Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

Bij een landbouwmechanisatiebedrijf kun je dit ook meestal laten doen. Juist als particulier.

Ja klopt, maar dan heeft @Erik109 niets aan die mooie slangen pers. ;)

Heeft Indi niet zowat het hele assortiment van Kramp?
Daar kun je wel als particulier bestellen. Dit heb ik weleens gedaan, ik kreeg Kramp zakjes thuis

Ja inderdaad, dat is ook een goede optie.

Kramp is Indi.

Andersom denk ik.
 
daily_gifdump_3378_15.gif
 
 

Close but no sigar.

Het is voor in een boorgat en dan graag dat hij plat ligt met het metaal.
 
tja, dat had je er niet bij verteld...
Maar wat noem jij een normale prijs?
Idd, maar voor een lullig dopje zou ik zo’n 25 euro nog acceptabel vinden. Of dat reeel is?

Die zijn voor in ronde buis als eindstop.

Dat zijn ze idd wel maar 50 euro vind ik veel...

Ga ik kijken.
 
€ 1,29 | Plastic Pluggen Platte Kop Voorbehouden Gat Plugging Panel Kongsai Hole Cover Decoratieve Cap Stof Plug Computer Tafel Pc Desk

Past trouwens niet.
Heeft minimaal 12.7mm gat nodig, net als alle andere die ik daar tegen kom.
CC97B3C0-8692-4527-A5B2-933675A0AC7C.png
 
indi is een grote sponsor van master milo die een werkplaats vlog bij houd. die is o.a. bezig om een oude tank op te knappen en heeft er net een nieuwe bij gekocht.
als je van techniek hou heel mooi om te volgen, elke werkdag een update van gemiddeld een uur of zo......een aanrader.
Hey mensen.. Dus dat.. 👍
 
Even verder kijken.
Als je selecteert wat je wil hebben staat 12mm er ook tussen.
Maar je bent geen fan dus doe het maar niet want dan wordt het toch niks. Te lang wachten en niet genoeg service.

Bij elk artikel staat wel “12mm” maar bij de omschrijving staat het afgebeelde schema en dus 12.7mm.
Te lang wachten en service boeit niet voor kleine bedragen maar als ik er vervolgens niets aan heb 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan