Herstelling Arai 100% tevreden

Jan staat nagenoeg elk jaar op de motorbeurs in Utrecht met zijn helmpjes.
Waarschijnlijk heb je ze daar gezien.

Ja idd. kan best. Hij vroeg alleen of ik even het lettertype uit
wou zoeken dat op mijn helm moest. Denk da doe ik ff, mooi niet
dus kan gewoon niks moois vinden. Maar mijn vriendin heeft al iets
leuks getekend. Nu ff mooi tekenen en inscannen en dan kan mijn
helm eindelijk gespoten worden. Hij moest eerst nog 2 helmen spuiten
voor die ene Ned. racer die bij de TT over die Italiaan is gereden.
 
Mijn helm ligt nu bij Jan. Hij vertelde me dat het herstel (inclusief vizier en kapje) 150 euro gaat kosten en dat de beschadigingen erg meevallen. Nou, ik ben weer helemaal blij :) Als ik de helm weer terug heb, post ik wel weer even een plaatje.
 
Ha! Hij was vandaag weer thuisbezorgd en dit is het resultaat:
full


Goed he? Je ziet er echt helemaal niks meer van :]
 
Mooi spuit werk, ziet er strak uit. De prijs vind ik trouwens ook nog wel meevallen, daar koop je geen goede nieuwe helm voor. :]
 
Laatst bewerkt:
Had voor 150 eurie ook je helm kunnen spuiten had je hem geheel in special-paint na eigen idee kunnen krijgen, was ook de schade hersteld, lache man nu heb je alleen je naam erop. B|
 
Had voor 150 eurie ook je helm kunnen spuiten had je hem geheel in special-paint na eigen idee kunnen krijgen, was ook de schade hersteld, lache man nu heb je alleen je naam erop. B|

Ik heb niet eens mijn naam erop hoor en ik hoef geen special paint. Ik wil gewoon mijn helm weer zoals ie was en verder geen poespas :o Nu ik weer met mijn Arai helm rijd in plaats van de 13 jaar oude Levior die ik nog altijd op zolder had bewaard, merk ik dat er toch wel veel verschil zit tussen die twee helmen hoor. Ik heb me laten vertellen dat Levior in die tijd toch ook een vooraanstaand merk was, maar die Arai is het helemaal voor mij. Sluit perfect aan op mijn kleine koppie en er komt veel minder wind aan de onderkant naar binnen en dat is vooral in deze tijd van het jaar wel prettig :) Daarnaast blijft mijn bril prima op zijn plek en met de Levior moet ik na verloop van tijd altijd even het vizier opendoen en mijn bril weer wat omhoog op mijn neus schuiven. Heel irritant! B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan