hebben ze voldoende toewijding en vastberadenheid om al die punten stuk voor stuk op te lossen...precies zoals ze al 40 jaar lang ieder jaar verbeteringen doorvoeren. Daarvoor verdienen ze van alle wegraceliefhebbers (en zeker van collega-organisatoren) niets anders dan heel veel respect.

En als je vindt dat er iets moet veranderen zou ik je willen aanraden om je als vrijwilliger te melden bij de Hamove, dan doe je tenminste iets zinnigers dan ze hier een beetje te zitten bekritiseren.

En wellicht zou je ook nog een lesje in leestekens kunnen volgen......
 
beetje simpel niet?? ik neem aan dat jij gaat betalen ?? in tolbert hebben we steeds amper kiet kunnen draaien en als er dan eens wat extra was ging het wel op in verbeteringen helaas zouden we veel meer dingen willen veranderen maar daar ontbreekt ons het aan financieele dingen
ik wil nogmaals zeggen dat het mijn persoonlijke mening is en niet als bestuurslid wat ik weet drommels goed dat er in tolbert nog heeeeeeel veel te doen is maar in hengelo zijn met kleine aanpassingen deze dingen te realiseeren en goede baco`s willen echt wel komen aleen brengt dit extra kosten mee en daar zit uiteraard niemand op te wachten


Idd beetje simpel niet????

Net zo simpel als dat jij op deze manier kritiek uit op mensen die hun nek uitsteken om het uberhaupt nog mogelijk te maken verantwoord te racen op een stratencircuit (natuurlijk voor zover mogelijk)maar blijkbaar heb jij even de clou gemist van mijn post.

Jij lult zelf zo makkelijk dat de veranderingen makkelijk zijn omdat het RK van de club zelf is ,hoe denk je dat ze er aangekomen zijn?? IIG niet door te mekkeren op andere clubs via een forum.

Zie eerst maar eens je eigenvolk zodanig te motiveren zodat er weer een fatsoenlijk evenement daar neergezet kan worden,en kom ik we even om jullie te bekritiseren ,Ok?

Laatste keer dat ik in Tolbert was was er helemaal niets ,maar dan ook echt helemaal niets geregeld toe het weer jullie in de steek liet .

En over het tekort aan mensen?dat is nou net de kracht van een vereniging als de Hamove om steeds het jonge volk te intereseren om ook hun vrije tijd op te geven voor zo`n evenement .
 
Laatst bewerkt:
hoho
ik zeg zeker niet dat ze het niet goed doen integendeel zelfs ,maar vind dat er toch wel aandachtspunten zijn die simpel te verhelpen zijn ,ik heb nooit gezegt dat ze het slecht doen de hamove doet zeker goed werk !!
en ik weet dat er op ALLE straten circuits dingen gebeuren en die verbeterd moeten worden
het grootste struikelblok vind ik naar MIJN mening de oudere baco`s of de mensen die niet alert genoeg reageeren daar door had ik verschillende keren bijna ongelukken en dat kan toch niet??
zoals ik ook al zei zitde hamove org technisch zeer goed inelkaar en is het ook echt niet de bedoeling om ze af te zeiken als dat gedacht wort is de eerste post niet goed gelezen
overigens zit ik niet meer in het bestuur moet het nog veranderen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan