Henk van de Lagemaat geluk gehad

Bromsnor

Banned User
8 mrt 2003
29
0
Hoogeveen
Henk van de Lagemaat heeft geluk gehad.
De resultaten in de trainingen waren van dien aard dat hij buiten de 107 procent grens bleef, maar de wedstijdleiding besloot toch om iedereen door de slechte weersomstandigheden toe te laten.

Henk heeft dus mazzel gehad, net als Katja. Dankzij het milde optreden van de Japanners mag team Molenaar toch van start.
Arie Molenaar die waarschijnlijk een streepje voor heeft omdat 125cc Wereldkampioen Aoki in dienst van hem gereden heeft, die link is natuurlijk gauw gelegd.

Of hebben jullie een andere visie over deze beslissing ?
 
Aangezien Henk, Katja en Elias en weet ik nog meer die zich niet gekwalificeerd hadden, tijdens de vrije training wel binnen de 107% zaten mogen ze morgen wel starten.
En dat Wereldkampioen Aoki ooit voor Arie heeft gereden doet er niet toe.
De Jappaners hebben wat dat betreft zelf daar niets over te zeggen omdat tijdens een GP er een vast wedstrijdleiding van de FIM is die zulke beslissingen neemt.
 
Henk van de Lagemaat heeft geluk gehad.
De resultaten in de trainingen waren van dien aard dat hij buiten de 107 procent grens bleef, maar de wedstijdleiding besloot toch om iedereen door de slechte weersomstandigheden toe te laten.

Henk heeft dus mazzel gehad, net als Katja. Dankzij het milde optreden van de Japanners mag team Molenaar toch van start.
Arie Molenaar die waarschijnlijk een streepje voor heeft omdat 125cc Wereldkampioen Aoki in dienst van hem gereden heeft, die link is natuurlijk gauw gelegd.

Of hebben jullie een andere visie over deze beslissing ?
Zit je echt te wachten op onze visie, of zit je alleen op dit forum om je frustraties over Henk de vrije loop te laten? (serieuze vraag)
 
Zit je echt te wachten op onze visie, of zit je alleen op dit forum om je frustraties over Henk de vrije loop te laten? (serieuze vraag)

Ik denk dat hij alleen zijn frustraties probeert te uiten of Henk even lekker wil kleineren... Waar ben je nu toch mee bezig man? :r

Check zijn posts op het gastenboek van Henk vd Lagemaat:

--

Maar wat bazel je nou man met je koppeling vervangen en toch RUIM BINNEN die 107 procent grens ? Larriekoek, je stond er dik buiten. succes morgen !!!

--

He mazzelpik !! Ik dacht dat regen de bellemering van minder vermogen ophief ? Jij bent dus echt nog een MAATJE te klein voor de gp's.
 
Ik moet dit toch ff kwijt:

Sorry hoor Bromsnor maar wat ben je toch echt een F*CKING sukkel!!
|(
 
Arie Molenaar is een goeie gozer. Hij heeft in 1997 een onbekende Australische coureur een kans gegeven zich met een wild card te bewijzen toen Numata geblesseerd was. Toen had hij al een neus voor talent.

Die onbekende Australische coureur werd toen zesde in de 250cc en vandaag vijfde in de MotoGP in Suzuka.

176505.jpg
 
Laatst bewerkt:
Arie Molenaar kan wel een neus voor talent GEHAD hebben ja. Tijden veranderen, dat blijkt.

Toch goed van Henk om net niet laatste te worden !!! Jammer voor Molenaar dat de lantaarn toch in het team bleef.

Dark Dog, is dat geen energie drankje ? Goeie reklame zeg :} :?

Denk dat ik met deze post weer vele zielen diep gekwetst heb, maar durf mij ook eens te zeggen dat ik lieg dan ?
Of moet ik me aansluiten bij die andere 100 en zeggen dat Henk het prima gedaan heeft ? Stelletje schijnheiligen !! :X
 
Arie Molenaar kan wel een neus voor talent GEHAD hebben ja. Tijden veranderen, dat blijkt.
Toch goed van Henk om net niet laatste te worden !!! Jammer voor Molenaar dat de lantaarn toch in het team bleef.
Dark Dog, is dat geen energie drankje ? Goeie reklame zeg :} :?
Denk dat ik met deze post weer vele zielen diep gekwetst heb, maar durf mij ook eens te zeggen dat ik lieg dan ?
Of moet ik me aansluiten bij die andere 100 en zeggen dat Henk het prima gedaan heeft ? Stelletje schijnheiligen !! :X
Als je niks beters te melden hebt als dit moet je gewoon NIKS zeggen!!! Er zijn wel meer mindere "goden" maar daar loopt toch ook niet iedereen over te zanikken? Waarom rij je zelf niet mee dan???

Verander je naam liever van Bromsnor in zeiksnor.
 
Als je niks beters te melden hebt als dit moet je gewoon NIKS zeggen!!! Er zijn wel meer mindere "goden" maar daar loopt toch ook niet iedereen over te zanikken? Waarom rij je zelf niet mee dan???

Verander je naam liever van Bromsnor in zeiksnor.
Waarom rij je zelf niet mee dan ?

Kennen ze geen andere tekst hier op dit forum ? Klein kind.......
 
Niemand zegt hier dat Henk het prima gedaan heeft, alleen vraagt men zich hier af wat de reden is van al jouw onbenullige en onbeschofte gebazel. Wat wil je hier nou mee bereiken? Dat wij 'inzien' wat voor een 'loser' Henk van de Lagemaat is of zo :? Zoek eens een leuke hobby waar je je frustraties in kwijt kunt :r
 
Bromsnor, wat zie je het liefst een veld met 26 rijders, waaronder ook mindere goden. Of een veld met alleen 10 toprijders? :X

Ik heb me vorig jaar iig tijdens de TT prima vermaakt tijdens EK 250cc race: hij won toch mooi die race. Vd Lagemaat kan dus wel een aardig stukje sturen, dat hij een maatje te klein is om in het middenveld mee te doen is gewoon jammer. MAAR misschien kan hij tijdens de TT mooie dingen laten zien en misschien een paar puntjes pakken ... dan is mijn seizoen goed.
 
Tsja een coureur die kansen had om het Ek nog te winnen, een coureur die een heleboel circuits nog niet kent, een coureur die de machine nog amper kent...

Moet hij had gelijk in de top 10 rijden??? En is hij dan die kritiek van je waard? DACHT HET NIET!!!

Gun vd lagemaat deze kans, en op circuits die hij kent zou Henk best eens een mooie uitschieter kunnen laten zien!! Deze man kan, zoals hij zelf zegt "best een beetje sturen"!!!
 
Bromsnor, ik ben geen arts maar met jouw bloeddruk gaat het niet goed. Doe es ff rustig aan, is het gezelliger voor iedereen.

Je mag jouw "visie" hier rustig neerpennen, maar het lijkt er wel verdacht veel op alsof je alleen maar wilt kraken.
 
Waarom rij je zelf niet mee dan ?

Kennen ze geen andere tekst hier op dit forum ? Klein kind.......
He Peuter, je moeder roept je. Het is tijd om je schijtluier te wisselen, want je stikt weer eens een uur in de wind.

Ga tot de tijd dat je zindelijk bent je frustraties van je afschrijven op http://www.babiesenkleuters.nl (www.babiesenkleuters.nl)
 
he bromsnor,jij bent zeker zon politieagentje die op een scootertje rijd ofnie???
eerlijk gezegd denk ik dat jij gewoon een scooterpikkie bent die hier loopt te fucken.donder straal op met de irritante topics en replys van je.
kleuter
 
He Peuter, je moeder roept je. Het is tijd om je schijtluier te wisselen, want je stikt weer eens een uur in de wind.

Ga tot de tijd dat je zindelijk bent je frustraties van je afschrijven op http://www.babiesenkleuters.nl (www.babiesenkleuters.nl)
Jij bent echt iemand met een hele grote mond. Jij bent vast een heel zielig klein kereltje dat enkel en alleen een grote mond heeft van achter z'n toetsenbordje. Ik zou graag eens een fatsoenlijk man tot man gesprek met jou hebben, gewoon in het openbaar, als je dat tenminste aandurft. Het is me opgevallen dat er op dit forum ontzettend veel gescholden wordt, ik zou graag de man achtter die woorden willen ontmoeten.
Op dit mail adres ben ik te bereiken bromsnor_12@yahoo.com
 
Jij bent echt iemand met een hele grote mond. Jij bent vast een heel zielig klein kereltje dat enkel en alleen een grote mond heeft van achter z'n toetsenbordje. Ik zou graag eens een fatsoenlijk man tot man gesprek met jou hebben, gewoon in het openbaar, als je dat tenminste aandurft. Het is me opgevallen dat er op dit forum ontzettend veel gescholden wordt, ik zou graag de man achtter die woorden willen ontmoeten.
Op dit mail adres ben ik te bereiken bromsnor_12@yahoo.com

Stoer
 
Jij bent echt iemand met een hele grote mond. Jij bent vast een heel zielig klein kereltje dat enkel en alleen een grote mond heeft van achter z'n toetsenbordje. Ik zou graag eens een fatsoenlijk man tot man gesprek met jou hebben, gewoon in het openbaar, als je dat tenminste aandurft. Het is me opgevallen dat er op dit forum ontzettend veel gescholden wordt, ik zou graag de man achtter die woorden willen ontmoeten.
Op dit mail adres ben ik te bereiken bromsnor_12@yahoo.com

Jup hij is 12... hij wacht je nu dadelijk op na het 8ste les uur... whoehaha wat een sukkel...

Je denkt toch echt niet dat we hier de moeite gaan nemen om een idioot zoals jou te ontmoeten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan